top icon
Επικαιρότητα

Ποιοι είναι οι νέοι κινητήρες που εξελίσσει η VW;

Στο 36ο Vienna Motor Symposium η VW παρουσίασε μεταξύ άλλων τα σχέδιά της για την κατασκευή ενός 1.000άρη TSI κινητήρα με απόδοση 272 ίππων!

Στο 36ο Vienna Motor Symposium, η VW παρουσίασε μεταξύ άλλων τα σχέδιά της για την κατασκευή ενός 1.000άρη TSI κινητήρα με απόδοση 272 ίππων!

«Το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα συνεχίζει να συναρπάζει το κοινό». Με τη δήλωση αυτή, ο Heinz Jacob Neuber, ο άνθρωπος που ηγείται του Τμήματος Εξέλιξης Κινητήρων της ολόκληρου του VW Group, έδωσε ένα σαφές δείγμα των μελλοντικών… διαθέσεων των Γερμανών στο συγκεκριμένο τομέα στα πλαίσια του 36ου Motor Symposium που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη. Στα πλαίσια της τελευταίας, η εταιρεία παρουσίασε επίσημα δύο νέους κινητήρες: έναν W12, χωρητικότητας 6,0 λίτρων και έναν νέο, 2λιτρο TDI κινητήρα που προορίζεται για χρήση στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της γκάμας VW. Ωστόσο, η μεγάλη είδηση κρύβεται στην ανακοίνωση των ιθυνόντων της εταιρείας πως ήδη έχουν ξεκινήσει την εξέλιξη ενός TSI 1.000άρη κινητήρα, με 3 μόλις κυλίνδρους (κωδικός ΕΑ211), ο οποίος θα βασίζεται σε τεχνογνωσία στον 1.600αρη του Polo R WRC των κ. Οζιέ και Λάτβαλα αποδίδοντας, με τη βοήθεια ενός monoscroll τούρμπο αλλά και ενός ηλεκτρικού υπερσυμπιεστή, ισχύ 272 ίππων και ροπή 270 Nm!

Σε ότι αφορά τον νέο W12, αξίζει να αναφέρουμε πως εξοπλίζεται με δύο «παράλληλα» συστήματα ψεκασμού του καυσίμου, το γνωστό FSI της Audi και το TMPI της Bentley, κύκλωμα κυκλοφορίας του λαδιού ικανό να ικανοποιήσει τις ανάγκες για χρήση off road (σ.σ.: από αυτό και μόνο εύκολα συμπεραίνει κανείς πως το συγκεκριμένο σύνολο θα «φορεθεί» από το νέο SUV της Bentley), σύστημα start/stop και φυσικά δύο twinscroll υπερσυμπιεστές αποδίδοντας 608 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 900 Nm, σταθερά από τις 1.500 έως και τις 4.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, ο συγκεκριμένος κινητήρας θα μπορεί, ανεξάρτητα από το μοντέλο από το οποίο θα φιλοξενείται, να εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 4 δλ. καθώς και τελική ταχύτητα άνω των 300 χλμ./ώρα. Οι ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα που θα εκπέμπει για κάθε χιλιόμετρο δεν θα υπερβαίνουν τα 250 gr.

Για τον… επαγγελματικό 2,0 TDI BiTurbo, η VW υπόσχεται τέσσερις διαφορετικές εκδοχές του συνόλου, με ισχύ από 84 έως και 204 ίππους. Το αντίστοιχο εύρος όσον αφορά στη ροπή ορίζεται από τα 220 στα 450 Nm._X.A.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ