Tεχνολογία Ειδήσεις - Παρουσιάσεις

Ισότητα στην ασφάλεια από τη Volvo Cars

Οι γυναίκες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να τραυματιστούν σε ατυχήματα, καθώς οι άνδρες έχουν αποτελέσει τη «νόρμα» στα crash test, παρέχοντας τα πρότυπα για την πλειοψηφία των ανδρεικέλων. H Volvo όμως το αλλάζει αυτό...

Επωφελούμενη από την έρευνα στην ασφάλεια που βασίζεται σε πραγματικά ατυχήματα, η Volvo Cars αναγνωρίζει ποιοι τραυματισμοί παρουσιάζονται σε διαφορετικές συγκρούσεις για τους άνδρες, τις γυναίκες και τα παιδιά και να μεταφέρει τις πληροφορίες στους μηχανικούς της που είναι επιφορτισμένοι με την ασφάλεια. Η εταιρεία μοιράζεται επίσης τη γνώση της με άλλους, έχοντας συνεργασία με κυβερνήσεις, νομοθέτες και ερευνητές. Το 1970 ιδρύθηκε η Ομάδα Έρευνας Οδικών Ατυχημάτων της Volvo. Έκτοτε έχει συγκεντρώσει και αναλύσει δεδομένα από περισσότερα από 40.000 αυτοκίνητα και 70.000 επιβάτες. Αυτό οδήγησε σε πολλά από τα συστήματα που υπάρχουν στα αυτοκίνητα της Volvo σήμερα. Καινοτομίες όπως το WHIPS (το σύστημα προστασίας από τραυματισμό τύπου whiplash), το σύστημα προστασίας από πλευρική σύγκρουση (SIPS) και οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας περιγράφονται παρακάτω: Οι γυναίκες γενικά διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο τραυματισμού του αυχένα και της σπονδυλικής στήλης από τους άνδρες, λόγω διαφορών στην ανατομία. Όχι όμως όταν κάθονται σε ένα κάθισμα της Volvo, χάρη στο σύστημα προστασίας από τραυματισμό τύπου whiplash (WHIPS), που συνδυάζει ένα μοναδικό στιβαρό προσκέφαλο με έξυπνη σχεδίαση καθίσματος για να υποστηρίζει το κεφάλι και τη σπονδυλική στήλη, προστατεύοντας το λαιμό. Ύστερα από μία σχετικά μεγαλύτερη πτώση των αριθμών των τραυματισμών ανάμεσα σε γυναίκες μέσα σε ένα Volvo με WHIPS, η τεχνολογία τώρα παρέχει συγκρίσιμο κίνδυνο τραυματισμού του αυχένα και της σπονδυλικής στήλης για τους άνδρες και για τις γυναίκες και έχει ελαττώσει κατά το ήμισυ το μακροπρόθεσμο κίνδυνο τραυματισμού, σε σύγκριση με προηγούμενα αυτοκίνητα της Volvo.

SIPS Side Impact Protection System

Σε σχέση με τους άνδρες, οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να τραυματιστούν στο στήθος σε ένα ατύχημα με αυτοκίνητο, λόγω διαφορών στην αντοχή του σκελετού. Για καλύτερη προστασία, η Volvo εξελίσσει συνεχώς τη δομή των αυτοκινήτων της και παρουσίασε τους πλευρικούς αερόσακους προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες μιας σύγκρουσης για τους επιβάτες. Η καινοτομία SIPS (Side Impact Protection System) χρησιμοποιεί μια έξυπνη δομή για να αναβαθμίσει συνολικά την ασφάλεια. Το SIPS, μαζί με τους πλευρικούς αερόσακους, ελαττώνει τους σοβαρούς τραυματισμούς στο στήθος κατά περισσότερο από 50% για το σύνολο των επιβατών, σε σχέση με προηγούμενα μοντέλα της Volvo πριν από την εφαρμογή του. Οι γυναίκες ήταν επίσης στο επίκεντρο της έρευνας για την ανάπτυξη των πλευρικών αερόσακων τύπου κουρτίνας (IC-Inflatable Curtain). Τα διαφορετικά ύψη των επιβατών καθιστούν τους αερόσακους τύπου κουρτίνας ένα ζωτικό χαρακτηριστικό ασφαλείας, καθώς καλύπτουν ολόκληρη την επιφάνεια των παραθύρων, προσφέροντας προστασία στο κεφάλι σε μία πλευρική σύγκρουση. Μαζί με το SIPS και τους πλευρικούς αερόσακους, οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας μειώνουν την πιθανότητα τραυματισμών στο κεφάλι κατά 75%. Το IC ήταν το πρώτο σύστημα αερόσακων που προσφέρει βελτιωμένη προστασία τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες.

Run off Road protection

Για να μάθει περισσότερα σχετικά με τον κίνδυνο που διατρέχουν οι έγκυες γυναίκες στις συγκρούσεις, η Volvo ανέπτυξε το πρώτο στον κόσμο ψηφιακό ανδρείκελο σύγκρουσης με βάση το μέσο σωματότυπο μιας εγκύου γυναίκας. Το υπολογιστικό μοντέλο επιτρέπει τη μελέτη παραμέτρων όπως η μετακίνηση του επιβάτη και το πώς η ζώνη ασφαλείας και ο αερόσακος βοηθούν στην προστασία της γυναίκας και του εμβρύου. Πρόσφατα, τα ερευνητικά δεδομένα ανέδειξαν τη σημασία της προστασίας της σπονδυλικής στήλης και της μέσης για όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από το φύλο και το σωματότυπό τους. Περαιτέρω ανάλυση και μελέτη εστίασαν στην πολυπλοκότητα των συγκρούσεων με εκτροπή από το δρόμο και των τραυματισμών που συνεπάγονται. Η τεχνολογία που προέκυψε και παρουσιάστηκε αρχικά στο XC90 και πλέον σε όλα τα αυτοκίνητα που βασίζονται στην πλατφόρμα SPA, είναι ένας αποσβεστήρας ενέργειας στα καθίσματα που υπερβαίνει κατά πολύ τα τρέχοντα πρότυπα που επιβάλλουν οι κανονισμοί για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων.


Περισσότερα σχετικά με την προσέγγιση της Volvo Cars στην ασφάλεια https://www.volvocars.com/intl/why-volvo/human-innovation/future-of-driving/safety/cars-safe-for-all


Δελτίο Τύπου

 

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου