4T Classic Αγώνες/Διοργανώσεις

Tour du Peloponnese 2020: Ο «Γύρος» έχει τη δική του ιστορία...

Συμμετέχουμε, έστω αποσπασματικά, στο «7eme Tour du Peloponnese», που υπενθυμίζει υποδειγματικά τη διεθνή υπόσταση του κλασικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα...

Ήταν ένα όμορφο 5ήμερο, όλο Ελλάδα, που εξελίχθηκε από Έλληνες οργανωτές στην Πελοπόννησο, Οκτώβριο μήνα. Προσφέρεται η άνοιξη όταν αναφερόμαστε σε συνθήκες ιδανικές, με το τρυφερό στοιχείο να παίζει το ρόλο του και την καρδιά να προσαρμόζεται δίνοντας το βάρος που απαιτούν οι προσωπικές σχέσεις.

Όμως, οι θερμοκρασίες και τα χρώματα για την Τέλεια Διαδρομή, που συχνά εξελίσσεται σε Ειδική, είναι ιδανικός συνδυασμός για το φθινόπωρο. Τον Οκτώβριο θέλεις να οδηγήσεις. Όσο πιο νότια στη χώρα, τόσο το καλύτερο. Ακόμα και η βροχή δίνει ζωντάνια, και δεν προκύπτει η μελαγχολία της εποχής, ενώ ο χρόνος είναι ιδανικός ώστε να καταθέσουν τα διαπιστευτήριά τους σε επίπεδο φιλοξενίας οι κατά τόπους κάτοικοι. Επιλογές με άποψη, και οι συνθήκες αποδείχθηκαν ιδανικές, από την Ολυμπία μέχρι το Λουτράκι, όπου ολοκληρώθηκε το σημαντικό αυτό οδοιπορικό. Ενδιάμεσοι σταθμοί η Μονεμβασιά, ο Μυστράς, το Ναύπλιο, ο Πόρος, η Επίδαυρος και άλλες αντίστοιχες πόλεις, με τη διαδρομή να επικοινωνεί υποδειγματικά την πραγματική Ελλάδα, που οφείλουμε να προβάλλουμε.

Tour du Peloponnese 2020

Triskelion game

Το ξέρουν καλά όλο αυτό στo Τρισκέλιον του Γιάννη Καράμπελα, και ακριβώς πάνω σε αυτό, «στην Ελλάδα Οκτώβριο μήνα», στηρίζεται το Tour τους. Απευθύνεται μάλιστα σε ξένους, περισσότερο ή λιγότερο ειδικούς, που θέλουν να συνδυάσουν το οδοιπορικό τους με κάποια στοιχεία ανταγωνισμού. Ο Καράμπελας το γνωρίζει το παιχνίδι της φιλοξενίας με άποψη για ανθρώπους με χαρακτήρα. Πηγαίνει λοιπόν στην πηγή και βρίσκει τους προσκεκλημένους του, ενώ σέβεται και τον Έλληνα ειδικό. Απαιτητικός στις λεπτομέρειες ο Έλληνας δίνει το χρώμα και, όπως ζήσαμε τη φετινή εκδοχή, οι δικοί μας είναι σε απόλυτη ισορροπία με τους ξένους, συμμετέχοντας στο «φιλοξενώ» του οργανωτή.

Η ευφυΐα-εμπειρία του δημιουργού επιβάλλει και σταθερή ομάδα υποστήριξης, από τον τομέα της υποδοχής μέχρι τα στελέχη, τους κριτές και όσους με την ευθύνη της επικοινωνίας, που επικεντρώνεται στο πριν και στο μετά. Το βάρος στο τι έγινε πέρσι και τι θα γίνει φέτος, με εικόνες για καρτ ποστάλ του Γιάννη Κουσκούτη, και είναι μικρότερη η σημασία στα αποτελέσματα, που φέτος όμως είχαν την τιμητική τους. Δεν είναι υπερβολή, τουλάχιστον τα 10/46 πληρώματα αντιμετώπισαν με ενδιαφέρον και το αποτέλεσμα, σε επίπεδο γενικής κατάταξης και ομάδων.

Αγώνας

Ενδιαφέρων μέχρι το τελευταίο βράδυ, και οι Νίκος Αρβανίτης-κ. Ιωάννα Χαραλαμπάκη συναγωνίστηκαν σε πολύ υψηλό επίπεδο με το ζεύγος Mischka. Σε Lancia Fulvia 1.3 η ελληνική σημαία με τα έπαθλα των νικητών, στο πλέον εμβληματικό αυτοκίνητο των Regularity στην Ελλάδα, ενώ είναι γεγονός πως Έλληνες κερδίζουν για πρώτη φορά το «Tour». Ατού για τον Νίκο και την Ιωάννα, με πολλά χιλιόμετρα μαζί στους αγώνες και στη ζωή, τα όργανα υπολογισμού της μ.ω.τ. Έργο του «Regularity master», Σπύρου Μουστάκα.

Σε Fulvia 1.6, παρακαλώ, HF, η αυστριακή σημαία, και η κ. Mischka απαντάει στη δική μας κ. Χαραλαμπάκη με τα κλασικά πινακάκια, της άλλης εποχής. Τα χειρίζεται όμως με τέχνη, έχουν υπομονή, γνωρίζουν τη μηχανή τους και, όντας 2οι, αποδείχθηκαν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί, με τις κόκκινες Fulvia να δίνουν τα απαραίτητα στοιχεία συναγωνισμού στην εκδήλωση.

Tour du Peloponnese 2020

Στην αναπνοή τους, στους 1-2 βαθμούς για 4,5 ημέρες, ο Τάσος Δούρος, ο Mr Capitol, έχει δίπλα του την κ. Νότα Χελιώτου στο περιποιημένο Cooper μόλις 1.000 κ.εκ., που όμως το φοράει όπως ένα καλοραμμένο σακάκι από τη βιτρίνα τους στο Άργος. Κλάσης Μόντε Ναπολεόνε στο Μιλάνο. Ανταγωνιστικοί λοιπόν γενικώς, αλλά ειδικώς τη νύχτα στο τελευταίο σκέλος, στο δρόμο με κακοτοπιές προς και από τη λίμνη της Βουλιαγμένης, «ηττήθηκαν», χρεώθηκαν με ποινές και περιορίστηκαν στην 6η θέση. Δικοί μας, Έλληνες, και στο 3ο σκαλί του βάθρου, και ο γιατρός Στέλιος Βουδούρης χόρτασε ακούσματα. Από τα Dellorto του 2λιτρου κινητήρα της κόκκινης Veloce, και από το συμπλέκτη-κιβώτιο που υπενθύμιζαν την ιταλική καταγωγή τους, οπότε και πρέπει να ζεις ανησυχώντας. Είναι και ζήτημα στυλ, με το ύφος να μην προκύπτει από τον εξαιρετικό, σεμνό και αποτελεσματικό Αντώνη Ρέκκα δίπλα του.

Tour du Peloponnese 2020

Στην 4η θέση οι Caldwell Alastair-Christodoulou Rachel θα είχαν πολλούς λόγους να έχουν ύφος, ξεπερνώντας και ένα αμφιλεγόμενο στυλ από την κακά βαμμένη κίτρινη (ιεροσυλία) παγόδα τους, με τον κωδικό «250 SL». Όμως όταν είσαι πραγματικά σπουδαίος είσαι σεμνός, όπως ο 77χρονος Alastair, που εργάστηκε στη McLaren Formula One ως motor-racing team manager από το 1974 μέχρι το 1978! Στη δεκάδα, και συγκεκριμένα στην 8η θέση, οι δικοί μας πλέον Άρης Γεωργουσόπουλος-κ. Ελένη Παπανικολάου με το Talbot Matra Murena σε χρώμα σαμπάνιας. Μας εμπιστεύτηκαν τη λευκή Supra 2.8i του 1984 που συμμετείχαμε στην εκδήλωση. Συνολικά ολοκλήρωσαν τα 42/47 πληρώματα· ανάμεσα τους, τα 20 ήταν ελληνικά.

Αποτελέσματα Tour du Peroponnese 2020 

Ήδη ο Γιάννης Καράμπελας και οι συνεργάτες του ετοιμάζουν την 8η εκδοχή του Tour de Peloponnese, εκδήλωση με αντισώματα - απάντηση στη μιζέρια του χώρου, που ξεπερνάει και τον Covid-19.

Tour du Peloponnese 2020

Από την πλευρά μας

Δεδομένου ότι οι 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας σε όλες τις εκδηλώσεις του Σωματείου μας, του AC3, θα πάμε το Νοέμβριο στο 15ο Ράλλυ Δαναών, όπου θα ζήσουμε το όνειρο οδηγώντας Alfasud, όπως το ’77 στο ντεμπούτο μου, με αφορμή τα 110 χρόνια της Alfa Romeo. Μια εύστοχη «παρέμβαση» υπεραξίας του Γιώργου Αλεβιζόπουλου, σε μια εξαιρετική εκδήλωση με διαχρονικά επιτυχημένη διαδρομή.

Μείνετε συντονισμένοι._ Σ. Χ.

ΥΓ.: Το άρθρο μας για το «Tour» είναι αφιερωμένο στον νικητή, φίλο Νικόλα Αρβανίτη, σε μια προσπάθειά μας να γίνουμε κατανοητοί.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΣΚΟΥΤΗΣ

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου