Μια ελαφρώς ανασχεδιασμένη εκδοχή του ηλεκτροκίνητου Battista των 1.900 ίππων παρουσίασε σήμερα στο Τορίνο της Ιταλίας η Automobili Pininfarina.

Στο Turin Outdoor Auto Show η Automobili Pininfarina παρουσίασε σήμερα μια νεότερη σε επίπεδο αισθητικής εκδοχή του Battista – του πρώτου ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου της νεοσυσταθείσας εταιρείας. Χωρίς να ανακοινώνονται στοιχεία για περαιτέρω αλλαγές, πέραν εκείνων στη μορφή του εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, η Automobili Pininfarina επισημαίνει ότι η ηλεκτρική Battista θα συνεχίσει τις προσεχείς ημέρες το πρόγραμμα εξέλιξής της μέσω προσομοιώσεων στην αεροδυναμική σήραγγα αλλά και δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες στην πίστα.

Θυμίζουμε πως η νέα Pininfarina Battista δανείζεται το όνομα του ιδρυτή της Carrozzeria Pininfarina, Battista “Pinin” Farina, ο οποίος και έθεσε τα θεμέλια της εμβληματικής εταιρείας το 1930. Πλέον, επικεφαλής του νέου εγχειρήματος βρίσκεται ο εγγονός του, Paulo Pininfarina, ο οποίος δήλωσε από την τιμητική για τον ίδιο θέση του Προέδρου της Automobili SpA πως το νέο Battista είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο hypercar σε παγκόσμιο επίπεδο που αποδίδει ισχύ 1.900 ίππων και ροπή της τάξης των 2.300 Nm με την αρωγή τεσσάρων στο σύνολο ηλεκτροκινητήρων.

Το νέο hypercar της Automobili Pininfarina είναι δομημένο πάνω σ’ ένα πλαίσιο από carbon. Οι άνθρωποι της εταιρείας δηλώνουν πως είναι ταχύτερο ακόμα και σε σχέση μ' ένα μονοθέσιο της F1 εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 και 300 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 2 και 12 δλ. και τελική της τάξης των 350 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά, με αυτονομία 450 χλμ.

Τους ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία των 120 kWh έχει αναλάβει η κροατική Rimac, ενώ την εμπειρία του στο όλο project αναμένεται να καταθέσει ως οδηγός εξέλιξης της νέας Battista ο πρώην πιλότος της Formula 1, Nick Heidfeld. Αξίζει να σημειωθεί πως η νέα Pininfarina Battista θα κατασκευαστεί σε μόλις 150 αντίτυπα (50 για τις ΗΠΑ, 50 για την Ευρώπη και 50 για τη Μ. Ανατολή και την Ασία) σε τιμές που προσδιορίζονται ότι θα κυμαίνονται ανά μονάδα ανάμεσα στα 2 και 2,5 εκ. $. Οι πρώτες δε παραδόσεις στους τυχερούς και εύρωστους οικονομικά ιδιοκτήτες της Ευρώπης θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2020._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά