top icon
Blog

Στην Τέλεια Διαδρομή

Είναι μικρή η νύχτα και προσφέρεται, αρκεί να τοποθετήσεις στο εξαιρετικό περιβάλλον το καθαρό μυαλό σου και τη μηχανή που ανταποκρίνεται στα θέλω σου.

Με σεβασμό στα πρέπει βέβαια, γιατί το καλοκαίρι κρύβει εκπλήξεις όλο το 24ωρο και ακόμα και όταν νιώθεις μόνος στο δρόμο και απολαμβάνεις τα ακούσματα της μηχανής σου, μπορεί να προκύψει το απρόοπτο…

Η εύκολη λύση

Το Σούνιο, μια γκαζιά δρόμος και αν ξεκινήσεις 5 το πρωί, μπορείς να επιστρέψεις από Καμάριζα και Αγ. Κωνσταντίνο και στη Γλυφάδα, να απολαύσεις τον καφέ σου πριν τις 07:00.

Η Γλυφάδα, που πάντα έχεις την αίσθηση ότι λειτουργεί σε 24ωρη βάση. Κάποτε, ξημερώματα ολοκλήρωνες την ημέρα σου. Σήμερα, ουσιαστικά την επανεκκινείς. Αυτή η βόλτα χαράματα για τον κουρασμένο petrolhead ισοδυναμεί με γυμναστήριο.

Άλλοι, οι σωστά εκπαιδευμένοι, ασκούνται και καθαρίζουν τις τοξίνες από το πεπτικό τους σύστημα. Εμείς, το μυαλό μας και για αυτό άλλωστε θέλεις διαδρομή που γνωρίζεις και αυτοκίνητο που απολαμβάνεις. 

Είναι χαράματα, ο ήλιος ακόμα απειλεί οπότε μια «911» με αγχωτικό το κόστος της δεν ταιριάζει, ενώ δεν ρισκάρεις με 50χρονη Veloce.

Σε σχέση με ό,τι κυκλοφορεί ακόμα και τα Ν της Hyundai, εδώ τέτοια ώρα δεν είναι ζητούμενο.

Ίσως μια Cayman, για το πάτημα της. Θα σε ικανοποιήσει και μια Α 45 S με 400 ίππους από δύο λίτρα, αλλά θα χάσεις σε ευελιξία. Εδώ θέλεις σασί που να ανταποκρίνεται.

Ας έρθει από παλιά και τι συνδυάζεται από το χθες στο σήμερα;

Από τη M3 στη Μ2…

ΒΜW λοιπόν στο κάδρο και από τη στιγμή που δεν μεταφέρεται το Nurburgring ή η Πάρνηθα στη δική μας Ριβιέρα, πάμε με τη M3 E46. 

Έχεις «δουλέψει» πολύ εδώ με δαύτη. Έχεις οργώσει καταναλώνοντας λίτρα και λιώνοντας τα Pirelli με την κόκκινη βούλα. Την αγοράσαμε -χάρη στον «ΛεΜαν»- με Continental αλλά τη ζήσαμε με τα ιταλικά. Με τα πιο σκληρά πλαϊνά τους να προσαρμόζονται στο βάρος και στο πάθος μας.

Σε προδιαθέτει θα πείτε για αυτό το παιχνίδι της πλαγιολίσθησης, που δεν έχει χρονοδιάγραμμα η ολοκλήρωση του. Βαριά αλλά καθαρόαιμη. Απίστευτα ισορροπημένη.

BMW M3

Κακά τα ψέματα 

Είναι οι ήχοι που προκύπτουν και δημιουργούν την ισορροπία που αναζητάς στην τέλεια διαδρομή. Βροχή οι πληροφορίες και ξέρεις το που και το πως σε κάθε κομμάτι της διαδρομής σου. 

Όταν άλλωστε γνωρίζεις, ξεχωρίζεις οπότε και προσαρμόζεσαι.

Με ατού την άμεση ανταπόκριση στο χάιδεμα του γκαζιού. Το κάνεις στο κατέβασμα του καθαρόαιμου με τις 6 σχέσεις μακριά από το περίπου αυτόματο ακόμα και τύπου SMG-II.

Από εκεί και πέρα, το γκάζι εδώ έχει βάθος και σε ταξιδεύει μακριά. Είναι το εξάρτημα που σε συνδέει με τον κινητήρα που δεν κρύβει τις διαστάσεις του, με το πλαίσιο να σφραγίζει το μεγαλείο της σειράς Μ. Για πάντα στην καρδιά μας …

Η σημερινή πραγματικότητα…

Μεγάλωσε η Μ3 με τέσσερις πλέον πόρτες, όπως και η Μ4 που την απολαμβάνεις και σταθμευμένη όπως η μαύρη της δοκιμής μας προ μηνών. Επιμένεις στις διαστάσεις της Ε30, χαμογελάς με την «36», σχολιάζεις «αυτή είναι σωστή» για την «46» και ξέρεις …

Σήμερα, για την Τέλεια Διαδρομή, με τα στοιχεία της Ειδικής, οπότε αλλάζει η «μουσική» δίνοντας άλλο ρυθμό στο χορό, είναι μονόδρομος η Μ2.

Θα μας θεωρήσετε ολίγον μπλαζέ, αλλά ψηφίζουμε Μ2 σε όποια εκδοχή και να προκύψει. Θέλεις αυτό το κόμπακτ αμάξωμα που δεν ξεφεύγει και την απαιτητική της συμπεριφορά. Με το σύγχρονο συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου και βέβαια ελεγχόμενο διαφορικό και φρένα για την πίστα. Ότι έλειπε στην Ε46…

Κυβικά και τούρμπο… 

…έλεγαν κάποτε ειδικοί που ήξεραν να απολαμβάνουν. Όπως ο ΚΚ, ο Νίκος Δήμου, ο αείμνηστος -Άρης Σταθάκης κ.α.

Συνάδελφοι εξαιρετικοί σε οδήγηση-ανάλυση όπως ο ΚΤ και ο ΝΤ που ακόμα ταξιδεύει στο όριο με κράνος και ρολ κειτζ.

Πάμε όμως σεμνά. Πάμε σε ρυθμό ένα κλικ πάνω από τη μέγιστη ροπή του κινητήρα που δένει περίφημα με το ημιαυτόματο κιβώτιο για σεμινάριο. Τα paddles με απόκριση-αποτέλεσμα, που θα βρεις μόνο σε super car.

Όπως και η μ.ω.τ. σε χρόνο και στο πως; Που είναι το ζητούμενο.

Τη Μ2 την έφτιαξαν για να σκοτώνει ο,τιδήποτε σε δρόμους όπως οι δικοί μας. Ακόμα και η περίφημη GT3 με εξαιρετικό οδηγό, εδώ στα δικά μας θα δυσκολευτεί. Δρόμοι χωρίς λογική στη σχεδίαση και με οδόστρωμα-φονιά για τα πολύ χαμηλά λάστιχα, όποτε πρέπει να γνωρίζεις εσύ και να διαβάζει σωστά η μηχανή τις εντολές σου. Να ανταποκρίνεται, να προσαρμόζεται, να σου φτιάχνει, να σου απογειώνει τη διάσταση με τo γνήσιο, με τον σωστό τρόπο της σειράς.

Μ όπως μαγεία, έχουμε γράψει

Ο ΚΚ έγραφε Μ όπως Motorsport θεωρώντας τη δουλειά των Βαυαρών για το δρόμο μέσα από τη φιλοσοφία τους για την πίστα. Μπορεί και αντίστροφα και αν παρακολουθείτε, ή επιστρέφει το ενδιαφέρον σας στο WEC, όπως κάποτε μας το δίδαξε ο Πιρπιρής, ή μάχη Porsche vs BMW θα λάμψει χωρίς να υποτιμούμε τη Ferrari. Απλά ο καθένας στην ειδικότητα του και είναι αυτές οι τελευταίες προτάσεις της σειράς Μ με θερμικούς κινητήρες που οφείλεις να κρατήσεις ψηλά στο ράφι σου.

BMW M2

Κομμάτι ζωής

Η M2, το «καλυτερότερο» για την Τέλεια Διαδρομή, χωρίς υπέρβαση κόστους και με τη γνώση του Πραγματικού Οδηγού να παίζει το ρόλο της σε ένα κρεσέντο ανθρώπου και μηχανής που ψάξε και δεν προκύπτει.

Τοποθετείστε τον συνδυασμό σε εξαιρετικό, σε ελληνικό περιβάλλον σε σωστό χρόνο και έχεις τον Τέλειο Συνδυασμό.

Ονειρεύεσαι; Επιβάλλεται!

Καλό καλοκαίρι, με προσοχή στον ανοικτό δρόμο ειδικά όταν συνδυάζεται με τις θερμοκρασίες της εποχής…

Με σεβασμό και ψυχραιμία λοιπόν και με γεγονός πως η δουλειά γίνεται και με ένα Fiesta 1.0 με 125 ίππους. Κακά τα ψέματα ._Σ.Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ