top icon
Επικαιρότητα

Suzuki Hayabusa Turbo: Όλο και πιο κοντά στην παραγωγή

Η ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζεται να κάνει τη μεγάλη έκπληξη με τη νέα, υπερτροφοδοτούμενη, παρακαλώ, Suzuki Hayabusa.

Μέχρι σήμερα υπήρχαν αόριστες εικασίες για ένα τελείως νέο ιαπωνικό «γεράκι», πλην όμως δεν θελήσαμε να τις ενστερνιστούμε γιατί απλά δεν είχαν κάποια σταθερή βάση. Από τη στιγμή όμως που έγκυρα μοτοσυκλετιστικά site μιλάνε για καπνό, τότε κάπου υπάρχει και φωτιά. Λένε, λοιπόν, οι συνάδερφοι στο εξωτερικό πως η Suzuki ετοιμάζει κάτω από άκρα μυστικότητα ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο Hayabusa, κάπου μάλιστα ανακάλυψαν και μια πατέντα των Ιαπώνων σχετική με ένα ημι-αυτόματο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, που θα είναι τοποθετημένο εξωτερικά(!) και που δεν απαιτεί αλλαγές στα σωθικά του κινητήρα. Θα υπάρχουν μάλιστα δύο εκδόσεις και αυτό σημαίνει πως εκείνοι που θα επιλέξουν αυτή με το παραδοσιακό κιβώτιο θα μπορούν στο μέλλον να τοποθετήσουν το ημι-αυτόματο σαν εξτρά. Προκειμένου να ανταγωνιστεί τη σειρά Η2 της Kawasaki θα διαθέτει ομοίως turbo και πολλά άλογα. Λένε μάλιστα ότι θα παρουσιαστεί στο σαλόνι του Μιλάνου αρχές Νοεμβρίου και αυτό σημαίνει ότι θα κυκλοφορήσει στους δρόμους κάπου στα μέσα του 2019. Η Suzuki πιθανά θα εφαρμόσει την τεχνολογία υπερτροφοδότησης που μας έχει ήδη παρουσιάσει (τo 2013) με το concept Recursion των 588cc. Ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας θα είναι υπερκυβισμένος στα 1.400cc (από 1.340) και θα αποδίδει περισσότερους από 250 ίππους (ίσως και κοντά στους 300).

Ηλεκτρονικά μιλώντας, το νέο «γεράκι» θα είναι εξοπλισμένο με γκάζι ride-by-wire, οδηγικά προγράμματα, αδρανειακή μονάδα μέτρησης, traction control, συστήματα anti-wheelie (για αποφυγή ανεπιθύμητου σηκώματος μπροστινού τροχού), launch control (για γρήγορες εκκινήσεις) και cornering ABS, cruise control, οθόνη TFT και συνδεσιμότητα με smart phone. Εννοείται πως και η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας θα είναι διαφορετική, προκειμένου να αποκτήσει σύγχρονα αεροδυναμικά στοιχεία, ενώ διαστάσεις και βάρος σίγουρα θα δεχθούν γερή δίαιτα. Με δεδομένη τη λατρεία που έχει ο κόσμος για τα Hayabusa από τότε που παρουσιάστηκαν προβλέπεται να γίνει ανάρπαστο. Οι πωλήσεις του εύκολα θα υπερκεράσουν αυτές των H2/H2R, μένει μόνο να δούμε αν οι φωτογραφίες που σας δείχνουμε αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Όσον αφορά στη φημολογία περί κατασκευής του στην Ινδία, εμείς απλά την απορρίπτουμε. Όλες οι μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού της φίρμας από το Hamamatsu κατασκευάζονται στην Ιαπωνία και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει._Ν.Β.

Φωτογραφίες: Jakusa Design

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ