Επικαιρότητα Κόσμος

Mitsubishi: ενισχύει τη δομή της στην Ευρώπη

Η Mitsubishi αποφάσισε να ιδρύσει έναν ολοκληρωμένο οργανισμό πωλήσεων και μάρκετινγκ στην Ευρώπη, πέραν των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της after sales, ανταλλακτικών και logistics στην ήπειρο αυτή.

Το πρώτο δομικό στοιχείο της Mitsubishi Motors Europe είναι ένας νέος οργανισμός που εστιάζει στους δείκτες απόδοσης και τις ανάγκες των πελατών, και κατανέμεται σε δύο διαφορετικές περιοχές στην Ολλανδία: Amstelveen, κοντά στο Amsterdam, για το γραφείο του προέδρου & CEO, το ενισχυμένο τμήμα πωλήσεων & μάρκετινγκ, το νομικό τμήμα και τον τομέα δημοσίων σχέσεων (PR). Born, κοντά στο Maastricht όπου βρίσκεται το ευρωπαϊκό κέντρο ανταλλακτικών (European Part Center), εμβαδού 55.000 m2, για τις δραστηριότητες After Sales, χρηματοοικονομικών & ελέγχου, ανθρωπίνων πόρων (Human Resources) και πληροφορικής (IT).

Υπό την διεύθυνση του Bernard Loire –προέδρου & CEO– αυτός ο ολοκληρωμένος οργανισμός πλαισιώνεται από μία νέα διοικητική ομάδα που αποτελείται από τους: Frank Krol –διευθυντή πωλήσεων, Alex Thomas –διευθυντή μάρκετινγκ, Ganesh Jawahar –διευθυντή After Sales. Επιπλέον ιδρύθηκε ένα ειδικό τμήμα ηλεκτρικών οχημάτων (Electric Vehicle) για να τονώσει την κορυφαία θέση της Mitsubishi Motors στην ευρωπαϊκή αγορά που κατέχει με το Outlander PHEV από το 2013. Πρόκειται για ένα σημαντικό οργανωτικό βήμα εν όψει των επόμενων πρωτοβουλιών της MMC στον τομέα της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη (περισσότερα V2X project,…), πόσο μάλλον με την προοπτική επέκτασης της οικογένειας plug-in υβριδικών/ηλεκτρικών SUV που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια._Δελτίο Τύπου

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου