top icon

Προσωπικότητες

Από τις πιο χαρακτηριστικές φυσιογνωμίες της δεκαετίας του ’70, ο Φίλιππος Αντωνιάδης έγραψε τη δική του ιστορία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας και στους αγώνες αναβάσεων της εποχής του.

O μικρότερος αδελφός του Γιώργου Μοσχού, το ίδιο ενθουσιώδης με εκείνον στα ζητήματα του αυτοκινήτου, έχει γράψει τη δική του ιστορία

Εμβληματική μορφή στο Ράλλυ Ακρόπολις με 40 συμμετοχές, έχει συνδεθεί τόσο με τον Εθνικό μας Αγώνα, όσο και με τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, τον οποίο υπηρέτησε άδολα επί δεκαετίες.

O Bρετανός σχεδιαστής-μηχανικός υπήρξε η μεγαλύτερη προσωπικότητα στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου μετά τον Έντσο Φεράρι.

Από τους ταχύτερους και πιο αγαπητούς στο κοινό οδηγούς στην ιστορία των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση κατάφερνε να ξεχωρίζει στο Ράλλυ Ακρόπολις, είτε με τις επιδόσεις του, όπως το 1982, όταν ολοκλήρωσε 5ος με Nissan Sylvia, είτε με τα αξέχαστα περάσματά του

Ο κορυφαίος Έλληνας οδηγός αγώνων έδωσε χρώμα, ήχο και εικόνα σε μια γενιά φίλων του αυτοκινήτου που μεγάλωσε χωρίς τις σημερινές ηλεκτρονικές ανέσεις, όπου η αμεσότητα της πληροφορίας συχνά σκοτώνει το συναίσθημα και τον αυθορμητισμό.

Ο κορυφαίος Έλληνας οδηγός αγώνων έδωσε χρώμα, ήχο και εικόνα σε μια γενιά φίλων του αυτοκινήτου που μεγάλωσε χωρίς τις σημερινές ηλεκτρονικές ανέσεις, όπου η αμεσότητα της πληροφορίας συχνά σκοτώνει το συναίσθημα και τον αυθορμητισμό.

Στην κλασική αγωνιστική ιστορία πλέον, ο «Γιωργάρας» άφησε εποχή με το θεαματικό τρόπο με τον οποίο οδηγούσε τις BMW-Electronica (1969-1971) και Alfa Romeo GTAm (1972-1974), αλλά και όποιο άλλο αυτοκίνητο πέρασε από τα χέρια του σε όλα τα είδη αγώνων!

Στην κλασική αγωνιστική ιστορία πλέον, ο «Γιωργάρας» άφησε εποχή με το θεαματικό τρόπο με τον οποίο οδηγούσε τις BMW-Electronica (1969-1971) και Alfa Romeo GTAm (1972-1974), αλλά και όποιο άλλο αυτοκίνητο πέρασε από τα χέρια του σε όλα τα είδη αγώνων!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ