top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για την BMW M5 MotoGP Safety Car στον τελευταίο αγώνα του 2017

Η νέα BMW M5 θα είναι στο εξής το νέο αυτοκίνητο ασφαλείας του θεσμού παραλαμβάνοντας τη σκυτάλη από την M2 Coupe.

Η συνεργασία της BMW με τον δημοφιλή θεσμό του MotoGP δεν είναι νέα, καθώς η σχέση των Βαυαρών και ειδικότερα των ανθρώπων του M Division με την Dorna Sports, τη διοργανώτρια αρχή της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού πάνω σε δύο τροχούς, χρονολογείται από το 1999. Και αυτό παρά το γεγονός ότι η BMW παραμένει ως κατασκευάστρια εταιρεία πιστή στην απόφασή της να μην συμμετέχει «ενεργά» σε αυτές καθ’ αυτές τις αγωνιστικές δραστηριότητες του θεσμού, στον οποίο αυτή τη στιγμή πρωταγωνιστούν οι ιαπωνικές κατασκευές των Honda, Yamaha και Suzuki, οι ιταλικές Ducati και Aprilia και πρόσφατα η αυστριακή KTM.

Σε κάθε περίπτωση, στα πλαίσια της εν λόγω συνεργασίας των δύο μερών, η BMW συνεχίζει να αποτελεί για σχεδόν δύο δεκαετίες τον αποκλειστικό προμηθευτή αυτοκινήτων που με την ενεργή τους παρουσία έρχονται να υποστηρίξουν με κάθε τρόπο τις μεταφορικές -και όχι μόνο- ανάγκες των 18 διοργανώσεων του θεσμού που κάθε χρόνο λαμβάνουν χώρα σε ισάριθμες πίστες της υφηλίου.

Από τις δραστηριότητες αυτές, σίγουρα η πλέον ξεχωριστή από το 2013 και εξής, είναι εκείνη που αφορά στο Αυτοκίνητο Ασφαλείας, με τις ειδικές ανά περίσταση εκδόσεις των M6 Gran Coupe, M4 Coupe, M4 MotoGP και M2 Coupe να έχουν «θητεύσει» μέχρι και σήμερα στο συγκεκριμένο ρόλο. Από το 2018 όμως, όπως επίσημα ανακοινώθηκε σήμερα, τη σκυτάλη θα παραλάβει η νέα M5, ένα αυτοκίνητο που είδαμε να αποκαλύπτεται για πρώτη φορά τον περασμένο Αύγουστο (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ).

Η νέα BMW M5 MotoGP Safety Car, που παρεμπίπτοντος θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στον τελευταίο αγώνα της φετινής χρονιάς που θα πραγματοποιηθεί τα τριήμερο 10-12 Νοεμβρίου στην πίστα της Βαλένθια της Ισπανίας, «δανείζεται» σε συνεργασία με την BMW M Performance Parts μια πλειάδα αισθητικών και αεροδυναμικών βελτιώσεων και αναβαθμίσεων. Πέρα φυσικά από τον «κατάλληλο» εξωτερικό χρωματικό μανδύα και την προσθήκη των απαραίτητων… φάρων στην οροφή, η M5 MotoGP Safety Car κοσμείται από νέα εμπρός «νεφρά» και πίσω διαχύτη, καθώς και από μια διαφορετική πίσω αεροτομή, «αξεσουάρ» που για την περίσταση είναι κατασκευασμένα από carbon. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις πλευρικές «ποδιές», τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και τις απολήξεις της εξάτμισης, ενώ τροποποιημένη είναι και η μορφή του εμπρόσθιου splitter.

Στα μηχανικά μέρη, πέρα από την πιο «ελεύθερη» εξάτμιση, στην οποία το τιτάνιο αποτελεί τον βασικό πρωταγωνιστή, η M5 MotoGP Safety Car δε φέρει περαιτέρω αλλαγές ή αναβαθμίσεις. Ο V8 κινητήρας της συνεχίζει να αποδίδει ισχύ 600 ίππων και 750 Nm ροπής εξασφαλίζοντας σε συνεργασία με το πρωτοποριακό σύστημα τετρακίνησης των Βαυαρών και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 8 σχέσεις, επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,4 δλ._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ