top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το 5θυρο Mini

Πόσο… Μίνι είναι τελικά το νέο Mini και μάλιστα στην 5θυρη εκδοχή του; Ταξιδεύουμε μέχρι την έδρα του, στην Οξφόρδη της Μ. Βρετανίας, για να το διαπιστώσουμε και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.

Πόσο… Μίνι είναι τελικά το νέο Mini και μάλιστα στην 5θυρη εκδοχή του; Ταξιδεύουμε μέχρι την έδρα του, στην Οξφόρδη της Μ. Βρετανίας, για να το διαπιστώσουμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

 

Δεν μιλάμε ούτε για “Countryman” ούτε για “Clubman”. Ο λόγος για το κλασικό Mini, αλλά στην 5θυρη έκδοσή του. Άρα, αυτό που είχαμε να περιμένουμε με την προσγείωσή μας στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου, ήταν η κίνηση και οι διαδηλώσεις λόγω του δημοψηφίσματος… αλλά και ότι είναι θα οδηγήσουμε ένα μοντέλο με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της τρίτης γενιάς του αλλά με παραπάνω πρακτικότητα που του εξασφαλίζουν οι δύο πίσω πόρτες και κάποια επιπλέον χιλιοστά και λίτρα σε μερικά σημεία κλειδί.


Συγκεκριμένα λοιπόν, σημειώστε 72 χλστ. επιπλέον στο μεταξόνιο -αύξηση που αφορά ουσιαστικά τον πίσω χώρο των επιβατών- οι οποίοι έχουν μεγαλύτερη άνεση πλέον, ιδιαίτερα όσο αφορά τα πόδια τους. Ταυτόχρονα όμως και πάντα σε σχέση με το “απλό”, υπάρχει επιμήκυνση του πίσω μέρους κατά 89 χλστ., κάτι που έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση του διαθέσιμου χώρου αποσκευών κατά 50 λίτρα, με το 5θυρο
Mini λοιπόν να προσφέρει 278 λίτρα, όντας πλέον μέσα στα δεδομένα της κατηγορίας των σύγχρονων σουπερμίνι και αν θέλετε να έχετε κάποιο συγκριτικό στοιχείο όσο αφορά τις διαστάσεις του, είναι πολύ κοντά με το 5θυρο Audi A1.


Αισθάνεσαι όμως την διαφορά όταν είσαι μέσα σε αυτό; Παρά το γεγονός ότι ουσιαστικά από το εμπρός παρμπρίζ και πίσω το αυτοκίνητο είναι διαφορετικό, η αλήθεια είναι ότι όταν κάθεσαι στις δύο εμπρός θέσεις, δεν καταλαβαίνεις κάτι τέτοιο. Οι δύο εμπρός πόρτες είναι σαφώς μικρότερες από τις αντίστοιχες της 3θυρης έκδοσης, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι έχει γίνει πιο δύσκολη η πρόσβαση στο εμπρός μέρος. Για τις πίσω θέσεις όμως, δεν υπάρχει η ίδια άνεση κατά την είσοδο στην καμπίνα, αφού θα πρέπει να μαζέψεις λίγο τα πόδια σου για να μπεις, αλλά αμέσως μετά, ο διαθέσιμος χώρος σε αποζημιώνει. Ακόμη και για ψηλούς επιβάτες υπάρχει αρκετός χώρος για πόδια και κεφάλι, αλλά αν χρειαστεί να μπει τρίτος στην μέση, θα πρέπει να είναι για λίγα χιλιόμετρα…


Οδηγώντας το τώρα, δυσκολεύεσαι πραγματικά να εντοπίσεις διαφορές σε σχέση με την 3θυρη έκδοση και παρά το μακρύτερο μεταξόνιο. Αυτό που νιώσαμε στην γνωριμία μαζί του όμως είναι ότι οι πίσω πόρτες ταιριάζουν ακόμη πιο πολύ με την “
GT” φιλοσοφία της τρίτης γενιάς του μοντέλου, η οποία χωρίς αμφιβολία έχει χάσει λίγο από την σκληροπυρηνική λογική της προηγούμενης, αλλά έχει μεγαλώσει κατά πολύ την γκάμα της αυτών που θα την επιλέξουν. Τα περίπου 60 κιλά επιπλέον, σε σχέση με την 3θυρη έκδοση, δεν αλλάζουν πολύ τα δεδομένα, με την επιτάχυνση να έχει επιβαρυνθεί μόλις λίγα δέκατα του δευτερολέπτου. Από εκεί και πέρα, τα γνωστά. Κάθεσαι εξαιρετικά, ακόμη καλύτερα σε αυτή τη γενιά, και εκμεταλλεύεσαι στο έπακρο την σωστή του κύλιση.


Οι παραγγελίες για το νέο 5θυρο
Mini ξεκινούν άμεσα και στην ελληνική αγορά και παρά το γεγονός ότι δεν έχουμε ακόμη επίσημα την τιμή του μοντέλου, οι πληροφορίες μας από την ελληνική αντιπροσωπεία αναφέρουν μία επιβάρυνση της τάξεως των 750 ευρώ περίπου από τις αντίστοιχες 3θυρες εκδόσεις._Μ. Σαλ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ