Με το σλόγκαν “New Volkswagen", η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει λίγα λεπτά πριν την πρεμιέρα του νέoυ ID.3 το νέο λογότυπό της σηματοδοτώντας παράλληλα μια στροφή στη φιλοσοφία και το προϊοντικό της περιεχόμενο.

Υιοθετώντας το σλόγκαν “New Volkswagen”, η γερμανική εταιρεία στοχεύει με αφορμή την παρουσία της στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το οποίο ανοίγει επίσημα τις πύλες του για τους εκπροσώπους του Τύπου αύριο Τρίτη, να θέσει νέα θεμέλια σε επίπεδο ύφους, νοοτροπίας, στρατηγικής, αλλά και ουσίας, για το εγγύς μέλλον. Ως μέρος της προσπάθειας αυτής, η οποία συμπίπτει με την πρεμιέρα του νέου ID.3, του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής της μάρκας, η VW παρουσιάζει σήμερα για πρώτη φορά και το νέο της λογότυπο.

Ωστόσο, το τελευταίο θα «φορεθεί» πρώτα από το νέο VW Golf, το οποίo θα παρουσιαστεί επίσημα αργότερα μέσα στη χρονιά και θα ξεκινήσει να πωλείται μέσα στους πρώτους μήνες του 2020.

Το νέο logo διατηρεί τα γράμματα V και W υιοθετώντας όμως πλέον ένα πιο απλό και «καθαρό» σχεδιαστικό μοτίβο σε σχέση με το υπάρχον που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2010.

«Το σημερινό τρισδιάστατο λογότυπό μας έχει καταστεί κάπως “βαρύ”, ειδικά για τα δεδομένα της σημερινής, ψηφιακής εποχής. Το νέο λογότυπο είναι πιο επίπεδο, πιο ανοιχτό, γεμάτο από αντίθεση», δηλώνει ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της VW, Jochen Sengpiehi.

VW

Σε κάθε περίπτωση, μετά τη δίνη του διαβόητου σκανδάλου χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων που ταλάνισε όχι μόνο την VW, αλλά και το σύνολο της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκηνής, στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι να μετασχηματιστεί σε μια μάρκα με οικολογικό προφίλ. Και όχι μόνο, αφού βασική επιδίωξη των ιθυνόντων της είναι να καταστεί «πιο μοντέρνα και με περισσότερη εμπλοκή στον ψηφιακό κόσμο» που θα προσελκύσει με τα προϊόντα της ένα νεανικότερο αγοραστικό κοινό.

Χαρακτηριστική των προθέσεων της VW είναι και η δήλωση του COO της εταιρείας, Ralf Brandstatter:

«Αυτό που ξεκίνησε ως κρίση αποδείχθηκε ο καταλύτης για τον μετασχηματισμό της VW. Τώρα είναι καιρός να προχωρήσουμε με τόλμη. Σχεδιάζουμε να είμαστε ο ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας έως το 2025 πουλώντας ένα εκατομμύριο EVs ετησίως.»

Και προσέθεσε:

«Η VW βρίσκεται καθ’ οδόν προς μία κινητικότητα χωρίς εκπομπές. Αυτή είναι πλέον η φιλοσοφία μας και όχι μια διαφημιστική κίνηση. Θέλουμε να καταστήσουμε την κινητικότητα χωρίς εκπομπές προσιτή για όλους. Αυτό βέβαια δεν πρόκειται να συμβεί εν μία νυκτί.».

Όπως ανακοινώθηκε 70.000 νέα logos θα βρουν θέση σε περισσότερες από 10.000 εγκαταστάσεις της εταιρείας σε 154 χώρες σε όλο τον κόσμο._X.A.