top icon
Επικαιρότητα

Porsche Boxster με 4κύλινδρο turbo κινητήρα

H τρίτη γενιά της Boxster που αναμένεται μέσα στο 2011, θα προσφέρεται στη βασική της έκδοση με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο.

Όπως όλα δείχνουν η τρίτη γενιά της Porsche Boxster που αναμένεται μέσα στο 2011, θα προσφέρεται στη βασική της έκδοση με ένα 4κύλινδρο σύνολο με χαμηλή κατανάλωση. Η τελευταία φορά που είδαμε 4κύλινδρο μοτέρ σε Porsche, ήταν οι 968 του ’90, ως τελευταίοι απόγονοι μιας σειράς μοντέλων που ξεκίνησε με τις 924 στα μέσα της δεκαετίας του ’70 και συνέχισε με τις 944. Σε αντίθεση όμως με τις 968 που έκρυβαν στο πίσω μέρος τους ένα από τα πιο ευμεγέθη 4κύλινδρα σύνολα που έχει παρουσιαστεί σε αυτοκίνητο παραγωγής, (3,0 λτ.), οι κινητήρες στην επόμενη γενιά των Boxter αναμένεται να είναι μικρότερων διαστάσεων, με χωρητικότητα μεταξύ 2,0 και 2,4 λίτρων.
 
Σύμφωνα λοιπόν με τις πρώτες πληροφορίες, η βασική έκδοση της επόμενης Boxster θα είναι υπερτροφοδοτούμενη και θα αποδίδει περισσότερους από 200 ίππους. Αυτή δεν είναι φυσικά η ιπποδύναμη που περιμένει κανείς από μία Porsche, από την εταιρία όμως διαρρέει πως η επόμενη γενιά θα είναι σημαντικά ελαφρύτερη από τη σημερινή, αντισταθμίζοντας επομένως τη διάσταση αυτή. Βέβαια, το κρίσιμο ερώτημα παραμένει για το εάν το μοτέρ αυτό πρόκειται να σχεδιαστεί από την αρχή ή απλά η Porsche θα εκμεταλλευτεί την τεχνογνωσία των ομόσταβλων VW – Audi, χρησιμοποιώντας ως βάση τον 2.0 TFSI.
 
Όπως και να έχει πάντως, ο βασικός λόγος για τον οποίο η Porsche στρέφεται σε ένα μικρότερο κινητήρα για την Boxster, και πολύ πιθανόν και για τον αντικαταστάτη της Cayman, είναι οι αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων CO2 που πρόκειται να ισχύσουν σε ορισμένες από τις πιο σημαντικές αγορές σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ