top icon
Αγώνες

F1-GP Αυστραλίας: Όλα υπό τον έλεγχο του Vettel

Ο Sebastian Vettel ξεκίνησε με ιδανικό τρόπο τη σεζόν υπεράσπισης του στέμματός του, διατηρώντας τον έλεγχο του αγώνα καθ΄ όλη τη διάρκεια του GP Αυστραλίας.

Ο Sebastian Vettel ξεκίνησε με ιδανικό τρόπο τη σεζόν υπεράσπισης του στέμματός του, διατηρώντας τον έλεγχο του αγώνα καθ’ όλη τη διάρκεια του GP Αυστραλίας, αν και όχι με την ευκολία που συνιστούσε το προβάδισμα της Red Bull στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Lewis Hamilton κατάφερε να παραμείνει στη δεύτερη θέση μέχρι την καρό σημαία, παρά το γεγονός ότι το εμπρός μέρος του πατώματος του μονοθεσίου του είχε αποκολληθεί και έξυνε το έδαφος από το μέσο το αγώνα. Μένει να διαπιστωθεί αν η McLaren θα περάσει τον τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα, αν και ο διευθυντής της ομάδας, Martin Whitmarsh δεν ανησυχούσε για αυτό. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Vitaly Petrov, ο οποίος ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο τη δεύτερη σεζόν του στη Renault, γευόμενος για πρώτη φορά σαμπάνια στη Formula 1.
 
O Fernando Alonso έσωσε την ημέρα του τερματίζοντας στην 4η θέση με την απογοητευτική, δεδομένων των χειμερινών ενδείξεων, Ferrari, έπειτα από μια κακή εκκίνηση στην οποία στριμώχτηκε στην εξωτερική της 1ης στροφής και έπεσε 9ος. Η Ferrari επέλεξε στρατηγική τριών pit stop για την αντεπίθεση του Alonso και ο Ισπανός έφτασε πολύ κοντά στον Petrov στους τελευταίους γύρους, αλλά δεν του είχε απομείνει αρκετή ώρα για να επιτεθεί. Απογοητευτικός ήταν ο αγώνας που έκανε και ο τοπικός ήρωας Mark Webber, ο οποίος αναγκάστηκε να παρκάρει τη Red Bull του μόλις πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην 5η θέση. Ο Αυστραλός έφθειρε πολύ πιο γρήγορα τα ελαστικά του από τον team mate του, Vettel και αναγκάστηκε να ακολουθήσει στρατηγική τριών pit stop, σε αντίθεση με τους τρεις πρώτους.
 
Ο Jenson Button κατάφερε να δει την καρό σημαία στην 6η θέση, παρά το γεγονός ότι αναγκάστηκε να εκτίσει ποινή διέλευσης από το pit lane, όταν προσπέρασε παράνομα τον Felipe Massa στο 12ο γύρο, κόβοντας δρόμο. Ο αλυτάρχης του αγώνα δεν έδωσε κάποια συμβουλή στη McLaren όταν το pit wall της βρετανικής ομάδας επικοινώνησε μαζί του έπειτα από το συμβάν, και ο Button δεν επέστρεψε τη θέση στον Βραζιλιάνο. Ωστόσο, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να τιμωρήσουν τον Bρετανό, o οποίος όμως κατάφερε να ανακάμψει και να πάρει αρκετούς βαθμούς.
 
Eντυπωσιακό ήταν το ντεμπούτο του Sergio Perez στη Formula 1, καθώς ο μόλις 21 ετών Μεξικανός κατάφερε να τερματίσει 11 δλ. μπροστά από τον team mate του στη Sauber, Kamui Kobayashi, αποδεικνύοντας παράλληλα, ότι τα ελαστικά της Pirelli είχαν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν στρατηγική ενός pit stop. Ωστόσο, η κατάληξη δεν ήταν τόσο ρόδινη για τη Sauber, καθώς αμφότερα τα μονοθέσιά της αποκλείστηκαν από τα αποτελέσματα του αγώνα, λόγω παράβασης τεχνικών κανονισμών, σχετικά με το σχεδιασμό του (κινητού) flap της πίσω αεροτομής της C31. Η ομάδα δήλωσε στη FIA την πρόθεσή της να εφεσιβάλλει την απόφαση των αγωνοδικών.
 
Τo γεγονός αυτό προώθησε τον Felipe Massa στην 7η θέση. O Βραζιλιάνος συνέχισε, όπως και τις προηγούμενες δυο ημέρες, να αντιμετωπίζει δυσκολίες με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του και αναγκάστηκε να μπει στα pits για τελευταία φορά μόλις 11 γύρους πριν την καρό σημαία, γεγονός που του επέτρεψε να σημειώσει και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.
 
Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσε ο Sebastien Buemi με την Toro Rosso, καθώς ο Ελβετός δεν είχε τη δυνατότητα να υπερασπιστεί την 9η -τότε- θέση στους τελευταίους γύρους από τον Massa, που διέθετε φρέσκα ελαστικά. Με την ακύρωση των Sauber, ο Buemi προωθήθηκε στην 8η θέση, ενώ βαθμολογήθηκαν αμφότερες οι Force India, με τον Paul Di Resta να αποσπά τον τελευταίο διαθέσιμο βαθμό της ημέρας στο ντεμπούτο του στη Formula 1. Αμφότεροι οι οδηγοί της Mercedes αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν, αφότου δέχθηκαν χτυπήματα από αντιπάλους τους που προκάλεσαν ζημιές στα μονοθέσιά τους.
 
Παρά το γεγονός ότι η ομάδα της Red Bull είχε διεξάγει τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής με KERS στα μονοθέσιά της, αποφάσισε να μη χρησιμοποιήσει το σύστημα για το υπόλοιπο σαββατοκύριακο. Συνεπώς, υπήρχε ανησυχία εντός των pits της ομάδας για τη διαδικασία της εκκίνησης, όπου το KERS αποφέρει τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα.
 
Ο poleman Sebastian Vettel δε χρειάστηκε να ανησυχήσει όμως. Ο Hamilton είχε πολύ σπινάρισμα στο ξεκίνημά του και αναγκάστηκε να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Webber. Ούτε η άλλη McLaren ξεκίνησε καλά και ο Petrov κατάφερε να βουτήξει στην εσωτερική του Button στην πρώτη στροφή και να αποσπάσει την 4η θέση. Έπειτα από την κακή έξοδο του Button από την 1η στροφή, και ο Massa βρήκε την ευκαιρία να περάσει μπροστά του. Ωστόσο, τη χειρότερη εκκίνηση εκ των κορυφαίων πραγματοποίησε ο Alonso, ο οποίος στριμώχτηκε στην εξωτερική στα φρένα για την πρώτη στροφή και βγήκε εκτός πίστας, πέφτοντας στην 9η θέση.
 
Μερικές στροφές αργότερα, ο Jaime Alguersuari χτύπησε το πίσω μέρος της Mercedes του Schumacher, προκαλώντας την αστοχία του πίσω δεξιού ελαστικού του Γερμανού. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να καταστραφεί το πάτωμα της MGP W02, διαταράσσοντας το ζύγισμά της και η Mercedes αναγκάστηκε να καλέσει τον Schumacher στα pits για να εγκαταλείψει για λόγους ασφάλειας στον 23ο γύρο.
 
Ο Alonso πέρασε στην αντεπίθεση και μέσα στους πέντε πρώτους γύρους κατάφερε να προσπεράσει τους Kamui Kobayashi και Nico Rosberg, για να φτάσει πίσω από τους Massa και Button, που μάχονταν για την 5η θέση. H McLaren ήταν σαφώς ταχύτερη, ωστόσο ο Massa υπερασπιζόταν με σθένος τη θέση του. Ο Button προσπάθησε σε πολλά σημεία και στο 12ο γύρο νόμιζε ότι τα είχε καταφέρει, όταν ο Massa τον έσπρωξε εκτός πίστας. Ο Button παρέκαμψε τη στροφή 12 και ολοκλήρωσε το προσπέρασμα βγαίνοντας εκτός των ορίων της πίστας. Ο Βρετανός δεν επέστρεψε τη θέση στον Massa, ο οποίος μερικές στροφές αργότερα υπέκυψε αρκετά εύκολα στην επίθεση του Alonso και στον επόμενο γύρο μπήκε στα pits. Αυτό εξασφάλισε την ποινή διέλευσης από τα pits του Button, που τον έριξε στη 12η θέση.
 
Εντωμεταξύ, τα μαλακά ελαστικά είχαν ήδη αρχίσει να χάνουν απόδοση. Ο Webber ήταν ο πρώτος που ανέφερε το ξεκίνημα της φάσης φθοράς τους μέσω του ασυρμάτου, στον 8ο γύρο, για να μπει στα pits στον 11ο, επιλέγοντας τη σκληρή γόμα για το δεύτερο stint του. Την ίδια στιγμή, ο Vettel, που είχε φτάσει τη διαφορά του από τον Hamilton στα 3 δλ. έχανε έδαφος από τον Βρετανό, καθώς τα ελαστικά της McLaren έδειχναν να βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση.
 
Ο Vettel αποφάσισε εντέλει να κατευθυνθεί προς τα pits στο τέλος του 14ου γύρου, για ένα ακόμα σετ μαλακής γόμας, έχοντας χάσει 1,2 δλ. από τον Hamilton στο προηγούμενο πέρασμα. Ο Vettel επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Button και ήταν κρίσιμο να τον προσπεράσει, για να μη χάσει χρόνο. Χρησιμοποιώντας στο έπακρο το πλεονέκτημα τον καινούργιων ελαστικών, πέρασε από την εξωτερική τη McLaren, με χαρακτηριστική ευκολία. Η McLaren αποφάσισε να διατηρήσει τον Hamilton της δυο επιπλέον γύρους στην πίστα (μέχρι τον 16ο), αλλά ίσως να περίμενε υπερβολικά, καθώς ήταν εμφανές ότι ο Hamilton δεν είχε καθόλου πρόσφυση πριν μπει στα pits. O Βρετανός επέστρεψε στην πίστα (χρησιμοποιώντας και πάλι τη μαλακή γόμα) εμπρός από τον Button, o οποίος έμεινε υπομονετικά πίσω, παρά το γεγονός ότι ο team mate του δυσκολεύτηκε να βρει πρόσφυση με το καινούργιο σετ των Pirelli. Ο Hamilton βρισκόταν ήδη 6 δλ. πίσω από τον Vettel. Πιο πίσω, ο Webber είχε χάσει ακόμα περισσότερο χρόνο και ήταν έως και 1,7 δλ. πιο αργός από τον team mate του με τη φθορά των ελαστικών να επηρεάζει το δικό του μονοθέσιο πολύ πιο γρήγορα απ’ ότι τη Red Bull του Vettel.
 
Λίγες μόλις στιγμές αφότου η Mercedes είχε καλέσει τον Schumacher να εγκαταλείψει, η ομάδα είδε και το δεύτερο μονοθέσιό της να… εξολοθρεύεται. Ο Nico Rosberg ήταν εμφανές ότι δεν είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει το ρυθμό των προπορευόμενων και βρισκόταν υπό συνεχή πίεση. Ο Rubens Barrichello επιχείρησε ένα υπεραισιόδοξο προσπέρασμα, εμβολίζοντας την Mercedes του Rosberg, της οποίας δεν άντεξε το χτύπημα, αναγκάζοντας το Γερμανό να εγκαταλείψει. Οι αγωνοδίκες τιμώρησαν με ποινή διέλευσης από το pit lane τον Barrichello, o οποίος κατηγόρησε τα ελαστικά για τη σύγκρουση: «Δε σχεδίαζα να τον προσπεράσω σε εκείνο το σημείο, υπερασπιζόμουν τη θέση μου από τον Kobayashi. Νομίζω ότι έχουμε ένα ελαστικό με πρόσφυση και ένα με λιγότερη, οπότε έχουμε διαφορετικά σημεία φρεναρίσματος. Ο Rosberg φρέναρε νωρίτερα και βρισκόμουν ήδη στο μέσο της στροφής πριν μπορέσω να σταματήσω το μονοθέσιο».
 
Το συμβάν ευνόησε τον Button, ο οποίος, προσπερνώντας τον Kobayashi, κατάφερε να ανέβει στην 7η θέση. Παράλληλα, ο Webber αποφάσισε να μπει στα pits στον 26ο γύρο, παραδίδοντας την 3η θέση στον Petrov, o οποίος με τη σειρά του κινούνταν 1 δλ. ταχύτερα από τον Hamilton. Ο Alonso μιμήθηκε τον Webber στον επόμενο γύρο, ενώ ήταν προφανές ότι ο ρυθμός του Hamilton είχε πέσει αισθητά. Στον 32ο γύρο, ο Βρετανός είχε μια έξοδο από την πίστα και στο slow motion replay, έγινε εμφανές ότι το εμπρός μέρος του πατώματος της McLaren (κάτω από το πόδια του οδηγού, εκεί που βρίσκεται το διαχωριστικό ροής αέρα) είχε ξεκολλήσει και έξυνε την άσφαλτο. Η ζημιά αυτή διατάρασσε σημαντικά την αεροδυναμική συμπεριφορά του μονοθεσίου. Oποιαδήποτε ελπίδα του Hamilton για τη νίκη έληξε εκεί, ωστόσο είχε αρκετή διαφορά από τον Petrov για να διασφαλίσει τη 2η θέση.
 
Στον 36ο γύρο, οι τρεις πρώτοι (Vettel, Hamilton και Petrov) έκαναν το τελευταίο pit stop τους, για να βάλουν τη σκληρή γόμα. Παράλληλα, ο Alonso, έχοντας φτάσει τη Red Bull του Webber, ξεκίνησε να ασκεί πίεση στον Αυστραλό. Ο Ισπανός δεν είχε τη δυνατότητα να προσπεράσει, παρά το γεγονός ότι στην ευθεία χρησιμοποιούσε την κινητή πίσω αεροτομή και το KERS, τη στιγμή που ο Webber δεν είχε στη διάθεσή του κανένα από τα δυο συστήματα. Εντέλει, ο Αυστραλός μπήκε στα pits της Red Bull για το τελευταίο του pit stop στον 41ο γύρο, αλλά η στάση του ήταν αρκετά χρονοβόρα, απαιτώντας 7,4 δλ. Ο Webber έχασε επιπλέον χρόνο βγαίνοντας εκτός πίστας με τα κρύα ελαστικά. Συνεπώς, όταν ο Alonso πραγματοποίησε το δικό του pit stop στον επόμενο γύρο, κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα αρκετά πιο μπροστά από τη Red Bull. Ωστόσο, η Ferrari είχε τα σκληρά ελαστικά, που θέλουν περισσότερη ώρα να φτάσουν στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας τους. Ο Webber (με τη μαλακή γόμα) πλησίασε τον Ισπανό, αλλά όπως είχε συμβεί και πριν με αντεστραμμένους ρόλους, δεν είχε τη δυνατότητα να προσπεράσει.
 
Λίγο αργότερα, ο Button πήρε… κάμποσο από το αίμα του πίσω, προσπερνώντας -αυτή τη φορά κανονικά- τον Massa στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού με μεγάλη ευκολία, καθώς τα σκληρά ελαστικά του Βραζιλιάνου είχαν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Συνεπώς, ο Massa εισήλθε στα pits 11 γύρους πριν το τέλος, πέφτοντας από την 7η στη 10η θέση. Εντέλει, κατάφερε να προσπεράσει τον Buemi και να τερματίσει 9ος. Στην επίσημη κατάταξη όμως, ο Βραζιλιάνος είναι 7ος, έπειτα από τον αποκλεισμό των Sauber.
 
Παρά το γεγονός ότι ο Vettel δεν είχε αντίπαλο από το μέσο του αγώνα και έπειτα, λόγω του προβλήματος του Hamilton, δήλωσε ότι δεν ήταν εύκολος αγώνας. Από την πλευρά του, ο Hamilton ήταν ευχαριστημένος που κατάφερε να δει τη γραμμή του τερματισμού, έπειτα από τις ζημιές που είχε υποστεί η McLaren του. Επιπλέον, η… αναστροφή της ομάδας στον τεχνικό τομέα, με τον ανασχεδιασμό ολόκληρου του πίσω μέρους λίγο πριν την έναρξη της σεζόν απέδωσε, καθώς ο Hamilton δήλωσε ότι το μονοθέσιο δε βρισκόταν καν μεταξύ των 5 πρώτων πριν από δυο εβδομάδες.
  
Ο Petrov ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος από τον αγώνα που τον έφερε για πρώτη φορά στο βάθρο και πιστεύει ότι το αποτέλεσμα αυτό αποδεικνύει τις δυνατότητες της Renault έπειτα από ένα δύσκολο χειμώνα.
 
O Alonso δε θεωρεί κακό το αποτέλεσμα που πέτυχε σήμερα, το οποίο τυγχάνει να αποτελεί την 3η φορά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, που τερματίζει στην 4η θέση στην Αυστραλία. Ωστόσο, ο Ισπανός δήλωσε ότι ο Vettel βρισκόταν σε άλλο πλανήτη!
 
O Buemi ήταν ευχαριστημένος από την ανταγωνιστικότητα της Toro Rosso, θα προτιμούσε ωστόσο να μην έχει έρθει σε επαφή με τον team mate του στον πρώτο γύρο.
 
Η Force India είχε προβλέψει ότι θα αντιμετωπίσει δύσκολο ξεκίνημα στη σεζόν και αυτό αποδείχθηκε από το γεγονός ότι ο ρυθμός του μονοθεσίου της δεν ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, σε σύγκριση με τους άμεσους αντιπάλους τους. Την εσωτερική μονομαχία της ομάδας νίκησε εντέλει ο Adrian Sutil, αν και ο Paul Di Resta εντυπωσίασε με τη σταθερότητά του στο ντεμπούτο του στην F1.
 
Το πιο εντυπωσιακό γεγονός στον αγώνα, ήταν ότι ενώ οδηγοί όπως ο Webber και ο Massa δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα με λιγότερα από 3 pit stop, ο Sergio Perez, στο ντεμπούτο του στη Formula 1 με τη Sauber, κατάφερε να ολοκληρώσει τα 307,5 χλμ. με μονάχα μια στάση στα pits. O Μεξικανός εκκίνησε με τη σκληρή γόμα και καθυστέρησε το πρώτο του pit stop μέχρι τον 23ο γύρο. Αποφάσισε να μην πιέσει με τα καινούργια ελαστικά και αντιλήφθηκε ότι μπορεί να τα διατηρήσει σε πολύ καλή κατάσταση και να αλλάξει τη στρατηγική του. Ο Perez έκανε τους 35 τελευταίους γύρους με το ίδιο σετ μαλακών ελαστικών, σημειώνοντας σταθερούς και ανταγωνιστικούς χρόνους μέχρι την καρό σημαία! Όλοι παραδέχθηκαν ότι τα ελαστικά της Pirelli άντεξαν πολύ περισσότερο από τις εκτιμήσεις που είχαν κάνει οι ομάδες δεδομένων των ενδείξεων στις χειμερινές δοκιμές.
 
Αν και η Sauber έβαλε τα γυαλιά σε όλους όσον αφορά τη στρατηγική, φαίνεται ότι δεν είχε υπολογίσει κάποια πράγματα σωστά στην πίσω αεροτομή της, καθώς στον τεχνικό έλεγχο διαπιστώθηκε ότι η C31 παρέβη τα άρθρα 3.10.1 και 3.10.2 των τεχνικών κανονισμών, που αφορούν τις διαστάσεις και το σχεδιασμό του flap της πίσω αεροτομής. Συνεπώς, οι αγωνοδίκες απέκλεισαν τους Perez και Kobayashi από τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα και αφαίρεσαν από τη Sauber τους 10 βαθμούς που είχε συγκεντρώσει.

Φ.Λ.
[email protected]
 

GP Αυστραλίας 2011: Αποτελέσματα αγώνα
Α/A
No.
Οδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Γύ.
Χρόν./Διαφ.
Μ.Ω.Τ.
Θ.Ε.
1
1
Sebastian Vettel
Red Bull-Renault
58
1:29:30.259
206.185
1
2
3
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
58
+ 22.297
205.332
2
3
10
Vitaly Petrov
Renault
58
+ 30.560
205.018
6
4
5
Fernando Alonso
Ferrari
58
+ 31.772
204.972
5
5
2
Mark Webber
Red Bull-Renault
58
+ 38.171
204.730
3
6
4
Jenson Button
McLaren-Mercedes
58
+ 54.304
204.121
4
7
6
Felipe Massa
Ferrari
58
+ 1:25.186
202.965
8
8
18
Sebastien Buemi
Toro Rosso-Ferrari
57
1 γύρος
202.312
10
9
14
Adrian Sutil
Force India-Mercedes
57
1 γύρος
201.708
16
10
15
Paul Di Resta
Force India-Mercedes
57
1 γύρος
200.631
14
11
19
Jaime Alguersuari
Toro Rosso-Ferrari
57
1 γύρος
200.440
12
12
9
Nick Heidfeld
Renault
57
1 γύρος
199.889
18
13
21
Jarno Trulli
Lotus-Renault
56
2 γύροι
196.035
20
14
25
Jerome D’Ambrosio
Virgin-Cosworth
54
4 γύροι
191.813
22
Δεν κατετάγη
24
Timo Glock
Virgin-Cosworth
49
9 γύροι
171.245
21
Εγκαταλείψεις
11
Rubens Barrichello
Williams-Cosworth
48
Μετάδοση
197.353
17
8
Nico Rosberg
Mercedes
22
Σύγκρουση
197.937
7
20
Heikki Kovalainen
Lotus-Renault
19
Ψυγείο
193.303
19
7
Michael Schumacher
Mercedes
19
Πάτωμα
187.602
11
12
Pastor Maldonado
Williams-Cosworth
9
Μετάδοση
194.818
15
Αποκλείστηκαν
17
Sergio Perez *
Sauber-Ferrari
58
+ 1:05.845
203.687
13
16
Kamui Kobayashi *
Sauber-Ferrari
58
+ 1:16.872
203.275
9
Ταχύτερος γύρος
6
Felipe Massa
Ferrari
55
1:28.940
214.631
 
* Αποκλείστηκαν λόγω παράβασης στο σχεδιασμό της πίσω αεροτομής της Sauber.

 
Αρχεία χρονομέτρησης του τριημέρου
 

Βαθμολογία πρωταθλήματος οδηγών 2011 έπειτα από 1 GP (εκ των 19)
Α/A
Οδηγός
Βαθ.
AU
MA
CH
TU
ES
MO
CA
EU
GB
GE
HU
BE
IT
SI
JA
KO
IN
AD
BR
1
Vettel
25
25
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
Hamilton
18
18
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
Petrov
15
15
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
Alonso
12
12
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
Webber
10
10
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
Button
8
8
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
Perez
6
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
Kobayashi
4
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
Massa
2
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
Buemi
1
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Βαθμολογία πρωταθλήματος κατασκευαστών 2011 έπειτα από 1 GP (εκ των 19)
Α/A
Ομάδα
Βαθ.
AU
MA
CH
TU
ES
MO
CA
EU
GB
GE
HU
BE
IT
SI
JA
KO
IN
AD
BR
1
Red Bull
35
35
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
McLaren
26
26
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
Renault
15
15
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
Ferrari
14
14
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
Sauber
10
10
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
Toro Rosso
1
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ