Με σαφείς επιρροές από το αγωνιστικό X-Raid, το νέο Mini Countryman αναμένεται να αποκτήσει ένα σχεδιαστικό προσωπείο «σύννομο» των οχημάτων της SUV κατηγορίας.

Σύμφωνα με τον υπάρχοντα προγραμματισμό της γερμανικής εταιρείας, στα τέλη περίπου της τρέχουσας χρονιάς αναμένεται να παρουσιαστεί η νέα γενιά της ανοιχτής έκδοσης του δημοφιλούς της χάτσμπακ, το οποίο θα παραμείνει 4θέσιο υιοθετώντας για μια ακόμα φορά τη λύση της μαλακής αναδιπλούμενης οροφής. Μετά το νέο Mini Cabriolet, σειρά έχει ο αντικαταστάτης του Countryman, ο οποίος, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, αναμένεται να αντλεί μεγάλο τμήμα της έμπνευσής του από το… αγωνιστικό Χ-Raid. Παραπέμποντας άμεσα πλέον σε μοντέλο της SUV κατηγορίας, το δεύτερης γενιάς Countryman θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις βασιζόμενο δομικά στη γνωστή πλατφόρμα UKL του BMW Group. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του αναμένεται να φτάσει τα 4,25 μ., το πλάτος του αμαξώματος πρόκειται να αυξηθεί κατά περίπου 10 χλστ., ενώ αυξημένη θα είναι και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, αγγίζοντας ούτε λίγο ούτε πολύ τα 450 λίτρα.

Σε ότι αφορά στο σύνολο της διαρκώς ανανεούμενης γκάμας Mini, η γερμανική εταιρεία έχει επιβεβαιώσει επισήμως ότι θα βασίζεται σε πέντε μόλις μοντέλα. Με δεδομένη την παρουσία των εκδόσεων χάτσμπακ (σε 3θυρες και 5θυρες εκδοχές), Clubman, Cabriolet και Countryman, άγνωστη προς το παρόν παραμένει ποια θα είναι η τελευταία παραλλαγή του δημοφιλούς μοντέλου που σε δύο περίπου χρόνια από σήμερα θα «ολοκληρώσει» τη γκάμα Mini.  Τα… σενάρια, μέχρι στιγμής, είναι τρία: τα πρώτο αφορά στην προσθήκη ενός δίδυμου μοντέλου της έκδοσης Cabriolet, που θα φασίζεται όμως στο… φαντασμαγορικό πρωτότυπο Superleggera, το δεύτερο στην ένταξη στη γκάμα ενός… μικρότερου Mini χάτσμπακ, που θα βασίζεται στο Rocketman και θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την Toyota, ενώ η τρίτη αφορά σε ένα «πολυμορφικίζον» αμάξωμα, που θα χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία των Βαυαρών της BMW που εφαρμόζεται σήμερα στη Σειρά 2 Active Tourer._X.A.