top icon
Αγώνες

LaFerrari

Ούτε F70, ούτε F150, αλλά LaFerrari θα λέγεται το νέο υπεαυτοκίνητο από το Maranello, που παρουσιάζεται στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Ούτε F70, ούτε F150, αλλά LaFerrari θα λέγεται το νέο υπεραυτοκίνητο από το Maranello, που παρουσιάζεται στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
 
H ιταλική εταιρεία θέλει με την ονομασία αυτή να εκφράσει το απόλυτο της νέας κατασκευής της, αναφέροντας πως «πρόκειται για ένα υπεραυτοκίνητο, για την πιο ισχυρή Ferrari δρόμου που κατασκευάστηκε ποτέ».  Φυσικά διαθέτει τεχνολογία δανεισμένη από τα μονοθέσια της Formula 1 (EF1-Trac, E-Diff 3, SCM-E Frs) και υπόσχεται να είναι εξίσου γρήγορη, ενώ παράλληλα θα παράγει την ίδια ποσότητα κάθετης δύναμης, όπως ένα πραγματικό αγωνιστικό της Formula 1.
 
H δύναμη της F70 θα προέλθει από ένα τροποποιημένο V12 κινητήρα 800 ίππων,ο οποίος θα συνεργαστεί με ένα σύστημα KERS απελευθερώνοντας επιπλέον 163 ίππους. 

Το supercar αναμένεται να ζυγίζει μόλις 1.280 κιλά και θα πρέπει να γυρνά το Nürburgring σε λιγότερο από επτά λεπτά. Η επιτάχυνσή του από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα την ώρα υπολογίζεται πως θα διαρκεί μόλις τρία δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα θα ανέρχεται στα 370 χιλιόμετρα την ώρα.
 
LaFerrari 
ΒΑΣΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: V12 65ο
Κυβισμός: 6.262 κ.εκ.
Σχέση συμπίεσης: 13.5:1
Iσχύς V12: 800 ίπποι στις 9.000 σ.α.λ.
Ροπή V12: 71,3 χλγμ. στις 6.750 σ.α.λ.
Ισχύς ηλεκτρικού κινητήρα: 163 ίπποι
Συνδυασμένη ισχύς: 963 ίπποι στις 9.250 σ.α.λ.
Συνδυασμένη ροπή: 91,7 χλγμ.
Kιβώτιο ταχυτήτων: διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (DCT)  
0-100 χλμ./ώρα: Κάτω από 3 δλ.
0-200 χλμ./ώρα: Kάτω από 7 δλ.
0-300 χλμ./ώρα: 15 δλ.
Μήκος: 4.702 mm
Πλάτος: 1.992 mm
Ύψος: 1.116 mm
Μεταξόνιο: 2.650 mm
Κατανομήβάρους: 41% εμπρός, 59% πίσω
Ελαστικάεμπρός: Pirelli P-Zero 265/30-19
Eλαστικάπίσω: Pirelli P-Zero 345/30-20
Φρένα εμπρός: Brembo 398 x 223 x 36 mm
Φρένα πίσω: Βrembo 380 x 253 x 34 mm



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ