top icon
Επικαιρότητα

Συνεχίζεται η εξέλιξη της νέας BMW X3

Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε στη Β. Σουηδία το γερμανικό SUV να πραγματοποιεί έναν ακόμα κύκλο δοκιμών κάτω από ιδανικές για την περίσταση συνθήκες.

Λίγοι μόλις μήνες απομένουν μέχρι το ντεμπούτο της τρίτης κατά σειράς γενιάς της BMW X3, η οποία αναμένεται να κάνει την πρώτη, επίσημη εμφάνισή της εντός έδρας, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο. Για την περίσταση, η γερμανική εταιρεία, όπως η ίδια μας πληροφορεί, ολοκλήρωσε ένα ακόμα «σετ» δοκιμών στις παγωμένες επιφάνειες της Β. Σουηδίας σε θερμοκρασίες -20 βαθμών Κελσίου ούτως ώστε οι μηχανικοί της μάρκας να εκτιμήσουν τις δυνατότητες των ηλεκτρονικών συστημάτων της κατασκευής και ασφαλώς την απόδοση του γνωστού συστήματος τετρακίνσηης xDrive με το οποίο θα εξοπλίζεται.

Σχεδιαστικά, η νέα X3 θα υιοθετεί γνώριμες φόρμες, με τη γερμανική εταιρεία να χρησιμοποιεί μια ελαφρώς τροποποιημένη εκδοχή του ατσάλινου δαπέδου της προκάτοχης σειράς. Φυσικά, οι διαστάσεις του αμαξώματος αναμένεται να ακολουθήσουν την ανιούσα, με το μεταξόνιο να υπερβαίνει τα 2,81 μ., κάτι που πρόκειται να βελτιώσει αισθητά τις χωροταξικές επιδόσεις της καμπίνας.

Στον τομέα των μηχανικών μερών, οι Βαυαροί αναμένεται να προβούν σε αλλαγές στην ανάρτηση, η οποία θα αποτελείται από διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Επίσης, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η νέα X3 θα διαθέτει ένα πρωτοεμφανιζόμενο ηλεκτρονικό σύστημα, που θα ανοίγει, όπως χαρακτηριστικά αφήνουν να εννοηθεί οι άνθρωποι της BMW, μια νέα σελίδα στους τομείς της ασφάλειας και της συνδεσιμότητας.

Η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να περιλαμβάνει 4κύλινδρα αλλά και 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα. Προς το παρόν, όλα μαρτυρούν πως οι διαθέσιμες εκδόσεις θα είναι οι 20i, 20d, 30i, 30d, καθώς και η κορυφαία 40i. Σε ότι αφορά στη μετάδοση, η BMW αναμένεται να προσφέρει τη νέα X3 και σε εκδόσεις με την κίνηση στους πίσω τροχούς (sDrive) καθώς φυσικά και σε τετρακίνητες (xDrive). Από εκεί και πέρα, οι πιο ισχυρές εκδόσεις θα εφοδιάζονται μ’ ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων της ZF και οι πιο… βασικές με το γνωστό χειροκίνητο «6άρι» των Βαυαρών.

Μη επιβεβαιωμένες προς το παρόν πληροφορίες αναφέρουν πως στη γκάμα αναμένεται να ενταχθεί η έκδοση xDrive 35e, η οποία θα είναι υβριδική. Σίγουρο, σε αντίθεση, φαίνεται να είναι πως η νέα Χ3 θα προσφέρεται και σε μια έκδοση που θα έχει δεχθεί την ουσιαστική και όχι μόνο αισθητική «φροντίδα» του M Divison. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι πολύ πιθανόν να κινείται από τον 3λιτρο κινητήρα των Μ3/Μ4, με ρύθμιση όσον αφορά στην απόδοση κοντά στους 430 ίππους._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ