top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τρία νέα WRCαrs στο Παρίσι!

Τόσο η Citroen και η Ford, όσο και η Mini άδραξαν την ευκαιρία και παρουσίασαν επίσημα στην Έκθεση του Παρισιού τα νέα τους αγωνιστικά όπλα για το Π.Π.Ρ. του 2011.

Τόσο η Citroen και η Ford, όσο και η Mini άδραξαν την ευκαιρία και παρουσίασαν επίσημα στην Έκθεση του Παρισιού τα νέα τους αγωνιστικά όπλα για το Π.Π.Ρ. του 2011.
 
Εκτός, λοιπόν, από τις άφθονες πρεμιέρες νέων αυτοκινήτων αλλά και πρωτοτύπων μοντέλων που δείχνουν το δρόμο για το μέλλον της αυτοκίνησης, στην πόλη του φωτός λάμπουν από σήμερα το πρωί και τρία νέα αγωνιστικά οχήματα, με τα οποία η Mini –μέσω της Prodrive- αλλά και οι πάγιες δυνάμεις του χώρου, Citroen και Ford, αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στις ε.δ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2011. Βέβαια, στην περίπτωση του Mini Countryman WRC η εμπλοκή της ομάδας για την επερχόμενη σεζόν δεν θα είναι πλήρης, καθώς η εταιρεία αναμένεται να συμμετάσχει σε μόλις 6 από τους 13 αγώνες του 2011. Όπως και στην περίπτωση των δύο αντιπάλων του -DS3 και Fiesta- το «όπλο» της εταιρείας κινείται από έναν 1.600άρη κινητήρα τούρμπο με απόδοση περί τους 300 ίππους, ο οποίος μεταφέρει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς του Countryman WRC. Υπενθυμίζουμε πως στο πηδάλιο του τελευταίου θα βρίσκεται ο νυν κάτοχος του τροπαίου στο IRC, Kris Meeke, ενώ πολύ πιθανό είναι το παρόν στην αγγλο-γερμανική ομάδα να δώσει και ο πολύπειρος Marcus Gronholm, ο οποίος αναμένεται να αποφασίσει οριστικά, σε σχέση με την επάνοδο του στο θεσμό του WRC το 2011, μέσα στις προσεχείς μέρες!
 
Στην περίπτωση του νέων DS3 WRC (σ.σ.: το μόνο ανάμεσα στα τρία το οποίο εξελίσσεται αποκλειστικά από την ίδια την εταιρεία) και Fiesta WRC και σε επίπεδο τεχνικών προδιαγραφών, η εικόνα ασφαλώς και είναι ανάλογη με εκείνη του Mini. Και εδώ, λοιπόν, ο κινητήρας είναι υπερτροφοδοτούμενος, με χωρητικότητα 1,6 λίτρα και το κιβώτιο ταχυτήτων σειριακού τύπου, με 6 σχέσεις μετάδοσης, ενώ σε κανένα από τα τρία «όπλα» των Mini, Citroen και Ford δεν συναντάμε πλέον εξωτικά υλικά ή ενεργά κεντρικά διαφορικά. Σε ότι αφορά sτο έμψυχο δυναμικό των δύο αυτών ομάδων, τα πράγματα παραμένουν και για το 2011 ως έχουν, με τη Citroen να διατηρεί στις τάξεις τους Sebastien Loeb και Sebastien Ogier και την ομάδα της M-Sport, υπό το γενικό πρόσταγμα του M. Wilson, τους Mikko Hirvonen και Jari-Matti Latvala.
 
Ας απολαύσομε όμως τα τρία ολοκαίνουργια WRCars με τη βοήθεια του επίσημου δημοσιογραφικού υλικού που οι τρεις εταιρείες έδωσαν σήμερα στη δημοσιότητα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης του Παρισιού. _Χ.Α.

Mini Countryman WRC

Citroen DS3 WRC

Ford Fiesta WRC

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ