top icon
Eλληνικοί αγώνες

Συνέντευξη: Κώστας Καρλιώτης-Βασίλης Ανάγνου

Γνωρίζουμε τους Κώστα Καρλιώτη και Βασίλη Ανάγνου, πλήρωμα που “έκλεψε” τις εντυπώσεις στο 39ο Ράλλυ Κένταυρος, με Citroen Saxo VTS.

Μπορεί οι απόλυτοι κυρίαρχοι για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στο Ράλλυ Κένταυρος να ήταν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας με το Ford Fiesta R5, κερδίζοντας 7 από τις 8 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, ένα άλλο πλήρωμα ήταν αυτό που κατάφερε με τις επιδόσεις του να μαγνητίσει τα βλέμματα όλων όσων βρέθηκαν στο βουνό των Κενταύρων!

Κείμενο: Γιάννης Τσινάβος

Φωτογραφίες: ID Papas

Ο λόγος για το πλήρωμα των Κώστα Καρλιώτη-Βασίλη Ανάγνου, οι οποίοι με το ασημί Citroen Saxo VTS, οδήγησαν σε όλη την διάρκεια στο όριο, σημειώνοντας εκπληκτικούς χρόνους και αν δεν είχαν μηχανική αστοχία στην Ε.Δ. “Καράβωμα”, θα ήταν ψηλότερα στην γενική κατάταξη. Ας τους γνωρίσουμε καλύτερα.

Karliotis-Anagnou 03

Κώστας Καρλιώτης-Βασίλης Ανάγνου

Αφού σας ευχαριστήσουμε για την αποδοχή της πρόσκλησης μας για αυτή τη συνέντευξη, θέλουμε να μάθουμε καλύτερα το πλήρωμα των Κωνσταντίνου Καρλιώτη-Βασίλη Ανάγνου. Πείτε μας δύο λόγια για εσάς.

Κώστας Καρλιώτης: “Είμαι 35 ετών γεννήθηκα και ζω στην Θεσσαλονίκη, σπούδασα Μηχανολόγος Μηχανικός και από το 2011, εργάζομαι σαν αρχιμηχανικός στην εταιρεία Radia Cooling Radiators, όπου σημειωτέον είναι και ο βασικός χορηγός μας στους αγώνες”.

Βασίλης Ανάγνου: “Είμαι 28 ετών με καταγωγή από τον Βόλο όπου και διαμένω. Η εργασία μου είναι η βαφή αυτοκινήτων”.

Karliotis-Anagnou 02

Πώς ξεκίνησε η εμπλοκή σας με τους αγώνες;

Κώστας Καρλιώτης: “Η εμπλοκή μου ξεκίνησε μέσα από μία γνωριμία με την οικογένεια Βάτσου. Ήταν το 2005 στο Ράλλυ Θερμαϊκού. Ο Νίκος οδηγός με το Peugeot 309 και ο μπαμπάς Σωτήρης στο ρόλο του μηχανικού. ‘Ετσι ξεκίνησε μια δυνατή φιλία. Από τότε πάντα δίπλα, ο ένας στον άλλον, σε τεχνική και ψυχολογική υποστήριξη. Πρώτος μου αγώνας, το 2011 στο Ράλλυ Σπρίντ Βελβεντού, ως συνοδηγός δίπλα στον Δημήτρη Κυπαρισσά και αργότερα το 2015 στον Βασίλη Καραβασίλη. Πρώτος αγώνας σαν οδηγός η Ανάβαση Ζαγκλιβερίου το 2011 ενώ το πρώτο Ράλλυ ήρθε το 2020 στο βουνό των Κενταύρων μαζί με τον Βασίλη”.

Βασίλης Ανάγνου: “Όλα ξεκίνησαν όταν ο πατέρας μου, με πήγε σε μια Ανάβαση Πορταριάς, θυμάμαι να ονειρεύομαι μετά τον συγκεκριμένο αγώνα, πως κάποια στιγμή θα τρέξω και εγώ σε κάποιον αγώνα με το δικό μου αυτοκίνητο. Μετά από πολλές στερήσεις και κόπους ετών, ο στόχος επιτευχθεί. Πρώτος μου αγώνας ήταν η σημαδιακή για εμένα Ανάβαση Πορταριάς το 2017”.

Ο Κωνσταντίνος μένει στην Θεσσαλονίκη, ο Βασίλης στον Βόλο. Πώς τα έχουν καταφέρει και έχουν “δέσει” σαν πλήρωμα;

Κώστας Καρλιώτης: “Η αλήθεια είναι ότι είναι μια πολύ όμορφη ιστορία, γνωριστήκαμε μέσα από το χώρο των αναβάσεων όπου συμμετέχουμε στην ίδια κατηγορία ως “αντίπαλοι”. Από τότε δημιουργήθηκε μια φιλία μεταξύ μας και καταλήξαμε ως πλήρωμα στους αγώνες”.

Karliotis-Anagnou 05

39ο Ράλλυ Κένταυρος

Αναμφίβολα αναδειχθήκατε ως ένα από τα κορυφαία πληρώματα στο 39ο Ράλλυ Κένταυρος, πείτε μας δύο λόγια για τον αγώνα αλλά και για την εμφάνιση σας.

Κώστας Καρλιώτης: “Ο αγώνας ήταν πολύ καλός όσον αφορά την σχεδίαση και την οργάνωση. Οι Ειδικές Διαδρομές είναι πολύ όμορφες με εναλλαγές σε κλίσεις και ποιότητα στο οδόστρωμα. Εμείς λαμβάνουμε μέρος και για συναισθηματικούς λόγους, καθώς το Ράλλυ Κένταυρος του 2020, ήταν το ντεμπούτο μας ως πλήρωμα. Στα του αγώνα προσπαθήσουμε να πάμε γρήγορα και αυτό μας βγήκε και με τους χρόνους. Ειδικά στο “Καράβωμα”, που κατά την γνώμη μας είναι ίσως η καλύτερη Ε. Δ. της Ελλάδος το διασκεδάσαμε”.

Σημειώσατε χρόνους με το Citroen Saxo VTS, που θα ζήλευαν ακόμη και πιο έμπειροι συνδυασμοί, είναι τελικά το αυτοκίνητο, οι σημειώσεις, ή το πλήρωμα που κάνει την διαφορά στο Ράλλυ Κένταυρος;

Κώστας Καρλιώτης: “Είναι ένας συνδυασμός όλων αυτών. Πρέπει να είναι άριστα προετοιμασμένο το αγωνιστικό αυτοκίνητο, ενώ η προσεγμένη χαρτογράφηση των Ε.Δ. σε συνδυασμό με τις πολύ καλές αναγνωρίσεις, μπορεί να κάνουν την διαφορά. Σίγουρα η εμπιστοσύνη μεταξύ οδηγού-συνοδηγού παίζει τεράστιο ρόλο συν λίγη όμορφη “τρέλα” για ταχύτητα”.

Karliotis-Anagnou 04

Στο τέλος του αγώνα, μια μικρή μηχανική βλάβη σας κόστισε κάποιες θέσεις στην γενική κατάταξη, σας πίκρανε καθόλου το συγκεκριμένο γεγονός, και τι σας έμεινε από την συμμετοχή σας στο 39ο Ράλλυ Κένταυρος;

Κώστας Καρλιώτης: “Αρχικά βγαίνοντας από το refuel και οδεύοντας στην εκκίνηση της 1ης Ε.Δ. της Κυριακής, ξαφνικά έσπασε μια άρθρωση από τον επιλογέα των ταχυτήτων. Παγώσαμε, κοιτάξαμε ο ένας τον άλλον και είπαμε ότι ήρθε το τέλος του αγώνα. Βγήκαμε από το αυτοκίνητο και ξαφνικά ήρθε η ιδέα στον Κώστα να βγάλει μια άρθρωση από τη ζαμφόρ του αυτοκινήτου.

“Καταφέραμε να το επισκευάσουμε και εκκινήσαμε ξανά, έχοντας ποινή δύο λεπτών. Μετά από όλο αυτό συνεχίσαμε αποκλειστικά και μόνο για διασκέδαση! Η πίκρα κράτησε λίγο καθώς οι αντιδράσεις του κόσμου σε κάθε πέρασμα, σε συνδυασμό με τα σχόλια μετά τον αγώνα ακόμη και από καταξιωμένους ανθρώπους του χώρου, μας έκαναν να νιώθουμε ότι έχουμε κερδίσει κάτι σημαντικότερο από μερικά κύπελλα”.

Κλείνοντας, θα σας δούμε και στους επόμενους αγώνες του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου;
Κώστας Καρλιώτης: “Σίγουρα θα μας δείτε, με πιθανότερη τη συμμετοχή μας στο προσεχές Ράλλυ Δ.Ε.Θ.”. _Γ.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Karliotis-Anagnou 01
  • Karliotis-Anagnou 04
  • Karliotis-Anagnou 05
  • Karliotis-Anagnou 03
  • Karliotis-Anagnou 02
  • Karliotis-Anagnou 06
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ