Επικαιρότητα Κόσμος

«Παγώνει» η συνεργασία BMW Group και Daimler στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης

Οι δύο όμιλοι ανακοίνωσαν ότι η προαναγγελθείσα από το 2019 συνεργασία τους στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης «παγώνει» και πως οι δύο πλευρές θα μελετήσουν σε μεταγενέστερο χρόνο το ενδεχόμενο συνεργιών στο συγκεκριμένο τομέα.

Πριν έναν ακριβώς χρόνο οι γερμανικοί όμιλοι των BMW Group και Daimler είχαν ανακοινώσει ότι θα συνεργαστούν στενά με στόχο «την από κοινού ανάπτυξη τεχνολογιών επόμενης γενιάς για συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, αυτόνομης οδήγησης σε αυτοκινητοδρόμους Eπιπέδου 4, αλλά και αντίστοιχων που θα καθοδηγούν τους οδηγούς σε ελεύθερους χώρους στάθμευσης». Μάλιστα, οι δύο πλευρές είχαν προεξοφλήσει ότι πάνω από 1.200 άτομα των BMW Group και Daimler θα εργαστούν από κοινού σε διάφορες ομάδες που θα έχουν έδρα το BMW Group Autonomous Driving Campus στο Unterschleissheim, το Mercedes-Benz Technology Centreστο στο Sindelfingen και το Daimler Testing/Technology Centre στο Immendingen.

Εντούτοις, οι φιλόδοξοι στόχοι των δύο ομίλων φαίνεται πως μπαίνουν προσωρινά στον πάγο, όπως επισήμως ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα και από τα δύο στρατόπεδα.

«Μετά από εκτενή μελέτη, οι δύο εταιρείες κατέληξαν σε μια κοινή συμφωνία σύμφωνα με την οποία θα επικεντρωθούν εφεξής στα δικά τους αναπτυξιακά προγράμματα, χωρίς να αποκλείεται η σύμπραξη με νέους συνεργάτες. Και οι δύο επιθυμούν ρητά να τονίσουν ότι η συνεργασία τους μπορεί να ξαναρχίσει σε μεταγενέστερο χρόνο».

Όπως επιβεβαίωσαν υψηλά ιστάμενοι και των δύο ομίλων, η συνεργασία των τελευταίων στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης δεν είναι εφικτή τη δεδομένη χρονική συγκυρία, εξαιτίας του κόστους που συνεπάγεται η δημιουργία μιας κοινής τεχνολογικής πλατφόρμας, με τις ρευστές επιχειρηματικές και οικονομικές συνθήκες να διαδραματίζουν με τη σειρά τους το δικό τους –αρνητικό- ρόλο.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου