Η Subaru αποκάλυψε στην Έκθεση της Ν. Υόρκης το νέο Forester.

Αυτή είναι η πέμπτη κατά σειρά γενιά του δημοφιλούς Forester, που έρχεται για μια ακόμα φορά να εκπροσωπήσει τα χρώματα της Subaru σε μια «δύσκολη» αρένα της παγκόσμιας αγοράς. Παρά το γεγονός ότι δεν διακρίνεται για τις ριζικές σχεδιαστικές αλλαγές του σε σχέση με το παρελθόν, κάτω από τις μάλλον συντηρητικές μεταλλικές επιφάνειές του αειθαλούς SUV των Ιαπώνων «κρύβεται», όπως και στην περίπτωση των νέων Impreza και ΧV, η νέα, πιο άκαμπτη και πιο «ευέλικτη» παγκόσμια πλατφόρμα της Subaru που εξασφαλίζει, μεταξύ άλλων, βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά, κορυφαία στάνταρ παθητικής ασφάλειας και καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Οι Ιάπωνες έδωσαν ξεχωριστή έμφαση στον τομέα της άνεσης και φυσικά της ασφάλειας εξοπλίζοντας το νέο Subaru Forester με το γνωστό σύστημα EyeSight, καθώς και με το DriverFocus στα μοντέλα που προορίζονται για την αγορά των ΗΠΑ, που «διαβάζει» το πρόσωπο του οδηγού αναγνωρίζοντας πιθανή κόπωσή του. Από εκεί και πέρα, το «παρών» δίνουν συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, όπως τα Reverse Automatic Braking και Rear Vehicle Detection.

Στον τομέα των μηχανικών μερών, μιας και το νέο Forester παρουσιάστηκε σήμερα στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, η μοναδική επιλογή σε ότι έχει να κάνει με τον κινητήρα είναι ο γνωστός και ατμοσφαιρικός ασφαλώς «2,5άρης» boxer κινητήρας της Subaru, που όντας ανανεωμένος κατά 90%, αποδίδει πλέον 182 ίππους. Συνδυάζεται δε κατ’ αποκλειστικότητα με το γνωστό κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (τύπου CVT) των Ιαπώνων, το οποίο διαθέτει 7 προεπιλεγμένες σχέσεις στο χειροκίνητο πρόγραμμα λειτουργίας και φυσικά με το επίσης γνώριμο «συμμετρικό» σύστημα μόνιμης τετρακίνησης της εταιρείας που συνεπικουρείται από το πρόγραμμα Χ-Mode.

Προς το παρόν, οι κινητήρες που θα κινούν τα «ευρωπαϊκά» Forester παραμένουν άγνωστοι._X.A.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά