top icon
Επικαιρότητα

Η Tesla δεν είναι ο άμεσος αντίπαλός μας, δηλώνει η Porsche

Η Porsche δεν στοχεύει να αμφισβητήσει την κυριαρχία της Tesla, μιας και η ίδια δεν σκοπεύει να μετατραπεί σε μαζικό κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Μιλώντας στην ηλεκτρονική εκδοχή της Automotive News, ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης της Porsche, Michael Steiner, αναφέρθηκε στην είσοδο της γερμανικής εταιρείας στον θαυμαστό κόσμο της ηλεκτροκίνησης, καθώς και στις προσδοκίες που απορρέουν από την κίνηση αυτή, αναφερόμενος μάλιστα μεταξύ άλλων και στην «αντιπαλότητα» της μάρκας με την Tesla.

Η Porsche εξηλεκτρίζει την γκάμα των μοντέλων της. Για λόγους διαφάνειας, εσείς θα δημοσιοποιήσετε τις εκπομπές CO2 του στόλου των αυτοκινήτων σας; > Υπάρχουν αγορές στις οποίες οι ρυθμιστικές αρχές μας αξιολογούν ξεχωριστά, όπως στην Κίνα για παράδειγμα, ενώ στην Ευρώπη μαζί με το VW Group. Παρά το γεγονός ότι εσωτερικά γνωρίζουμε τον αριθμό αυτό, δεν έχει νόημα για μεμονωμένες μάρκες του ομίλου, όπως η Porsche, να γνωστοποιούμε ξεχωριστά τα στοιχεία αυτά.

Η Tesla προσπάθησε με το Model S να σπάσει το ρεκόρ της Taycan στο Nurburgring. Είναι η Tesla αντίπαλός σας; > Παρά το γεγονός ότι πολλοί θέλουν να μας τοποθετούν απέναντι, δεν θεωρούμε ότι η Tesla είναι ο άμεσος αντίπαλος μας. Με το Model 3, είναι σαφές ότι στοχεύουν πιο επιθετικά, σε μία κατηγορία μεγάλου όγκου από πλευράς πωλήσεων.

Porsche Taycan

Πόσο μπροστά βρίσκεται η Tesla σε τεχνολογία στον τομέα των μπαταριών; > Η Tesla χρησιμοποιεί διαφορετικές κυψέλες, μία ελαφρώς διαφορετική χημεία στην μπαταρία, ενώ ακολουθεί ένα άλλο concept στο σύστημα ψύξης – όλα αυτά έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Κατά τη γνώμη μας, η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας που μπορεί να βρει κανείς στο Model S δεν είναι η ιδανική όσον αφορά τη βιωσιμότητα. Πιστεύουμε σε μικρότερες, ελαφρύτερες και επομένως φθηνότερες μπαταρίες, που μπορούν να επαναφορτιστούν πιο γρήγορα. Δεν είναι στους στόχους μας να αποτελέσουμε τον ηγέτη σε θέματα αυτονομίας. Επίσης, ενώ προς το παρόν δεν σχεδιάζουμε να αναπτύξουμε μια διαφορετική αρχιτεκτονική σε ότι αφορά τους κινητήρες καύσης, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να διατηρήσουμε και να βελτιώσουμε μοντέλα χρησιμοποιώντας τους υπάρχοντες. Αυτό ισχύει για την Macan, καθώς η ηλεκτροκίνηση δεν πρόκειται να προχωρήσει σε όλες τις περιοχές με τον ίδιο ρυθμό – επομένως αναμένουμε ότι σε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς θα χρειαστεί να προσφέρουμε ταυτόχρονα εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρα ή με plug-in υβριδική μονάδα.

Πόσο ελκυστική είναι για την Porsche η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου; > Συνεχίζουμε να την εξετάζουμε, αλλά αυτή τη στιγμή αυτή η τεχνολογία δεν είναι κατάλληλη για την Porsche. Στην περίπτωση αυτή, για να έχεις υψηλή ισχύ χρειάζεσαι μια μεγάλη μπαταρία. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε ακόμη περισσότερο χώρο για την εγκατάστασή της. Επίσης, η συνολική ενεργειακή απόδοση ενός τέτοιου συστήματος είναι πολύ χαμηλή, επειδή απαιτείται πολύ ηλεκτρικό ρεύμα για να παραχθεί το υδρογόνο από το νερό, να διανεμηθεί μετά στους σταθμούς καυσίμων και να μετατραπεί ξανά σε ηλεκτρισμό.

Πηγή: Automotive News

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ