Με ένα ρετρό πρωτότυπο, που παραπέμπει άμεσα στην ομώνυμη κατασκευή του 1901, η Mercedes επιχειρεί να συνδέσει το «άλλοτε» με το ηλεκτροκίνητο «τώρα».

Το 1901 η αυτοκίνηση άλλαξε «μορφή» όταν ένα πρωτοποριακό για την εποχή του τετράτροχο παρατάχτηκε στη σχάρα εκκίνησης του αγώνα Race Week στη Νίκαια της  Γαλλίας. Βασιζόμενη σε μια εντελώς νέα για τα χρόνια εκείνα αρχιτεκτονική αμαξώματος, η Mercedes 35 PS της Daimler-Motoren-Gesellschaft ήταν το όχημα που δικαίως κέρδισε τον τίτλο του  «πρώτου σύγχρονου αυτοκινήτου» διαθέτοντας έναν κινητήρα τοποθετημένο… χαμηλά στο εμπρός μέρος, σε συνδυασμό με ένα ενσωματωμένο στο αμάξωμα ψυγείο.

Vision Mercedes Simplex

Αποτίοντας φόρο τιμής σε αυτό ακριβώς το μοντέλο, το σχεδιαστικό τμήμα της Mercedes που έχει την έδρα του στη Νίκαια δημιούργησε τη σύγχρονη εκδοχή της Mercedes 35PS σε μια προσπάθεια σύνδεσης του ένδοξου παρελθόντος της μάρκας με το παρών. Χωρίς να δίνουν στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες, οι δημιουργοί του Vision Mercedes Simplex αναφέρουν λιτά στις επίσημες ανακοινώσεις τους πως η… μετενσάρκωση της Mercedes 35 PS είναι ηλεκτροκίνητη – και φυσικά αυστηρά διθέσια.

Vision Mercedes Simplex

Σχεδιαστικά, η χαρακτηριστική μάσκα της Vision Mercedes Simplex κοσμείται από ένα ροζ/χρυσό περίγραμμα που αποτελεί άμεση αναφορά στις αντίστοιχες στιλιστικές προτάσεις που στις αρχές του περασμένου αιώνα χρησιμοποιούσαν κατά κόρον οι κατασκευαστές στο εμπρός μέρος των τετράτροχων δημιουργιών τους. Βέβαια, αντί για τις «ανοιχτές» γρίλιες, εδώ δεσπόζει μία ψηφιακή οθόνη στην οποία προβάλλεται υπό γωνία το όνομα της Mercedes.

Vision Mercedes Simplex

Από εκεί και πέρα, οι τροχοί του οχήματος είναι ακάλυπτοι, ενώ στο εσωτερικό η μινιμαλιστική διάθεση των σχεδιαστών είναι άμεσα διακριτή με την πρώτη ματιά. Πίσω από το ρετρό πηδάλιο με τις σαφείς επιρροές από τον κόσμο των μοτοσικλετών και της αεροναυπηγικής υπάρχουν μερικοί βασικοί διακόπτες καθώς και ένα ηλεκτρονικό πάνελ στο οποίο προβάλλονται όλες οι απαραίτητες ενδείξεις, ενώ βροντερό «παρών» δίνει και ένας χώρος φιλοξενίας των δύο επιβατών με μονοκόμματο πάγκο – ακριβώς όπως και στο αρχέτυπο μοντέλο._Χ.Α.