top icon
Επικαιρότητα

Ξεκίνησε η παραγωγή της νέας Mercedes-AMG GT στο Sindelfingen

Το πρώτο αντίτυπο της οικογένειας είναι μία λευκή Mercedes-AMG GT R Pro.

Εκτός από την GT, στη μονάδα κατασκευής στο Sindelfingen της Γερμανίας η Mercedes παράγει και άλλα, πιο «ταπεινά» μοντέλα της γκάμας της, όπως οι 4θυρες και στέισον βάγκον εκδόσεις της Ε-Class, η CLS, η GLA, καθώς και οι S-Class Saloon, Coupe και Convertible. Στις εγκαταστάσεις της μονάδας, στις οποίες απασχολούνται σήμερα πάνω από 25.000 εργαζόμενοι, κατασκευάζονται σε ημερήσια βάση κατά μέσο όρο περί τα 250 αυτοκίνητα, ενώ στο εγγύς μέλλον στο portofolio της θα προστεθούν και ηλεκτρικά μοντέλα της σειράς EQ του Γερμανού κατασκευαστή.

Η ανανεωμένη Mercedes-AΜG GT διατίθεται στις εκδόσεις GT, GT S, GT R, GT C, καθώς και στην «πολιτική» επίσης έκδοση περιορισμένης παραγωγής GT R Pro, η οποία αντλεί λύσεις από τις καθαρόαιμες GT3 και GT4 με τις οποίες το γερμανικό εργοστάσιο μετέχει σε αγώνες σε διοργανώσεις ανά τον κόσμο. Οπτικά, οι GT, GT S, GT R και GT C διαθέτουν στο εμπρός μέρος φωτιστικά σώματα με σαφείς επιρροές από την 4-door GT, ενώ πίσω χαρακτηριστικός είναι ο νέος, μαύρου χρώματος διαχύτης και η διαφορετική αισθητική προσέγγιση των απολήξεων της εξάτμισης – οβάλ ή τετράγωνοι. Πλέον, διαθέσιμοι είναι επιπλέον εξωτερικοί χρωματισμοί, καθώς και τροχοί με διαφορετική αισθητική και αποχρώσεις.

Όλα τα μέλη της οικογένειας τροφοδοτούνται από τον ίδιο twin-turbo κινητήρα, τον γνωστό και μη εξαιρετέο πλέον V8 των 4,0 λίτρων, ο οποίος όμως αποδίδει ισχύ 476, 522, 577  και 585 ίππων στις εκδόσεις GT, GT S, GT C και GT R – οι τιμές της μέγιστης ροπής διαμορφώνονται στα 630, 670, 680 και 700 Nm, αντίστοιχα. Σε όλες τις περιπτώσεις, η τελική ταχύτητα ξεπερνά το άτυπο φράγμα των 300 χλμ./ώρα, ενώ το τυπικό «0-100» έχει αφετηρία τα 4,0 δλ. και κατάληξη το καθ’ όλα εντυπωσιακό 3,6 δλ.

Στην GT R Pro συναντάμε μία coil-over ανάρτηση με περισσότερες δυνατότητες «προσωποποίησης» καθώς εδώ υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης των ελατηρίων με μηχανικό τρόπο και επιπρόσθετα της συμπίεσης και του βαθμού επαναφοράς των αμορτισέρ. Η τελευταία διαδικασία γίνεται εύκολα, χωρίς χρήση εργαλείων, μέσω ενός συστήματος με διαδοχικά «κλικ» πάνω στα αμορτισέρ του αυτοκινήτου. Συν τοις άλλοις, στον εμπρός άξονα προστέθηκε μία ρυθμιζόμενη ράβδος στρέψης από carbon για ακόμα καλύτερη ακαμψία, με τα άνω ψαλίδια να διαθέτουν πλέον, όπως και τα κάτω, σφαιρικά Uniball ρουλεμάν.

Από εκεί και πέρα, επεμβάσεις με γνώμονα τη χρήση σε πίστα έγιναν στην περιορισμένης παραγωγής GT R Pro και στις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες βάσεις του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης, ενώ προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης συστήματος πυρόσβεσης και roll cage. Τα φρένα του αυτοκινήτου δε αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους συνδυαζόμενες για την περίσταση με μαύρου χρώματος δαγκάνες, ενώ στην καμπίνα μάτι… βγάζουν τα νέα μπάκετ καθίσματα (AMG Performance Seats), μεγάλο μέρος των οποίων είναι κατασκευασμένο από carbon ούτως ώστε να εξοικονομηθούν, σε συνδυασμό με το εξωτερικό πακέτο Carbon Package I, μερικά ακόμα πολύτιμα κιλά._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ