top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Ξεχωριστό όπως πάντα

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4X4), προηγούνται στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις μετά από 5 ειδικές διαδρομές στη κατηγορία Sporting, με τους Δημήτρη Καλογερά-Χρήστο Διαμαντόπουλο (Porsche 911 SC) να βρίσκονται με τη σειρά τους στην πρώτη θέση της κατηγορίας Regularity μετά από 9 Ε.Δ.Α.

Μετά την πανηγυρική εκκίνηση η οποία έλαβε χώρα κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης (διαβάστε περισσότερα εδώ) οι 109 συμμετέχοντες ξεκίνησαν για την αγωνιστική περιπέτεια του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις.

Στη κατηγορία Sporting οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4) ήταν ταχύτεροι και στις 5 ειδικές διαδρομές που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Οι πρωτοπόροι πριν την έλευση στην Ιτέα και την ανασυγκρότηση αύξησαν το προβάδισμά τους στα 1:47” από τους δεύτερους Παναγιώτη Παραδείση-Κώστα Ποιμενίδη (Ford Escort MKII RS), την τριάδα της γενικής κατάταξης συμπληρώνουν οι Σπύρος Πετρίδης-Απόστολος Πάλλας (Toyota Corolla AE 86).

Στη κατηγορία Regularity οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος (Porsche 911 SC) είναι στην πρώτη θέση μετά από 9 Ε.Δ.Α., με τους πρωτοπόρους να έχουν 20.4 βαθμούς ποινής. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλης Δημακαρέας (VW Golf 2), οι οποίοι έχουν συγκεντρώσει 22.3 βαθμούς ποινής. Την τριάδα συμπληρώνουν οι Άρης Γεωργοσόπουλος-Νίκος Κοντοπός (VW Golf GTi MK1), οι οποίοι έχουν δεχθεί 23.9 βαθμούς ποινής.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Τι συνέβη στη Sporting μέχρι την 5 ειδική διαδρομή 

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4) ξεκίνησαν με τον καλύτερο τρόπο τον αγώνα, κερδίζοντας την πρώτη ειδική διαδρομή «Σκούρτα», με τους Παναγιώτη Παραδείση-Κώστα Ποιμενίδη να βρίσκονται πολύ κοντά με το Ford Escort MKII RS. Ευχάριστη έκπληξη ήταν ο τρίτος χρόνος των Αλέξανδρου Χαλιβελάκη-Θανάση Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII RS2000).

Ωστόσο το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε να δείχνει τον δύσκολο χαρακτήρα του από πολύ νωρίς. Οι Κωνσταντίνος Καπουρελάκος-Γεωργία Ζαμπέλη (BMW 320 E21) και Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλλίτση (Ford Escort MΚII RS2000) εγκατέλειψαν μετά το τέλος της πρώτης ε.δ. εξαιτίας μηχανικών προβλημάτων.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4) συνέχισαν στο ίδιο ρυθμό και στη δεύτερη ειδική διαδρομή «Ασωπία». Με τον πρώτο χρόνο που πέτυχαν κατάφεραν να ανοίξουν και άλλο τη διαφορά από τους Παναγιώτη Παραδείση-Κώστα Ποιμενίδη (Ford Escort MKII RS). Στην τρίτη θέση συνέχισαν να βρίσκονται Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θανάσης Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII RS2000).

Στη δεύτερη ε.δ. είχαμε την εγκατάλειψη των Δημήτρη Βαζάκα-Νίκου Τσάδαρη (Toyota Starlet KP60), οι οποίοι είχαν μία έξοδο χωρίς ωστόσο το πλήρωμα να έχει περαιτέρω συνέπειες. Η ε.δ. χρειάστηκε να σταματήσει για μερικά λεπτά μέχρι να απομακρυνθεί το όχημα από το συγκεκριμένο σημείο.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Στο ίδιο έργο θεατές και στην τρίτη ε.δ. «Θήβα». Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4) κέρδισαν και την τελευταία ε.δ. του πρωινού σκέλους του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, έχοντας πλέον ένα προβάδισμα που αγγίζει το 1 λεπτό από τους δεύτερους Παναγιώτη Παραδείση-Κώστα Ποιμενίδη (Ford Escort MKII RS). Οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θανάσης Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII RS2000) οι οποίοι συμπλήρωσαν την τριάδα συνέχισαν να εντυπωσιάζουν με τη σταθερότητα τους, στα πρώτα στάδια του αγώνα.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Οι ατυχίες συνεχίστηκαν για τα πληρώματα και στην τρίτη ε.δ. του πρωινού σκέλους. Οι Χρυσόστομος Καρέλλης- Λεωνίδας Μαχαίρας (Peugeot 205 Rallye) οι οποίοι σημείωναν εκπληκτικούς χρόνους εγκατέλειψαν με πρόβλημα στο ημιαξόνιο, ενώ και οι Αλέξανδρος Παπανδρέου-Δημήτρης Ριζόπουλος (Toyota Starlet KP61) τέθηκαν εκτός αγώνα μετά από μηχανικό πρόβλημα.

Οι Γιάννης Καλαϊτζιάν-Μαργιάννα Καλογηράτου (VW Golf GTi 16V), δεν εκκίνησαν στη Θήβα επίσης λόγω μηχανικού προβλήματος, ενώ και οι Παναγιώτης Κουτσίκος-Νίκος Πετρόπουλος (Toyota Starlet KP60) εγκατέλειψαν με βλάβη στο τέλος της 3ης ε.δ. της ημέρας, έχοντας νωρίτερα χάσει πολύ χρόνο μέσα σε αυτήν. Τελευταίο θύμα της 3ης ε.δ. οι Αθανάσιος Αθανάσουλας-Βασίλης Μπασιούκας (Toyota Starlet KP60), οι οποίοι είχαν έξoδο λίγο πριν τον τερματισμό.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Και στην 4 ειδική διαδρομή «Λιβαδεία», οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4) ήταν αυτοί που σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο. Πίσω τους για ακόμη μία φορα βρέθηκαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort MKII RS), ενώ οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θανάσης Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII RS2000) συνέχισαν να κρατούν την τρίτη θέση στην γενική κατάταξη.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Τα πληρώματα συνέχισαν τη μάχη τους αυτή τη φορά στην ε.δ. «Παρνασσός». Ταχύτεροι για ακόμη μία φορά ήταν οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4), οι οποίοι κέρδισαν και τις 5 ε.δ. λίγο πριν πάρουν τον δρόμο της επιστροφής στην Ιτέα και την ανασυγκρότηση.

Πίσω τους οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort MKII RS) κάνουν έναν εκπληκτικό αγώνα μέχρι στιγμής. Αλλαγή είχαμε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης. Οι Σπύρος Πετρίδης-Απόστολος Πάλλας (Toyota Corolla AE 86) κατάφεραν να εκμεταλλευτούν το πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θανάσης Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII RS2000), κερδίζοντας μία θέση. Ωστόσο οι διαφορά τους είναι λιγότερο του ενός δευτερολέπτου κάτι που προμηνύει μεγάλη μάχη για τη συνέχεια.

Άτυχο ήταν το πλήρωμα των Άγγελου Ζήβα-Κώστα Συνετού (Toyota Corolla TE 37), καθώς εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στον κινητήρα στην απλή διαδρομή πριν φτάσει στην ε.δ. «Παρνασσός».

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Για τον θεσμό “Legends” οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς (Ford Escort RS Cosworth) κέρδισαν και τις 5 ειδικές διαδρομές χωρίς να αντιμετωπίσουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Θοδωρής Καλαμαράς-Βασιλική Ψαράκη (Citroen Saxo VTS). Την τριάδα συμπληρώνουν οι Γιάννης Παπαζήσης-Κώστας Πεδιαδιτάκης (Mazda Familia 323).

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Τα πληρώματα στη συνέχεια θα βρεθούν στην ειδική διαδρομή «Καρούτες». Η αγαπημένη ε.δ. όλων των οδηγών αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στον αγώνα καθώς θα είναι νυχτερινή. Μετά το τέλος και της 6 ειδικής διαδρομής τα πληρώματα θα επιστρέψουν στην Ιτέα, έχοντας ολοκληρώσει την πρώτη ημέρα του αγώνα.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Πως κύλησε ο αγώνας στη Regularity

Οι συμμετέχοντες της κατηγορίας Regularity, ξεκίνησαν και αυτοί από την Ακρόπολη, ωστόσο στη συνέχεια ακολούθησαν διαφορετική κατεύθυνση σε σχέση με αυτή της Sporting. Μετά από 9 Ε.Δ.Α., η μάχη για την πρώτη θέση είναι ανοικτή. Οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος (Porsche 911 SC) βρίσκονται στη πρώτη θέση έχοντας 20.4 βαθμούς ποινής. Στη δεύτερη θέση οι Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλης Δημακαρέας (VW Golf 2), έχουν συγκεντρώσει 22.3 βαθμούς ποινής. Την τριάδα συμπληρώνουν οι Άρης Γεωργοσόπουλος-Νίκος Κοντοπός (VW Golf GTi MK1), οι οποίοι έχουν 23.9 βαθμούς ποινής.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Λίγο πιο πίσω στην τέταρτη θέση βρίσκουμε τους Θέμη Κονταράτο-Ιούλιο Ιατρίδη (VW Golf 2 GTi) οι οποίοι έχουν συγκεντρώσει 25.5 βαθμούς ποινής. Την πεντάδα συμπληρώνουν οι Αναστάσιος Δούρος-Γιώργος Μποζιονέλος (Suzuki Swift GT) με 26.4 βαθμούς ποινής.

Τα πληρώματα θα αγωνιστούν στη συνέχεια στις τελευταίες Ε.Δ.Α. σε νυχτερινές συνθήκες, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο την πρώτη ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις για τη κατηγορία Regularity._ Γ. Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ