Την πόλη της Πράγας επέλεξε η Skoda προκειμένου να αποκαλύψει σήμερα το βράδυ την τέταρτη κατά σειρά γενιά του δημοφιλούς Octavia.

Άξιο μνείας είναι το γεγονός πως δύο στους τρεις «σημερινούς» αγοραστές του Skoda Octavia τρίτης γενιάς επιλέγουν την έκδοση Combi, η οποία αποτελεί την πιο δημοφιλή πρόταση στην κατηγορία των στέισον βάγκον μοντέλων σε ολόκληρη την Ευρώπη. Για το λόγο αυτό, η Skoda σκοπεύει σήμερα το βράδυ παρουσιάσει τη νέα γενιά του μοντέλου στο συγκεκριμένο τύπο αμαξώματος και εν συνεχεία στην κλασσική 5θυρη/hatchback.

Σε σχέση με το παρελθόν, το νέο Octavia θα είναι μεγαλύτερο σε μήκος και πλάτος κατά 22 και 15 χλστ., αντίστοιχα, φτάνοντας αισίως πλέον στα 4.689 χλστ. και 1.829 χλστ. – η αύξηση των παραπάνω μεγεθών στην περίπτωση της 5θυρης έκδοσης, η οποία θα έχει το ίδιο ακριβώς μήκος και πλάτος με την Combi, ανέρχεται στα +19 και +15 χλστ. Και στις δύο εκδοχές του μοντέλου το μεταξόνιο ορίστηκε στα 2.689 χλστ.

Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση που υιοθετείται στο Skoda Octavia τέταρτης γενιάς (βλ. πιο στενά φωτιστικά σώματα, πιο χαμηλό εμπρός μέρος κοκ) έχει επιφέρει σημαντικές βελτιώσεις στην τομέα της αεροδυναμικής – και αντίστοιχα οφέλη σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Πιο συγκεκριμένα, η 5θυρη έκδοση αναμένεται να έχει συντελεστή οπισθέλκουσας που θα έχει ως αφετηρία το 0,24 και η Combi την τιμή 0,26.

Αλλαγές και επεμβάσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό – που πλέον είναι ακόμα πιο ευρύχωρο σε σχέση με το παρελθόν. Έτσι, οι πίσω επιβάτες θα έχουν στη διάθεσή τους μεγαλύτερο «αέρα» για τα πόδια τους (78 χλστ.), ενώ αυξημένη είναι και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, το οποίο ανέρχεται στα 600 λίτρα στην 5θυρη έκδοση και στα 640 λίτρα στην Combi, με τα πίσω καθίσματα και στις δύο περιπτώσεις στην κανονική τους θέση.

Η γκάμα των διαθέσιμων μονάδων κίνησης του αυτοκινήτου περιλαμβάνει κινητήρες ντίζελ και βενζίνης των γενιών TDI και TSI, μια έκδοση CNG, plug-in υβριδικές καθώς και mild hybrid. Σε συνδυασμό με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο, ο 3κύλινδρος κινητήρας TSI του 1,0 λίτρου αποδίδει 110 ίππους και ο 4κύλινδρος 1.500άρης, 150 ίππους, σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα των 48V με γεννήτρια/μίζα – οι δύο αυτοί κινητήρες συνδυάζονται και με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, χωρίς όμως το ήπια υβριδικό σύστημα. Διαθέσιμος θα είναι και ο 2λιτρος TSI, με απόδοση 190 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με 4κίνηση και DSG κιβώτιο.

Για περισσότερες πληροφορίες μείνετε συντονισμένοι._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά