top icon
Διεθνείς αγώνες

Sebastien Ogier: Σύντομα η απόφαση για τρίτο Toyota Hypercar ενόψει 2023

Ο Sebastien Ogier θεωρεί πως η απόφαση της Toyota για προαγωγή του σε τρίτο Toyota Hypercar για το WEC και τις 24 Ώρες του Le Mans 2023, δε θα αργήσει να ληφθεί.

Οι 24 Ώρες του Le Mans 2022 βρίσκονται σε εξέλιξη, με τον Brendon Hartley και το Hypercar #8 της Toyota να έχει κατακτήσει την Pole Position.

Στον συγκεκριμένο αγώνα συμμετέχει και ο Sebastien Ogier, ως οδηγός της ομάδας Richard Mille στην κατηγορία LMP2, με teammates τον Charles Milesi και την Lilou Wadoux.

Η πρώτη συμμετοχή στον θρυλικό αγώνα, καθώς και στους αγώνες Αντοχής συνολικά, αποτελεί μια μορφή “εξετάσεων” για τον Ogier, ο οποίος ευελπιστεί να λάβει προαγωγή στην πρώτη ομάδα της Toyota, ενόψει 2023.

Για να συμβεί αυτό, η ιαπωνική ομάδα θα πρέπει να προχωρήσει σε συμμετοχή με τρία Hypercars, για πρώτη φορά από το 2017, γεγονός που απαιτεί και τον απαραίτητο προϋπολογισμό.

O Ogier, οι αντικρουόμενες απόψεις εντός Toyota και ο ρόλος του Akio Toyoda

Μπορεί ο 38χρονος Sebastien Ogier να είναι ένας θρύλος των ράλλυ, έχοντας ταυτόχρονα εξαιρετικές σχέσεις με τον CEO της Toyota, Akio Toyoda, ωστόσο δεν παύει να αποτελεί έναν νέο οδηγό στους αγώνες Αντοχής (WEC).

Σε αυτό το πλαίσιο, η απευθείας συμμετοχή του στην κορυφαία κατηγορία, ως οδηγός ενός από τα δύο Hypercars της Toyota δεν κατέστη εφικτή, οπότε ο Γάλλος ξεκίνησε την εμπλοκή του μέσω της κατηγορίας LMP2.

Ωστόσο, η συμμετοχή στην κορυφαία κατηγορία εξακολουθεί να είναι ο στόχος του Ogier, που βρίσκεται σε αναμονή των αποφάσεων της Toyota ενόψει 2023.

Sebastien Ogier WEC Rookie Test 011

“Δεν είναι μυστικό πως αυτό βρίσκεται πίσω από το Project με την ομάδα Richard Mille”, δήλωσε στο motorsport.com ο Sebastien Ogier, που είχε δοκιμάσει το υβριδικό Toyota Hypercar τον περασμένο χειμώνα.

“Δεν είμαι σίγουρος ποια είναι τα στοιχεία που θα κρίνουν πραγματικά αν θα συμβεί ή όχι.

“Δεν είμαι σίγουρος αν σχετίζεται μόνο με την απόδοσή μου- υπάρχει το κομμάτι του προϋπολογισμού πίσω από αυτό.

“Από ότι καταλαβαίνω η απόφαση θα πρέπει να ληφθεί αρκετά σύντομα, γιατί αν πρέπει να συμβεί, η προετοιμασία πρέπει να ξεκινήσει πολύ σύντομα”.

Όπως είναι γνωστό, ο Sebastien Ogier διατηρεί τη συνεργασία του με την Toyota Gazoo Racing, συμμετέχοντας και σε επιλεκτικούς αγώνες του WRC, όπως το Ράλλυ Σαφάρι στις 23-26 Ιουνίου.

“Είναι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι με την Toyota, γιατί μπορώ ακόμη να συμμετέχω σε ράλλυ”, πρόσθεσε ο Ogier. “Αυτή τη στιγμή το μικτό πρόγραμμα είναι καλό για εμένα – μακροπρόθεσμα δεν κλείνω πόρτες”.

Sebastien Ogier Le Mans 2021 01

Αναφορικά με το ντεμπούτο του στις 24 Ώρες του Le Mans, ο Γάλλος θεωρεί πως μαζί με τους teammates του, δε θα διεκδικήσουν τη νίκη στην LMP2, η οποία συγκέντρωσε 27 συμμετοχές,

“Οι πρώτοι δύο γύροι της σεζόν ήταν σαν πρόβα τζενεράλε, με στόχο να φτάσουμε σε ένα διαφορετικό επίπεδο απόδοσης”, πρόσθεσε ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ. “Γνωρίζουμε πως δεν είμαστε διεκδικητές της νίκης. Στόχος μας είναι να μη βρεθούμε πολύ πίσω.

“Όλα τα μέλη της ομάδας θέλουν να μας δώσουν τον καλύτερο δυνατό εξοπλισμό, ώστε να προοδεύσουμε”.

Στις Κατατακτήριες Δοκιμές, η Richard Mille Racing δεν προκρίθηκε στην διαδικασία της Hyperpole, όπου εντάσσονταν οι 6 πρώτοι από κάθε κατηγορία, αφού βρέθηκε στην 7η θέση της LMP2.

Sebastien Ogier Le Mans 2021 03

“Συνεχίζω να κάνω βήματα, μπορώ να πάω καλύτερα”, ανέφερε για την πρόοδό του πίσω από το τιμόνι του μονοθέσιου της Oreca ο Ogier. “Ακόμη δεν είμαι ικανοποιημένος με ότι κάνω στο αυτοκίνητο, αλλά νομίζω πως είναι λογικό σε αυτό το σημείο”.

“Ελπίζω να κάνω περισσότερους γύρους και να βρω μεγαλύτερη σταθερότητα, επειδή τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω περισσότερα και έχω ορισμένους καλούς (χρόνους σε επιμέρους) τομείς”.

Από την πλευρά της Toyota, υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις σχετικά με την πιθανότητα εισαγωγής και τρίτου Hypercar, ενόψει 2023.

“Κάθε χρόνο ακολουθούμε μια συνηθισμένη διαδικασία, σκεφτόμαστε για το τρίτο αυτοκίνητο”, δήλωσε ο Τεχνικός Διευθυντής της Toyota Gazoo Racing στο WEC, Pascal Vasselon, ο οποίος χωρίς να μπει σε λεπτομέρειες, σχολίασε πως ο Ogier έχει κάνει βήματα προόδου σε επίπεδο επιδόσεων.

“Οπότε βρισκόμαστε σε αυτή τη διαδικασία και θα αποφασίσουμε σε λίγες εβδομάδες ή μήνες τι θα κάνουμε, όμως δε μπορούμε να το ανακοινώσουμε τώρα”.

Από την άλλη, ο διευθυντής αγώνων της Toyota, Rob Leupen, απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξουν τρία Hypercars στο grid του 2023 και κατ’ επέκταση, την πιθανότητα προαγωγής του Ogier, αναφέροντας ότι “προς το παρόν δεν είναι εφικτό- δεν το εξετάζουμε σοβαρά”.

Σε κάθε περίπτωση, ο Sebastien Ogier παραμένει αφοσιωμένος στη φετινή συμμετοχή του στις 24 Ώρες του Le Mans, όμως η στιγμή της απόφασης για το μέλλον του, πλησιάζει.

Και πιθανότατα, θα επηρεάσει το βαθμό εμπλοκής του, αν αυτός υφίσταται, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ από το 2023 και έπειτα.

Photos: Sebastien Ogier, Toyota Gazoo Racing

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ