top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

Historic Acropolis Rally Sporting

Σειρά του Γρηγόρη Πιερρουτσάκου να απαντήσει στις ερωτήσεις μας σχετικά με την συμμετοχή του στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.

Ο Γρηγόρης Πιερρουτσάκος «παίρνει τη σκυτάλη» από τον Χρυσόστομο Καρέλλη και απαντά στις ερωτήσεις μας σχετικά με την συμμετοχή του στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.

Acropolis Rally

Γρηγόρης Πιερρουτσάκος

Επιστρέφεις ύστερα από πόσο καιρό;

Έπειτα από 21 χρόνια ξανά στο μπάκετ, από τη θέση του οδηγού.

Θύμισέ μας τον πρώτο σου αγώνα και τον τελευταίο.

Ο πρώτος μου, ως συνοδηγός το 1985, με οδηγό τον Γιώργο Μπουντουράκη, στο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο. Ο τελευταίος το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος το 2001.

Με τι αγωνιστικά αυτοκίνητα συμμετείχες και με ποιους συνοδηγούς;

Κατά διαστήματα οδήγησα: Ford Escort MK2, Suzuki Swift, Peugeot 205 με διαφορετικούς κινητήρες. Επίσης, Peugeot 106 και Mitsubishi Lancer EVO VI. Κάθισαν δίπλα μου και μοιράστηκα στιγμές με τους: Αντώνη Γαρυφάλη, Νέστορα Παπακωνσταντίνου και Πλούταρχο Στεργίου.

Acropolis Rally

Η εμπειρία σου στο χώμα;

Είναι μικρή, αφού έχω κάνει μόλις τρία χωμάτινα ράλλυ. Επικεντρώθηκα στα ασφάλτινα, γιατί μου άρεσε ο απόλυτος χαρακτήρας τους.

Τι «όνειρο» είδες με το Ιστορικό;

Ποτέ δεν έπαψα να ονειρεύομαι και να σκέφτομαι το πότε θα ξαναβρεθώ ενεργός στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όμως η οικογένεια και οι επαγγελματικές υποχρεώσεις με οδήγησαν στο να βάλω μια άνω τελεία. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ήταν για μένα το έναυσμα, το κάλεσμα θα μπορούσα να πω, και η ευκαιρία μου να ενεργοποιηθώ και πάλι, εκπληρώνοντας έτσι την επιθυμία να ολοκληρώσω την αγωνιστική μου καριέρα στο χώμα, αφού η ολοκλήρωση ενός οδηγού ράλλυ δεν ξεχωρίζει την άσφαλτο από το χώμα. Τελικά ήταν για μένα ένας ανοιχτός λογαριασμός.

Acropolis Rally

Μίλησέ μας για τη συμμετοχή σου.

Αποφάσισα να τρέξω με το Peugeot 205 Rally 1.3 Gr. A, καθώς το όνομά μου είναι συνδεδεμένο από το παρελθόν με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά και την Peugeot, αγωνιστικά και επαγγελματικά. Είναι ένα αυτοκίνητο καταξιωμένο, σταθμός στην ιστορία των αγώνων. Συνοδηγός μου θα είναι ο Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης, με το πηγαίο χιούμορ και την εμπειρία του σε ασφάλτινους αλλά και χωμάτινους αγώνες. Ένας ενεργός αγωνιζόμενος. Ο Αλέξανδρος, αρωγός στην προσπάθεια της επανένταξής μου στους αγώνες. Χωρίς αμφιβολία, θα μοιραστούμε υπέροχες και μοναδικές στιγμές.

Acropolis Rally

Μηχανικός σας;

Ένας από τους τελευταίους των Μοϊκανών. Της παλιάς σχολής, με γνώση από αγώνες, τις δυσκολίες που έχουν και τα προβλήματα που δημιουργούνται. Ο πολύπειρος Νίκος Χρυσάφης, με το χαρακτηριστικό του χαμόγελο και την υπομονή του, ανέλαβε, όπως και στο παρελθόν, να στήσει από το μηδέν το δικό μας Peugeot.

Μίλησέ μας για το Peugeot 205 Rally. Οι προδιαγραφές του;

Το δικό μας 205 Rally έχει έναν κινητήρα Gr. A, που επιμελήθηκε προσωπικά ο Νίκος Χρυσάφης. Όλα τα βασικά εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν, όπως π.χ. κιβώτιο, μπλοκέ διαφορικό, εξαρτήματα στο μπροστινό σύστημα, αναρτήσεις κ.ά. είναι από τα ράφια της Peugeot Sport. Το roll cage και τις ενισχύσεις του σασί περιποιήθηκε και κατασκεύασε ο Αντώνης Παπαρινόπουλος, υπό την επίβλεψη του έμπειρου Λάκη Παπαρινόπουλου, διασφαλίζοντας στο μέγιστο την ασφάλειά μας.

Έχεις γνώση για το συναγωνισμό;

Υπάρχουν πάρα πολλές καλές συμμετοχές και o συναγωνισμός θα είναι έντονος στην κατηγορία μας. Τα ονόματα των πληρωμάτων έχουν γράψει τη δική τους ιστορία και εξασφαλίζουν την ποιότητα του συναγωνισμού. Η συμμετοχή μας μαζί τους αποτελεί τιμή και πρόκληση, με το σεβασμό στη μέγιστη διάσταση.

Acropolis Rally

Δοκιμές πήγατε. Η διαδρομή;

Έχουμε γράψει και έχουμε τσεκάρει όλες τις ειδικές. Χωρίς να είμαι ο καλύτερος από πλευράς γνώσης χωμάτινων διαδρομών, θεωρώ ότι είναι ένας έξυπνα και πολύ σωστά σχεδιασμένος αγώνας. Με σωστά ωράρια, δίνοντας τη δυνατότητα στο σέρβις να συνοδεύει το αγωνιστικό τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο κάθε ειδικής διαδρομής. Εδώ να επισημάνω τον ενθουσιασμό μου για τη νυχτερινή ειδική «Καρούτες».

Έχετε υπολογίσει το κόστος;

Εδώ μου βάζετε δύσκολα. Θα ήθελα να μη γνωρίζω αριθμητική. Έτσι όπως είναι διαμορφωμένη η οικονομία, τα πάντα είναι πανάκριβα, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα το κόστος να είναι υψηλό. Είναι ένας ακριβός αγώνας. Βέβαια, ανέκαθεν ο χώρος αυτός ήταν ακριβός.

Θα συνεχίσεις μετά το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις;

Η επιθυμία μου λέει ναι· να συνεχίσω αν το επιτρέψουν οι συνθήκες. Μετά το ΙΡΑ έχει εκφράσει την επιθυμία να τρέξει και η κόρη μου. Για εμένα αυτό που είναι σημαντικό είναι το γεγονός της επανένταξής μου στους αγώνες, συναντώντας ξανά υπέροχους φίλους. Στόχος μας είναι η διασκέδαση, παράλληλα με μια αξιοπρεπή επίδοση, δεδομένης της αγωνιστικής μου απραξίας. Εύχομαι καλό αγώνα σε όλους μας και καλό τερματισμό!

Ευχαριστούμε,

Καλό αγώνα!_ 4T

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ