top icon
Αγώνες

DTM: Preview

Αυτό το σαββατοκύριακο ξεκινάει στην πίστα του Hockenheim η φετινή σεζόν του DTM, του γερμανικού πρωταθλήματος αυτοκινήτων τουρισμού, στο οποίο συμμετέχουν τρεις γίγαντες της αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας: Mercedes, Audi και BMW.

Αυτό το σαββατοκύριακο ξεκινάει στην πίστα του Hockenheim η φετινή σεζόν του DTM, του γερμανικού πρωταθλήματος αυτοκινήτων τουρισμού, στο οποίο συμμετέχουν τρεις γίγαντες της αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας: Mercedes, Audi και BMW. Τα… θηρία, που ελάχιστη σχέση έχουν με αυτοκίνητα παραγωγής, διαθέτουν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες 4 λίτρων και 500 ίππων. Η αεροδυναμική τους διαμόρφωση τα ανάγει σε ότι πιο κοντινό υπάρχει σε αγωνιστικό αυτοκίνητο (με καλυμμένους τροχούς) στα μονοθέσια της Formula 1, όσον αφορά την αίσθηση που δίνουν στον οδηγό.

O 30χρονος Γερμανός Mike Rockenfeller θα υπερασπιστεί τον τίτλο που κατέκτησε πέρυσι με την Audi απέναντι σε οδηγούς όπως ο Timo Scheider (Γερμανός, 35) και ο Mattias Ekstrom (Σουηδός, 35), οι οποίοι θα οδηγούν το ίδιο αυτοκίνητο με αυτόν και διαθέτουν δυο τίτλους στο παλμαρέ τους. Άλλοι δυο πρωταθλητές βρίσκονται στο στρατόπεδο της BMW, η οποία αντικατέστησε την M3 με την καινούργια M4: ο 30χρονος Καναδός Bruno Spengler και ο 32χρονος Γερμανός Martin Tomczyk. Πάντοτε επικίνδυνος είναι και ο 30χρονος Augusto Farfus (2ος στο πρωτάθλημα πέρυσι), ενώ τα έμπειρά χέρια του Timo Glock (Γερμανός, 32) κέρδισαν τον τελευταίο αγώνα της περυσινής σεζόν. Ωστόσο, από το DTM αποχώρησε ο Andy Priaulx.

Από την πλευρά της, η Mercedes, παρατάσσει τον 33χρονο Βρετανό οδηγό δοκιμών της McLaren στην F1, Gary Paffett πρωταθλητή το 2005. Επιπλέον, μερικά γνώριμα ονόματα έρχονται ή επιστρέφουν στο DTM φέτος, με πρώτο και καλύτερο τον Paul Di Resta, πρωταθλητή του θεσμού το 2010. Ο 28χρονος Σκοτσέζος επιστρέφει στο DTM -οδηγώντας πάντοτε Mercedes– έπειτα από τρεις σεζόν στη Formula 1 με την Force India. Άλλος ένας οδηγός που έχει κάνει τρεις σεζόν στην F1, αλλά θα κάνει το ντεμπούτο του φέτος στο DTM, είναι ο 29χρονος Ρώσος Vitaly Petrov και αυτός στο στρατόπεδο της Mercedes, όπου βρίσκονται επίσης οι 25χρονοι Robert Wickens (Καναδός) και Christian Vietoris (Γερμανός).

Νέος στο περιβάλλον θα είναι και ο 22χρονος Πορτογάλος Antonio Felix da Costa, o οποίος έχασε τη θέση της Toro Rosso στην F1 από τον Daniil Kvyat, αλλά διατηρεί την υποστήριξη της Red Bull και θα οδηγεί BMW.

Οι οδηγοί που αγωνίζονται στο DTM το 2014.

Η σεζόν αποτελείται από 10 αγώνες και οι περισσότεροι (6) διεξάγονται επί γερμανικού εδάφους. Αγώνες φιλοξενούν και οι Ουγγαρία, Αυστρία και Ρωσία, ενώ οι ομάδες θα κάνουν και ένα μεγάλο ταξίδι μέχρι την Κίνα φέτος, η οποία επιστρέφει με αγώνα στο DTM έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας. Οι αγώνες μεταδίδονται ζωντανά μέσω streaming στο YouTube.

Το πρόγραμμα αγώνων του DTM για το 2014.

Η μεγαλύτερη αλλαγή που αφορά τους αγωνιστικούς κανονισμούς είναι η μείωση των υποχρεωτικών pit stop από 2 σε 1. Οι οδηγοί εξακολουθούν να είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν και τους δυο τύπους ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ωστόσο, δεν έχουν το δικαίωμα να διανύσουν απόσταση μεγαλύτερη του 50% της συνολικής με τη μαλακότερη από τις δυο γόμες ελαστικών της Hankook.

Από φέτος θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά η εφαρμογή έρματος επιτυχίας, ώστε να υπάρχει ακόμα πιο σκληρός ανταγωνισμός. Ο νικητής, καθώς και οι οδηγοί του ίδιου κατασκευαστή που τερμάτισαν στην πρώτη δεκάδα, θα φέρουν στον επόμενο 5 κιλά έρματος. Όσοι οδηγοί με το ίδιο αυτοκίνητο ήταν εκτός δεκάδας, στον επόμενο αγώνα θα έχουν επιπλέον έρμα 2,5 κιλών.

Μικρές αλλαγές έχουν γίνει στους τεχνικούς κανονισμούς από πέρυσι, με επιπλέον περιορισμούς στην αεροδυναμική διαμόρφωση των αυτοκινήτων, με σκοπό να διευκολυνθούν πιο κοντινές μάχες στην πίστα. Η πίσω αεροτομή διαθέτει DRS το οποίο ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει σε οποιοδήποτε σημείο της πίστας επιθυμεί (σε αντίθεση με την F1), εφόσον πλησιάσει τον προπορευόμενο αντίπαλό του σε απόσταση 2 δευτερολέπτων.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ