top icon
Επικαιρότητα

Επίσημη πρεμιέρα για τη BMW Σειρά 6 GT

Οι Βαυαροί αποκαλύπτουν και επίσημα πλέον την έκδοση Gran Turismo της Σειράς 6 που παραλαμβάνει τη σκυτάλη από την αντίστοιχη παραλλαγή της «5άρας».

Λίγες μόλις ώρες μετά την διαρροή των πρώτων φωτογραφιών του μοντέλου, η BMW έδωσε στη δημοσιότητα το πλήρες υλικό της νέας Σειράς 6 GT που επισήμως αναμένεται να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στην επερχόμενη στις αρχές του φθινοπώρου Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Φυσικά, πρόκειται για τον αντικαταστάτη της αμφιλεγόμενης σε αισθητική 5 GT και συνάμα για ένα αυτοκίνητο που θα βρει στο δρόμο του καταξιωμένα μοντέλα του είδους, όπως για παράδειγμα το 5θυρο Audi A7.

Η επιλογή των Βαυαρών να διαφοροποιήσουν το όνομα της νέας Gran Turismo –από Σειρά 5 GT και σε Σειρά 6 GT- εντάσσεται φυσικά στο γενικότερο σχεδιασμό «ανωτατοποίησης» των μοντέλων τους, που πλέον θα δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στη… χλιδή και τους διαθέσιμους χώρους. Αυτός τουλάχιστον είναι ο επίσημος ισχυρισμός των ιθυνόντων του BMW Group. Χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί επισήμως, ως εκ τούτου η υπάρχουσες «6άρες» αναμένεται σε εύλογο χρονικό διάστημα από σήμερα να καταργηθούν (κουπέ, cabrio και Gran Coupe) παραδίδοντας τη σκυτάλη στις ποικίλες εκδόσεις αμαξώματος της Σειράς 8 που είδε το πρόσφατα το φως της δημοσιότητας υπό τη μορφή πρωτοτύπου.

Επιστρέφοντας στα σημαντικότερα γνωρίσματα της νέας Σειράς 6 GT, αξίζει να σημειώσουμε πως κάτω από τις σαφώς πιο κομψές πλέον μεταλλικές της επιφάνειες κρύβεται το δάπεδο Cluster Architecture Platform (CLAR) που συνέβαλε στη μείωση κατά 150 κιλά του βάρους του αμαξώματος χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών, όπως το αλουμίνιο. Από εκεί και πέρα, σήμα κατατεθέν του αυτοκινήτου είναι η στάνταρ πίσω αερανάρτηση και το σύστημα self leveling (προαιρετικά θα διατίθεται αερανάρτηση για τον εμπρόσθιο άξονα), το σύστημα τετραδιεύθυνσης καθώς  φυσικά και το γνωστό σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW.

Από πλευράς διαστάσεων, σε σχέση με την απερχόμενη 5 GT, η νέα 6 GT διαθέτει το ίδιο ακριβώς μεταξόνιο (3.070 χλστ.) και το ίδιο πλάτος αμαξώματος. Ωστόσο, το μήκος της είναι μεγαλύτερο σε σχέση με την πρώτη κατά 87 χλστ. και το ύψος μικρότερο κατά μόλις 21 χλστ. Ο χώρος φόρτωσης δε είναι διευρυμένος σε χωρητικότητα κατά 110 χλστ. αγγίζοντας τα 610 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην κανονική τους θέση και τα 1.800 στην περίπτωση πλήρους αναδίπλωσής τους.

Η αφετηρία της βενζινοκίνητης γκάμας είναι η έκδοση 630i, η οποία κινείται από έναν 4κύλινδρο κινητήρα 1.998 κ.εκ. που αποδίδει 258 ίππους και 400 Nm ροπής. Αμέσως μετά η BMW επέλεξε τον 3λιτρο straight-six κινητήρα της, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 450 Nm ροπής. Η μοναδική προς το παρόν πετρελαιοκίνητη εκδοχή της νέας 6 GT είναι η 630d, η οποία φιλοξενεί με τη σειρά της κάτω από το εμπρός καπό έναν επίσης 3λιτρο και 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα με απόδοση 265 ίππων και με ροπή 620 Nm. Όλα τα διαθέσιμα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ προαιρετικά μόνο οι 6κύλινδρες εκδοχές της οικογένειας μπορούν να εφοδιαστούν με σύστημα τετρακίνησης.

Κατά πάσα πιθανότητα μέσα στην επόμενη χρονιά η BMW πρόκειται να εισάγει στη γκάμα μια ακόμα πετρελαιοκίνητη παραλλαγή της νέας Σειράς 6 GT, την 620d, που θα κινείται από έναν 2λιτρο ντίζελ. Αργότερα, το γερμανικό λίφτμπακ μοντέλο θα παρουσιαστεί και στην κορυφαία έκδοση Μ550i xDrive._X.A. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ