Το… ρεύμα μπαίνει όλο και περισσότερο στην ατζέντα της Porsche.

Μπορεί το Mission Ε να είναι αυτή τη στιγμή το βασικό ηλεκτρικό εγχείρημα της Porsche, αυτό όμως δεν σημαίνει πως είναι και το μοναδικό. Όπως χαρακτηριστικά δήώσε στη Γενεύη ο επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων Porsche, Detlev von Platen, η εταιρεία μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο να φέρει στη ζωή μια… φουλ ηλεκτρική εκδοχή της μικρής Macan συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στη μεταστροφή του κλίματος στους κόλπους του Ομίλου VW μετά το ξέσπασμα του διαβόητου πλέον σκανδάλου.

Ο Detlev von Platen επεσήμανε στο πλαίσιο των ίδιων δηλώσεων πως, εκτός από την ηλεκτρική Macan και φυσικά το Mission E, για το οποίο, ως γνωστόν, οι ιθύνοντες της Porsche αναμένεται να επενδύσουν πάνω από 1 δις ευρώ, η εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει σε εύλογο χρονικό διάστημα από σήμερα την αειθαλή 911 σε υβριδική έκδοση και, όπως αποκάλυψε για πρώτη φορά, αντίστοιχες παραλλαγές και για τις κεντρομήχανες 718 Cayman/Boxster.

Θυμίζουμε πως αυτή τη στιγμή η Porsche διαθέτει ήδη στις τάξεις υβριδικές εκδόσεις τόσο για την πολυτελή Panamera, όσο και για τη «μεγάλη» Cayenne._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά