top icon
Επικαιρότητα

Nissan: Η εμπορικά πιο επιτυχημένη ασιατική μάρκα της Ευρώπης

Ξεκάθαρη φαίνεται να είναι η εμπορική κυριαρχία της Nissan στη γηραιά ήπειρο κατά τη διάρκεια του πρώτου 6μήνου της χρονιάς.

Και όλα αυτά, σε σχέση με τους εξ ανατολών αντιπάλους της. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα πάντα με τους ιθύνοντες της, η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε στο πρώτο μισό της τρέχουσας χρονιάς να ταξινομήσει στην Ευρώπη περισσότερα αυτοκίνητα σε σύγκριση με το άθροισμα εκείνων της Toyota και της Hyundai. Ήτοι, 384.726 μονάδες. Η υψηλή δημοτικότητα των μοντέλων της στη γηραιά ήπειρο, η οποία ποσοστιαία αυξήθηκε σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014 κατά 4,2% στο σύνολο της γεωγραφικής της περιφέρειας, ενισχύθηκε κυρίως από την αυξημένη δημοτικότητα των Qashqai και Leaf. Σε ότι αφορά τις επιμέρους επιδόσεις της, αξιοσημείωτη είναι η αύξηση των πωλήσεων που παρατηρήθηκε στις αγορές της Μ. Βρετανίας (+34%), της Ιταλίας (+23%), της Ισπανίας (+18%) και της Γερμανίας (+11%)._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ