top icon
Επικαιρότητα

Με 400 ίππους το νέο Audi RS3 Sportback

Ακολουθώντας τη λογική της 4θυρης έκδοσης, η Audi εφοδιάζει και την 5θυρη παραλλαγή του κορυφαίου A3 με τον 5κύλινδρο TFSI τούρμπο των 2,5 λίτρων.

Ακολουθώντας τα χνάρια της 4θυρης έκδοσης του μοντέλου, η Audi εφοδιάζει και την 5θυρη εκδοχή του κορυφαίου A3 με τον 5κύλινδρο TFSI κινητήρα τούρμπο των 2,5 λίτρων του γερμανικού Ομίλου, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 400 ίππους. Σε σχέση με τον προηγούμενο, είναι πιο ελαφρύς κατά 33 κιλά, χάρη στον αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο, διαθέτοντας παράλληλα το πατενταρισμένο από τους Γερμανούς σύστημα Valvelift που ελέγχει το άνοιγμα των βαλβίδων ανάλογα με το πάτημα του γκαζιού και τις στροφές του κινητήρα για καλύτερη απόκριση και περισσότερη οικονομία καυσίμου.

Το νέο RS3 Sportback επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο κατά 0,2 δλ. απ’ ότι στο παρελθόν (4,1 έναντι 4,3 δλ.). Σε ότι αφορά την τελική, η εταιρεία έχει ορίσει τον ηλεκτρονικό περιοριστή στα 250 χλμ./ώρα, ενώ, εφόσον ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου το ζητήσει, ο ηλεκτρονικός αυτός φύλακας άγγελος μπορεί να «κερδίσει» 30 επιπλέον χλμ./ώρα.

Από εκεί και πέρα, το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic των δίνει και στο νέο RS3 Sportback το «παρών», κάτι φυσικά που συμβαίνει και με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης, το οποίο αποτελείται από έναν ηλεκτρο-υδραυλικά ενεργοποιούμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Επιπρόσθετα, το αυτοκίνητο «κάθεται» σ’ ένα φαρδύτερο κατά 20 χλστ. εμπρός μετατρόχιο αλλά και σε μια ανάρτηση πιο χαμηλή κατά 25 χλστ. σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις Α3. Όσο για τα φρένα, η Audi έχει επιλέξει τη λύση των ατσάλινων δίσκων διαμέτρου 310 χλστ. (σ.σ.: τα κεραμικά φρένα είναι έξτρα), που συνδυάζονται με τροχούς 19 ιντσών και ελαστικά 235/35.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ