Η αγωνιστική εκδοχή του ιαπωνικού κουπέ πραγματοποιεί το ιντερνετικό της ντεμπούτο λίγες μέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα της στη Γενεύη.

Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το καθαρόαιμο RC F με τον εντυπωσιακό πίσω διαχύτη, την τεράστια αεροτομή στην ουρά και το φαρδύ αμάξωμα, θα συμμετάσχει από φέτος σε μια σειρά αγώνων σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA στην κατηγορία GT. Στις ΗΠΑ, το εργοστάσιo θα λάβει μέρος στην κλάση GTD του θεσμού IMSA WeatherTech SportsCar Championship Series, ενώ στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου στην κατηγορία GT300 του πρωταθλήματος Super GT Series. Σε ότι αφορά στη γηραιά ήπειρο, την εξέλιξη της ιαπωνικής κατασκευής έχουν αναλάβει οι ομάδες Farnbacher Racing και Emil Frey Racing, οι οποίες διαθέτουν τεράστια εμπειρία στο θεσμό VLN Endurance.

Στον τεχνικό τομέα, σημείο αναφοράς αποτελεί ο V8 κινητήρας των 5,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει σύμφωνα με το ιαπωνικό εργοστάσιο, πάνω από 500 ίππους. Η ροπή του, ωστόσο, δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί. Το Lexus RCF GT3 διαθέτει ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ το βάρος του αμαξώματος δεν ξεπερνά τα 1.300 κιλά.

Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένεται να ανακοινωθούν στις αρχές της επόμενης εβδομάδας όταν το νέο RC F GT3 αποκαλυφθεί πλήρως στην κοσμοπολίτικη Γενεύη._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά