top icon
Επικαιρότητα

Στην Ελλάδα το κορυφαίο Focus!

Το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά πραγματοποίησε και στη χώρα μας η κορυφαία (προς το παρόν;) έκδοση του Ford Focus, που παρουσιάστηκε και επίσημα στους εκπροσώπους του αυτοκινητιστικού Τύπου στις πανέμορφες διαδρομές της ορεινής Μεσσηνίας. Ο λόγος, φυσικά, για το πολυαναμενόμενο, εδώ και καιρό, «ST», που για την περίσταση φιλοξενεί κάτω από το εμπρός του καπό έναν 5κύλινδρο σε σειρά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,5 λίτρων με απόδοση 225 ίππων. Ο τελευταίος («δανεικός» από την ομόσταυλη Volvo) συνεργάζεται μ’ ένα χειροκίνητο και 6τάχυτο ασφαλώς κιβώτιο ταχυτήτων, μεταφέροντας τη δύναμη, αλλά και την εντυπωσιακή ροπή των 32 και πλέον χλγμ. του, στους εμπρός τροχούς.
 
Σχεδιαστικά, οι διαφορές σε σχέση με τα «απλά» Focus είναι άμεσα διακριτές –όσο και διακριτικές, βέβαια- με τις κυριότερες από αυτές να αφορούν τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός/πίσω, τα μεγαλύτερα εμπρός φτερά, που φιλοξενούν ελαστικά διαστάσεων 225/40 R18, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες κτλ. Στο εσωτερικό τώρα, οι διαφορές εστιάζονται κυρίως στα προαιρετικά και πολύ καλά μπάκετ καθίσματα της Recaro, τις επενδύσεις αλουμινίου στις πόρτες, τα ποδοστήρια και το μοχλό αλλαγής των σχέσεων, καθώς, βέβαια και στις αναλογικές ενδείξεις για τη θερμοκρασία-πίεση λαδίου και την πίεση του τούρμπο, που φιγουράρουν στο επάνω τμήμα του ταμπλό.
 
Στο δρόμο, το Focus ST επαληθεύει τις αγωνιστικές του… καταβολές, χωρίς ωστόσο να αποδεικνύεται σκληροπυρηνικό. Οι αναρτήσεις του διαθέτουν τη δέουσα, για το χαρακτήρα της κατασκευής, φιλικότητα, χωρίς να ωστόσο να επιτρέπουν στο αμάξωμα να παίρνει έντονες κλίσεις. Υπό πίεση, τα ατού του μοντέλου είναι η εξαιρετική πρόσφυση των εμπρός τροχών, το ακριβές όσο και βαρύ, όσον αφορά την αίσθησή του, σύστημα διεύθυνσης (η υποβοήθηση είναι ηλεκτροϋδραυλική), αλλά και τα υποδειγματικά σε αίσθηση φρένα –αναβαθμισμένα και αυτά σε απόδοση και προδιαγραφές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις των 1,6 και 2,0 λίτρων.
 
Ευχάριστη ασφαλώς έκπληξη –με δεδομένο τον υψηλό κυλινδρισμό του κινητήρα- αποτελεί και η τιμή πώλησης της 3θυρης έκδοσης (για τους πιο… οικογενειακούς τύπους, το ST διατίθεται και σε 5θυρο αμάξωμα!), που έχει ως αφετηρία της τα 28.550 ευρώ, με πλήρη μάλιστα εξοπλισμό, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 6 αερόσακους, ABS, ESP, αιρ κοντίσιον, ηχοσύστημα, ζάντες ελαφρού κράμματος, καθώς και όλες τις καθιερωμένες ηλεκτρικές ανέσεις. Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα του μοντέλου, αξίζει να υπενθυμίσουμε πως ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται άμεσα από την επιλογή χρώματος και επιπέδου εξοπλισμού, αν και σε κάθε περίπτωση, ο τελευταίος δεν αναμένεται να υπερβαίνει τον ένα με ενάμιση το πόλυ μήνα._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ