top icon
Διεθνείς αγώνες

Skoda RE-X1 Kreisel: Καθαρόαιμο και ηλεκτρικό

Με σημείο αναφοράς το Skoda Fabia Rally2, η Skoda Motorsport δημιούργησε σε συνεργασία με την Skoda Aυστρίας, την Baumschlager Rallye & Racing και την Kreisel Electric ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό με ηλεκτρική καρδιά και μηδενικούς ρύπους που θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στις ειδικές διαδρομές μέσα στον μήνα που διανύουμε.

Όταν η Kreisel Electric, η εταιρεία που θα προμηθεύει από το 2022 την υβριδική τεχνολογία της νέας γενιάς των World Rally Cars για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αναζήτησε συνεργάτες για την ανάπτυξη ενός πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου για χρήση σε αγώνες ράλλυ, η Skoda Motorsport είδε μια ενδιαφέρουσα ευκαιρία.

Αξιοποιώντας την εμπειρία και την ικανότητά του, το τμήμα που είναι υπεύθυνο για τις δραστηριότητες της Skoda στο μηχανοκίνητο αθλητισμό αξιοποίησε ως βάση το Skoda Fabia Rally2 evo εξοπλίζοντας το για την περίσταση με έναν ηλεκτρικό κινητήρα της Kreisel Electric. Κάπως έτσι λοιπόν «γεννήθηκε» το Skoda RE-X1 Kreisel.

«Το πρωτότυπο Skoda RE-X1 Kreisel είναι ένας συναρπαστικός συνδυασμός της παραδοσιακής τεχνολογίας με την μελλοντική. Πιστεύω πραγματικά ότι οι οπαδοί των ράλλυ θα βρουν τον συνδυασμό ενδιαφέρον», σχολίασε Michal Hrabánek, Επικεφαλής της Skoda Motorsport.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας της Kreisel Electric αποδίδει μέγιστη ισχύ 260 kW (περίπου 353 ίππους) και μέγιστη ροπή 600 Nm – συγκριτικά, ο 1.600άρης κινητήρας βενζίνης του Skoda Fabia Rally2 evo παράγει 214 kW και 425 Nm. Με εξαίρεση το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το πρωτότυπο μοντέλο βασίζεται εν πολλοίς στο γνωστό Fabia Rally2 evo, με ορισμένες ωστόσο τροποποιήσεις. Η ανάρτηση, για παράδειγμα, έχει τροποποιηθεί προκειμένου να ενσωματωθεί αρμονικά η μπαταρία, ενώ επεμβάσεις, για τον ίδιο λόγο, έχουν γίνει και στο δαπέδου του αμαξώματος.

Skoda RE-X1 Kreisel

Από εκεί και πέρα, η μπαταρία ιόντων λιθίου της Kreisel Electric έχει χωρητικότητα 52,5 kWh και παρέχει τάση 860 Volt. Για βέλτιστη απόδοση, το μπλοκ της μπαταρίας τοποθετείται όσο το δυνατόν χαμηλότερα στο πλαίσιο και ψύχεται με υγρό από την Shell E-Fluids.

Για τις ανάγκες φόρτισης του συσσωρευτή ενέργειας στις αγωνιστικές εκδηλώσεις, η αυστριακή Kreisel Electric εξέλιξε επίσης έναν ειδικό σταθμό φόρτισης που ονομάζεται CHIMERO και λειτουργεί με ισχύ 200 kW.

Το πρώτο αντίτυπο του ηλεκτρικού rally-car που κατασκεύασε η Skoda Motorsport προορίζεται για χρήση σε άσφαλτο. Ωστόσο, η Baumschlager Rallye & Racing, συνεργάτης του αγωνιστικού τμήματος της τσέχικης εταιρείας, έχει αρχίσει να δοκιμάζει το RE-X1 Kreisel και σε χωμάτινες διαδρομές.

Όπως ανακοινώθηκε, το ντεμπούτο του RE-X1 Kreisel θα πραγματοποιηθεί μέσα στο μήνα που ήδη διανύουμε σε αγώνα Αυστριακού Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Skoda RE-X1 Kreisel

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Skoda RE-X1 Kreisel
  • Skoda RE-X1 Kreisel
  • Skoda RE-X1 Kreisel
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ