Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για τη νέα BMW X6

Η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε τη νέα BMW X6 εξοπλίζοντάς την με νέους κινητήρες και ανανεωμένο παρουσιαστικό.

Η BMW X6, το «μεγάλο» Sport Activity Coupe των Βαυαρών, γυρίζει μία ακόμα σελίδα διαθέτοντας στην τρίτη πλέον γενιά του ένα φρεσκαρισμένο παρουσιαστικό και μία νέα γκάμα κινητήριων συνόλων, σε συνδυασμό με περισσότερες τεχνολογίες σε συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης και ασφάλειας. Εξωτερικά, οι βασικές γραμμές του μοντέλου δεν αλλοιώθηκαν, με το εμπρός μέρος να χαρακτηρίζεται από μία νέα σχεδιαστική «εκτέλεση» της γνώριμης μάσκας των Βαυαρών που είδαμε και στα υπόλοιπα SUV μοντέλα της εταιρείας και το πίσω από τα εξίσου χαρακτηριστικά από την Χ4 φωτιστικά σώματα.

Από πλευράς μεγέθους, η νέα X6 είναι πλέον κατά 26 χλστ. μεγαλύτερη από την προκάτοχό της (4.935 χλστ.), ενώ διευρυμένο κατά 42 χλστ. είναι και το μεταξόνιό της, που πλέον ανέρχεται στα 2,975 μ. Την ίδια στιγμή, το πλάτος του αυτοκινήτου έχει «τσιμπήσει»15 μόλις χλστ, αγγίζοντας τα 2.004 χλστ, ενώ μειωμένο κατά 6 χλστ. είναι το ύψος (1.696 χλστ.)  Σε αντίθεση με τις παραπάνω αυξομειώσεις, οι μεταφορικές δυνατότητες του χώρου φόρτωσης παραμένουν ως είχαν, καθώς εξακολουθούν να μην υπερβαίνουν τα 580 λίτρα - τιμή που μπορεί να φτάσει στα 1.530 με την ολική αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Η καμπίνα του αυτοκινήτου, ως αναμενόταν, μοιράζεται πολλά, αν όχι όλα, τα σχεδιαστικά στοιχεία που είδαμε στη νέα BMW Χ5 – σήμα κατατεθέν εδώ αποτελούν οι στάνταρ δερμάτινες επενδύσεις σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις, ο φουλ ψηφιακός πίνακας οργάνων με τις ουκ ολίγες δυνατότητες παραμετροποίησης καθώς και το γνώριμο πλέον σύστημα ψυχαγωγίας και διασύνδεσης. Ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξει κανείς, η νέα BMW X6 μπορεί να εφοδιαστεί με πανοραμική οροφή Sky Lounge, ηχοσύστημα 3D surround της Bowers & Wilkins Diamond, ακόμα και με θερμοηλεκτρικές ποτηροθήκες και περιφερειακούς διακόπτες από κρύσταλλο.

Στον τομέα των κινητήριων συνόλων η νέα BMW X6 θα είναι ήδη από το λανσάρισμά της διαθέσιμη με δύο κινητήρες βενζίνης και δύο ντίζελ. Στο πρώτο γκρουπ, η κορυφαία επιλογή είναι η M50i, η οποία τροφοδοτείται από έναν V8 κινητήρα με απόδοση 530 ίππων. Το συγκεκριμένο «διαμάντι» πλαισιώνεται στην xDrive40i από έναν 6κύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα με ονομαστική ισχύ 340 ίππων. Στο στρατόπεδο της πετρελαιοκίνησης, το «παρών» δίνει η xDrive30d των 265 ίππων, καθώς και η κορυφαία Μ5οd, η οποία είναι επίσης 6κυλινδρη, αλλά με τέσσερα τούρμπο, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 400 ίππων – τον συγκεκριμένο κινητήρα είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε για πρώτη φορά πριν λίγες μόλις μέρες στο «σώμα» της νέας BMW X7. Αξίζει να προσθέσουμε πως όλοι οι κινητήρες πληρούν τη νόρμα EU-6d Temp και συνεργάζονται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και τετρακίνηση.

Η ανάρτηση του αυτοκινήτου αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλού συνδέσμους πίσω και βασίζεται σε εκείνη της Χ5. Στις εκδόσεις που επιμελείται το M Division, ο πίσω άξονας είναι εφοδιασμένος με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του πακέτου xOffroad σε όλες τις εκδόσεις πλην των M50i και M50d. Εδώ, η BMW προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα modes, τα Snow, Sand, Gravel και Rocks, που ανταποκρίνονται σε ανάλογα εδαφικά σενάρια. Επίσης, το σύστημα Dynamic Damper Control είναι στάνταρ σε όλες τις νέας Χ6, ενώ το «παρών» στη γκάμα δίνουν τόσο η Adaptive M Professional ανάρτηση, όσο και η αερανάρτηση (και στους δύο άξονες), η οποία παρέχει τη δυνατότητα ρύθμιση του ύψους σε μια διαδρομή έως και 80 χλστ._X.A.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου