Η ιταλική εταιρεία σταματά την παραγωγή του Fiat 124 Spider.

Τέσσερα μόλις χρόνια έχουν περάσει από τη στιγμή που η Fiat παρουσίασε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες το 124 Spider – και μόλις τρεισήμισι από τότε που ξεκίνησαν και επίσημα οι πωλήσεις του – και σήμερα έγκυρα μέσα από τη γείτονα χώρα αναφέρουν σε σχετικές αναρτήσεις τους στο διαδίκτυο ότι το «ξεσκούφωτο» μοντέλο της FCA παίρνει οριστικά την άγουσα για τα αποδυτήρια.

Χωρίς να έχει εκπληρώσει τους (εμπορικούς) στόχους των δημιουργών του, το 124 Spider, καθώς και η σπορτίφ παραλλαγή του, η οποία κοσμείται με τα σήματα της Abarth, ήρθε με την ονομασία του να αποτίσει φόρο τιμής στο 124 Sport Spider του 1966 που σχεδίασε ο Pininfarina αποτελώντας στη σύγχρονη έκφανσή του τον καρπό της συνεργασίας της ιταλικής εταιρείας με την Mazda. Με τον 1.400άρη κινητήρα TwinAir να… ταξιδεύει για κάθε αντίτυπο της σειράς στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας, όπου και κατασκευάζονταν «δίπλα» στο MX-5, το 124 Spider διαφοροποιούνταν από τον Ιάπωνα «αδελφό» και στις ρυθμίσεις σε ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης.

Ωστόσο, η προσπάθεια εξορθολογισμού της γκάμας της εταιρείας, η μη ανανέωση της συνεργασίας με τους Ιάπωνες και οι μόλις 4.000 πωλήσεις του μοντέλου όλα αυτά τα χρόνια (μαζί με εκείνες του Abarth 124…) που αρχικά ήταν προγραμματισμένο να «βγει» στην παραγωγή με τα σήματα της Alfa Romeο, σε συνδυασμό με την πρόσφατη απόφαση της FCA να μην «εναρμονίσει» τον TwinAir κινητήρα (των 140 ή 170 ίππων) με την νόρμα Euro-6d, οδηγούν σήμερα στο «θάνατο» του 124 Spider. _X.A.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτου αγώνα του φετινού WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά