Επικαιρότητα Κόσμος

Ιδιαίτερα πιθανή η μετεξέλιξη της Alpine σε ηλεκτρική μάρκα

Οι ιθύνοντες της Renault εξετάζουν όλα τα σενάρια αναφορικά με το μέλλον της Alpine – και ένα από αυτά είναι να μετεξελιχτεί σε μια εταιρεία που θα εστιάσει αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση.

Στις σημερινές ανακοινώσεις της σχετικά με το εκτενές πλάνο μετασχηματισμού και αναδιάρθρωσής της Renault που θα δούμε να υλοποιείται την προσεχή περίοδο, οι ιθύνοντές του γαλλικού εργοστασίου διατύπωσαν μεταξύ άλλων τον έντονο προβληματισμό τους αναφορικά με το μέλλον του εμβληματικού εργοστασίου του Groupe Renault που βρίσκεται στη Διέπη, στο οποίο, ως γνωστόν, κατασκευάζεται η Alpine A110. Μάλιστα, στη σχετική επίσημη ενημέρωση που διένειμαν οι Γάλλοι αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι η εν λόγω μονάδα θα πρέπει «να επανεξεταστεί μετά το τέλος της παραγωγής της Α110».

Τι σημαίνουν πρακτικά όλα αυτά; Με δεδομένη την «ψήφο εμπιστοσύνης» της Renault στην ηλεκτροκίνηση, πολύς λόγος έχει αρχίσει ήδη να γίνεται αναφορικά με την πιθανή στροφή της αναγεννημένης Alpine σε προϊόντα με σπορ χαρακτήρα που θα κινούνται όμως αποκλειστικά με την αρωγή ενός ή και περισσοτέρων ηλεκτροκινητήρων. Σε κάθε περίπτωση, οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν σύντομα σύμφωνα με τις προτάσεις που θα καταθέσει στο τραπέζι του ΔΣ της εταιρείας ο Luca de Meo, ο οποίος από τον προσεχή Ιούλιο θα αναλάβει τα ηνία της Renault.

Ερωτηθείς σχετικά με τις προοπτικές της Alpine και την τύχη της μονάδας κατασκευής της στη Διέπη, ο νυν Πρόεδρος της Renault, Jean-Dominique Senard, δήλωσε τα εξής:

«Είναι προφανές ότι η Alpine είναι μια γοητευτική μάρκα και πρέπει να κοιτάξουμε πολύ σοβαρά το μέλλον της μάρκας - πρέπει να δούμε πώς μπορεί να συνεχίσει να προσδίδει αξία στον όμιλο.

«Όσον αφορά το εργοστάσιο στη Διέπη, είναι προφανές ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε όπως κάνουμε σήμερα. Το εργοστάσιο αυτό δεν κατασκευάζει αρκετά οχήματα ώστε να θεωρήσουμε σίγουρο το μέλλον του.

«Θα σκεφτούμε πώς μπορούμε να προσθέσουμε αξία στο εργοστάσιο της Διέπης. Σε αυτό εργάζονται ανθρώποι που είναι παθιασμένοι με την Alpine.

«Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι το εργοστάσιο αυτί θα αξιοποιείται με παραγωγικό τρόπο, αλλά σίγουρα δεν μπορούμε να διατηρήσουμε το υπάρχον status quo.»

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου