Μία ιδιαίτερη κατασκευή, δια χειρός VW, που έρχεται να συνδυάσει το άλλοτε με το τώρα.

Προϊόν συνεργασίας της VW Group Components και της εταιρείας eClassic που έχει την έδρα της στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, o εικονιζόμενος «one-ff» ξεσκούφωτος Σκαραβαίος των φωτογραφιών μας έρχεται να παντρέψει το άλλοτε με το τώρα – με άλλα λόγια, τη γοητεία του αρχέτυπου μοντέλου με την ηλεκτροκίνηση.

VW e-Beetle

Η βάση πάνω στην οποία χτίστηκε το συγκεκριμένο e-Beetle – ένα αυτοκίνητο το οποίο δούμε για πρώτη φορά «ζωντανά» στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης την επόμενη εβδομάδα - είναι το VW e-up! Ως αποτέλεσμα, ο ηλεκτροκινητήρας και το κιβώτιο μονής σχέσης που το συνοδεύουν κατασκευάζονται στη μονάδα του Kessel, με την μπαταρία να «γεννιέται» στο Brunswick.

VW e-Beetle

H τελευταία αποτελείται από 14 στοιχεία των 2,6 kWh συνθέτοντας μια συστοιχία με μέγιστη αποθηκευτική δυναμική 36,8 kWh. Την ίδια ώρα, ο γνώριμος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 82 ίππων. Όπως είναι φυσικό, το παραπανήσιο βάρος (βλ. 1.280 κιλά) επέβαλε την ενίσχυση του αμαξώματος σε καίρια σημεία, αλλά και την αναβάθμιση του συστήματος πέδησης.

VW e-Beetle

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του αυτοκινήτου, το e-Beetle μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 50 και 80 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 5 δλ. και οριακά σε πάνω από 8 δλ., αντίστοιχα. Η δε τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 150 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη αυτονομία κίνησης με μία πλήρη φόρτιση των συσσωρευτών ενέργειας στα 200 χλμ.

VW e-Beetle

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως το εν λόγω project… άνοιξε την όρεξη των ιθυνόντων του VW Group, καθώς «επίλεκτες» ομάδες του ομίλου ετοιμάζουν να «εξηλεκτρίσουν» το εμβληματικό VW Bus, αλλά και μία Porsche 356. Και έπεται συνέχεια._Χ.Α.