top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

6ο Ράλλυ Regularity Κορίνθου: Αποτελέσματα

Με 8 δοκιμασίες ακριβείας, 37 μετρήσεις και απαιτήσεις στην πλοήγηση το 6ο Rally Regularity Κορίνθου έδωσε κυριολεκτικά την ευκαιρία ακόμη και σε νέα πληρώματα χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό να διακριθούν.

Κυριακή πρωί και είμαστε όλοι εκεί, μπροστά από το άγαλμα του μυθικού Πήγασου στην Πλατεία Κορίνθου. Από τα 43 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, ξεκίνησαν τα 36 με τον Προέδρο του ΚΕ.Π.Α.Π Δήμου Κορινθίων Θέμη Κουτσογκίλα και τον Προέδρο του Εμπορικού Συλλόγου Κορίνθου να δίνουν εκκίνηση στα πρώτα πληρώματα.

Το στρατηγείο του αγώνα μεταφέρεται στην Αρχαία Κόρινθο και τα πληρώματα μπαίνουν στην μάχη των Ε.Δ με πρώτη την Κλένια που έχει και τις περισσότερες μετρήσεις 14, για να ακολουθήσουν Λίμνες (5 μετρήσεις), Αγγελόκαστρο ( 4 μετρήσεις) και Κόρφος Ι (3 μετρήσεις). Το πρώτο σκέλος ολοκληρώνεται στον όμορφο κόλπο του γραφικού Κόρφου και βρίσκει στην Κορυφή της κατάταξης τους Χρήστο Τσιόγκα – Σωτήρη Κολλιόπουλο (Ford Escort MK1) με ποινή 24,3 και μια ανάσα πίσω τους οι Φαρμάκης – Αθανασοπούλου ( Volvo 122s) με ποινή 24,4.

Ford Sierra

Συνέχεια με το 2ο σκέλος και 4 Ε.δ με 15 συνολικά μετρήσεις εκεί ένα λάθος του Τσίογκα μετά την Κόρφος ΙΙ τον ρίχνει πίσω και ο Κυριάκος Φαρμάκης με την Αθανασοπούλου Μαρία και το πανέμορφο Volvo 122s είναι οι μεγάλοι νικητές του 6ο Rally Regularity Κορίνθου, κατακτώντας την γενική κατάταξη, την πρώτη θέση στην κατηγορίας τους και το κύπελλο του Παλιότερου αυτοκίνητου .

Στην 2η θέση της Γενικής και 1οι στην κατηγορία J3 οι Αλέξης Βαγενάς-Κωσταντίνος Ζαμπλαράς (Ford Sierra) και στο 3ο σκαλί του Βάθρου οι Λεωνίδας Ντούλιας – Γιώργος Δαγρές (Toyota Corolla Ke20) που κέρδισαν και την κατηγορία G.

Toyota Corolla

Στις υπόλοιπές κατηγορίες, την Η κέρδισαν οι Καραθανάσης Παντελής –Κανέλλης Νίκος (VW ITLIS), την Ι οι Παρασκευαιδης Σταυρος- Κοκκίνης Ιωάννης (Ford Escort), την J1/2 οι Παπακωνσταντίνου Αρης- Παπακωνσταντίνου Παναγιώτης ( Αudi 80) και την ΥΤ οι Σπυρόπουλος Νίκος – Σαράντος Ιωάννης ( VW Golf)

winners Corinth

Το κύπελλο για το αυτοκίνητο με τα μικρότερα κυβικά πήγε στους Ηλία Κουρή –Γκέλμουρα Ελενη με το Citroen 2cv των 600 κ.ε. Απο την πλευρά μας, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους, στα στελέχη και τους κριτές της Οργάνωσης, στον B Αλυτάρχη Γιώργο Καιόγλου, τον Σπύρο Κατσιμαλή που είχε την ευθύνη της χρονομέτρησής και των αποτελεσμάτων, στο ΚΕ.Π.Α.Π Δήμου Κορινθίων και το ΙΚΤΕΟ Κορίνθου ΑUTOVISION, στο Περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ και τα τοπικά ΜΜΕ που φρόντισαν για την επικοινωνία του αγώνα, τοπική αυτοδιοίκηση, τον Σύλλογο Επαγγελματιών Αρχαίας Κορίνθου αλλά κυρίως τους αγωνιζόμενους που μας τιμούν δίνοντας παρών κάθε χρόνο στην ετήσια Κορινθιακή γιορτή του Ιστορικού-κλασσικού Οχήματος. Σας περιμένουμε όλους στο επόμενο ραντεβού μας, το 7ο Regularity Rally Κορίνθου 2023.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ