top icon
Αγώνες

MotoGP: Η επιστροφή του Casey Stoner στη Ducati

Ο 30χρονος Αυστραλός, ύστερα από πέντε χρόνια απουσίας, επιστρέφει στην ομάδα που τον καταξίωσε πραγματοποιώντας σήμερα στην πίστα της Sepang στη Μαλαισία την πρώτη του επαφή με την Ducati GP15.

Ο Casey Stoner, ο μοναδικός αναβάτης που έχει κερδίσει τα στέμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή για λογαριασμό της Desmosedici, έδειχνε πανευτυχής σήμερα όχι μόνο στα pit της Ducati, αλλά και οδηγώντας για αρκετές μάλιστα ώρες τη μοτοσικλέτα του 2015, η οποία ήταν εφοδιασμένη, ειδικά για την περίσταση, με τα ελαστικά της Michelin, τα οποία όλες οι ομάδες θα χρησιμοποιούν υποχρεωτικά από φέτος μετά τη… φυγή της ιαπωνικής Bridgestone στα τέλη της περασμένης χρονιάς.

Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης μέρας δοκιμών στην πίστα της Sepang (σ.σ.: μεθαύριο Δευτέρα ξεκινά το επίσημο διήμερο δοκιμών για τις εργοστασιακές ομάδες της πρωταθλήτριας Yamaha, της Honda, της Suzuki και φυσικά της Ducati, με όλα τα προβεβλημένα αστέρια του MotoGP να δίνουν το παρών, μαζί με τον Αυστραλό!), ο Stoner είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με ένα μικρό γκρουπ δημοσιογράφων πραγματοποιώντας τις πρώτες του δηλώσεις ως επίσημος δοκιμαστής της ομάδας.

«Από τους πρώτους γύρους ένιωσα γρήγορα πολύ άνετα με τη μοτοσικλέτα. Είναι πολύ δυνατή. Αμέσως αντιλαμβάνεσαι τα δυνατά της στοιχεία αλλά και τις αδυναμίες της, όπως συμβαίνει με κάθε μηχανή. Η πρώτη μου επαφή ήταν επιτυχημένη και πλέον προχωράω στο να παρέχω στην ομάδα πολύτιμες πληροφορίες για τη συμπεριφορά της. Η αλήθεια είναι πως για να το κάνω αυτό θα πρέπει να νιώσω απολύτως άνετος με αυτή».

Ο Αυστραλός επεσήμανε την πολύ καλή αεροδυναμική συμπεριφορά της GP15 αλλά και την σταθερότητα που του εμπνέει τόσο στο φρενάρισμα όσο και στις αργές στροφές. Ωστόσο, η πληροφόρηση από το «μπροστινό« δεν ήταν η ιδανική.

«Από την αρχή δεν γνωρίζαμε αν ήταν ζήτημα που προέρχονταν από τα ελαστικά ή την ανάρτηση. Αμέσως κάναμε κάποιες αλλαγές στη ρύθμιση του μπροστινού και η αίσθηση βελτιώθηκε. Έτσι καταφέραμε να προχωρήσουμε παρακάτω».

Ο Stoner, όντας ένας αναβάτης που δεν κρύβει τις αδυναμίες του, δήλωσε αναφορικά με την μακρά απουσία του από τον «κόσμο» του MotoGP και τις μοτοσικλέτες που σήμερα πρωταγωνιστούν:

«Δεν έχω οδηγήσει αυτές τις μοτοσικλέτες για πάνω από έναν χρόνο. Δεν γνωρίζω ούτε τη συμπεριφορά των Michelin. Είναι μια καινούργια μηχανή για μένα. Τα πάντα είναι νέα».

Μιλώντας για την επιστροφή του στη Ducati αλλά και για τους λόγους που τον οδήγησαν να εγκαταλείψει την ομάδα στα τέλη του 2010, o Stoner, όπως συνηθίζει, δε μάσησε τα λόγια του:

«Στο παρελθόν είχαμε αρκετές διαφορές με αρκετούς στην ομάδα, οι οποίοι σήμερα απουσιάζουν. Τα πράγματα δεν είχαν εξελιχθεί όπως θα θέλαμε, καθώς πολλά μέλη της ομάδας είχαν εφησυχάσει με αυτό που εγώ είχα επιτύχει για την ομάδα. Την εποχή εκείνη δεν βλέπαμε την ομάδα να προϋπολογίζει χρήματα που θα πήγαιναν στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας. Σήμερα όμως η δομή της ομάδας είναι εντελώς διαφορετική καθώς τα πάντα έχουν αλλάξει».

Απατώντας σε ερώτηση αναφορικά με το ποιο ήταν το κίνητρο που τον οδήγησε να επιστρέψει στην ιταλική ομάδα, ο Stoner είπε:

«Πιστεύω ότι μπορώ να κάνω τη διαφορά. Δεν είμαι εδώ για να δώσω μια νέα αρχή στην προσωπική μου καριέρα, αλλά για να προσφέρω στην ομάδα και στους σημερινούς οδηγούς της. Αν το καταφέρω αυτό, θα είμαι ιδιαίτερα ευτυχής. Ωστόσο, οι πληροφορίες που θα δώσω δεν μεταφράζονται απαραιτήτως και σε καλύτερα αποτελέσματα στους αγώνες, καθώς η δική μου αίσθηση μπορεί να είναι διαφορετική από εκείνη των οδηγών».

Επισήμως, η Ducati δεν έδωσε στη δημοσιότητα τους χρόνους που «έγραψε» ο Stoner κατά τη διάρκεια της πρώτης επίσημης επαφής του με την GP15, ούτε όμως και εκείνους του δοκιμαστή της ομάδας, Michele Pirro, ο οποίος έδωσε και αυτός το παρών στη Sepang πραγματοποιώντας δοκιμές με τη φετινή εκδοχή της Desmosedici.

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, ο καλύτερος χρόνος του Αυστραλού, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στο τελευταίο stint, ήταν 2’02.1. Θυμίσουμε πως πέρσι τον ταχύτερο γύρο κατά τη διάρκεια του αγώνα έκανε ο Jorge Lorenzo σταματώντας τα χρονόμετρα με την Yamaha M1 και φυσικά με τα ελαστικά της Bridgestone, στο 2’00.6.

«Για εμένα, οι χρόνοι μου ήταν εντυπωσιακοί. Πολύ καλύτεροι απ’ ότι περίμενα. Σε κάποια σημεία ήμουν αρκετά αργός και προσεκτικός», δήλωσε ο Αυστραλός.

Θυμίζουμε πως ο Casey Stoner κατάφερε να πάρει το 2007 τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή με αρωγό την Ducati, στην οποία και παρέμεινε για τέσσερα χρόνια πριν μετακινηθεί στη Honda, το 2011. Με την Ducati ο Αυστραλός κατέκτησε την πρώτη θέση του βάθρου σε 23 αγώνες και με την Honda σε 15._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ