top icon
Επικαιρότητα

To Mazda RX-8 Challenge στο μικροσκόπιο

Η νέα έκδοση του RX-8 με την εξαιρετικά προσιτή τιμή και τους 192 ίππους πέρασε από τη γνωστή δοκιμασία των μετρήσεων στην ευθεία της Θήβας και στο δυναμόμετρο της Mustang. Τα αποτελέσματα παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον στη σύγκριση με την έκδοση Cosmo, ενώ ταυτόχρονα δίνουν το στίγμα του αυτοκινήτου σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στην δημοφιλή μέτρηση του 0-100 χλμ/ώρα, η τιμή που μετρήθηκε ήταν 7,5 δλ., δηλαδή 1 δλ. πάνω σε σχέση με το RX-8 των 231 ίππων, 0,7 δλ πιο αργό από το Civic Type-R και 0,6 δλ. πιο γρήγορο από την Corolla TS.

Αντίστοιχα, το χιλιόμετρο έρχεται σε 28,6 δλ. με ταχύτητα εξόδου 183,8 χλμ./ώρα (RX-8 Cosmo: 26,5δλ./193,2 χ.α.ω., Type-R: 27,1/194,1 και Corolla TS: 28,7/186,1). Στις ρεπρίζ η εικόνα παραμένει, με το Challenge να επιταχύνει από 80 σε 110 χλμ./ώρα με τρίτη σε 4,6 δλ., όταν το Cosmo θέλει 3,9, το Type-R 3,6 και η Corolla 4,8. Αξίζει, βέβαια, να σημειωθεί ότι το «μικρό» RX-8 διαθέτει κιβώτιο πέντε σχέσεων σε αντίθεση με τα άλλα τρία αυτοκίνητα που έχουν μια σχέση παραπάνω.

Πολύ καλή ήταν και η απόδοση των φρένων, όπου η ακινητοποίηση από τα 120 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 55,5 μέτρα, όταν το Civic χρειάζεται 54,6 και η Corolla TS 61,8, ενώ σύγκριση με το Cosmo δεν υφίσταται αφού τα δυο αυτοκίνητα μοιράζονται το ίδιο σύστημα πέδησης. Το δυναμόμετρο, από την μεριά του, έδειξε 153,3 ίππους στις 7.600 σ.α.λ. (το Cosmo είχε δείξει 189,8) ενώ η ροπή είναι αυξημένη σε σχέση με τον «μεγάλο αδελφό», όπως άλλωστε είχε ήδη δηλώσει και η Mazda, εμφανίζοντας 18,8 χλμγ. στις 5.400 σ.α.λ. (Cosmo: 18,6 χλγμ./6.000).

Τέλος, πολύ ενδιαφέροντα ήταν τα όσα διαπιστώσαμε όταν ανέβηκε το αυτοκίνητο στις ζυγαριές, όπου τα 1342,5 κιλά του μοιράζονται σχεδόν τέλεια με την αναλογία εμπρός – πίσω να είναι 52,2% – 47,8%! Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα και εκτενέστερες αναλύσεις._Κ.Φ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ