Η νέα 812 GTS είναι μετά από μισό ακριβώς αιώνα το πρώτο ανοιχτό μοντέλο της Ferrari με 12κύλινδρο κινητήρα εγκατεστημένο στο εμπρός μέρος - και συνάμα το πιο δυνατό drop-top αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράσει κανείς σήμερα.

Για πολλούς, η παρουσίαση της «ξεσκούφωτης» έκδοσης της 812 Superfast αποτελεί μια μεγάλη έκπληξη – κι αυτό με δεδομένο ότι η προκάτοχός της, η F12, δεν διέθετε κάποια αντίστοιχη παραλλαγή. Σε κάθε περίπτωση, η άρτι αφιχθείσα 812 GTS είναι το πρώτο 12κύλινδρο μοντέλο με ανοιχτούς… ορίζοντες εδώ και πέντε δεκαετίες, όταν και παρουσιάστηκε η 365 GTS4. Ένα αυτοκίνητο που είναι γνωστό στο ευρύ κοινό με την ονομασία Daytona Spider.

Ferrari 812 GTS

Αξιοποιώντας στο ακέραιο την τεχνολογική μαγιά της 812 Superfast, η νέα και βαρύτερη κατά 75 κιλά 812 GTS χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6,5 λίτρων των Ιταλών, ο οποίος αποδίδει 800 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 718 Nm στις 7.000 σ.α.λ., εκ των οποίων το 80% αποδίδεται στις 3.500 σ.α.λ. Με «στεγνό» βάρος της τάξης των 1,6 τόνων, η 812 GTS είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 3,0 δλ. και έως τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. Η δε τελική της ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα.

Ferrari 812 GTS

Όπως και με τη νέα F8 Spider που παρουσιάστηκε λίγο νωρίτερα, έτσι και εδώ, η μεταλλική οροφή αναδιπλώνεται σε χρόνο 14 δλ. ακόμα και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει το άτυπο φράγμα των 45 χλμ./ώρα. Το «παρών» δίνει εδώ και ένα αλεξηνέμιο – στην ουσία ένα αναδυόμενο τζάμι – καθώς και αλλαγές στον τομέα της αεροδυναμικής. Και συγκεκριμένα, κυρίως στο σχήμα του πίσω διαχύτη, χάρη στην απουσία των χαρακτηριστικών εισαγωγών αέρα στους θόλους των πίσω τροχών._Χ.Α.