top icon
Αγώνες

F1: GP Oυγγαρίας-Νίκη του Webber, γκάφα του Vettel

O Mark Webber κατέκτησε τη νίκη στο επεισοδιακό Ουγγρικό GP, όπου η Red Bull βρισκόταν σε άλλο επίπεδο, αλλά ο Sebastian Vettel διέπραξε ένα λάθος υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας που έκανε τους αγωνοδίκες να του επιβάλουν ποινή διέλευσης που του κόστισε τη νίκη.

O Mark Webber κατέκτησε τη νίκη στο επεισοδιακό Ουγγρικό GP, όπου η Red Bull βρισκόταν σε άλλο επίπεδο και ο Αυστραλός, με άψογη εκτέλεση στρατηγικής που διέφερε από των υπολοίπων, κατέκτησε την 4η φετινή του νίκη και επέστρεψε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών. Η παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας καθόρισε την έκβαση του αγώνα, αφού κατά τη διάρκειά της, ο Sebastian Vettel διέπραξε το λάθος που του κόστισε τη νίκη, αφήνοντας να αναπτυχθεί μεταξύ του ιδίου και του προποερυόμενού του Webber, απόσταση μεγαλύτερη από 10 μήκη μονοθεσίου που επιτρέπουν οι κανονισμοί. Για αυτό και οι αγωνοδίκες επέβαλαν στο Γερμανό ποινή διέλευσης από το pit lane, η οποία τον έριξε στην τρίτη θέση, πίσω από τον Fernando Alonso. O Vettel πίεσε ασφυκτικά στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα τον Ισπανό οδηγό της Ferrari αλλά δεν κατάφερε να του αποσπάσει τη δεύτερη θέση. Ο Alonso, δήλωσε μετά τον αγώνα ότι σε οποιαδήποτε άλλη πίστα, ο Vettel θα τον είχε προσπεράσει.
 
Ο πρώην επικεφαλής της βαθμολογίας, Lewis Hamilton, εγκατέλειψε λόγω προβλημάτων μετάδοσης στη McLaren του στον 24ο γύρο, σε μια πολύ κακή ημέρα για τη βρετανική ομάδα. Συνεπώς, ο Βρετανός άφησε την 4η θέση στον Felipe Massa. Πίσω από το Βραζιλιάνο, έπειτα από έναν πολύ καλό και σταθερό αγώνα, τερμάτισε ο Vitaly Petrov, ο οποίος μάζεψε αρκετούς βαθμούς για τη Renault, σε μια ημέρα που ένα λάθος του σηματωρού της στα pit stop, προκάλεσε τη σύγκρουση του Robert Kubica με τον Adrian Sutil εντός του pit lane, όταν σχεδόν όλοι οι οδηγοί έσπευσαν στα pits, μόλις το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την είσοδό του στην πίστα. 

 
Άλλος ένας πρωτοεμφανιζόμενος φέτος οδηγός πραγματοποίησε εντυπωσιακή εμφάνιση στην Ουγγαρία, και αυτός δεν ήταν άλλος από τον Nico Hulkneberg της Williams που τερμάτισε ακριβώς πίσω από τον Petrov. Eκπληκτική ημέρα είχε και η Sauber, που είδε αμφότερους τους οδηγούς της εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας, με τον Pedro de la Rosa να σημειώνει του πρώτους του φετινούς βαθμούς από την 7η θέση και τον Kamui Kobayashi να τερματίζει 9ος, ευνοημένος από την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας, παρά το γεγονός ότι είχε εκκινήσει 23ος.
 
Απογοητευτική ημέρα είχε ο Jenson Button, ο οποίος τερμάτισε μόλις 8ος έπειτα από έναν ανώνυμο αγώνα. Τον τελευταίο βαθμό του αγώνα πήρε ο Rubens Barrichello, προσπερνώντας τον Michael Schumacher μόλις 4 γύρους πριν την καρό σημαία. Ωστόσο, με την ασυμβίβαστη οδηγική συμπεριφορά του, ο Schumacher παραλίγο να προκαλέσει ένα πολύ σοβαρό ατύχημα, σπρώχνοντας τη Williams προς τον τοίχο που χωρίζει τα pits από την ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, για αυτό και οι αγωνοδίκες αποφάσισαν μετά το τέλος του αγώνα να επιβάλουν στο Γερμανό ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του GP Βελγίου.
 
Η Mercedes δημιούργησε ακόμα μια επικίνδυνη κατάσταση, όταν στο pit stop του Nico Rosberg δε βιδώθηκε καλά το μπουλόνι του πίσω δεξιού τροχού. Μόλις ο Γερμανός έφυγε από το box της ομάδας, ο τροχός ακολούθησε πορεία προς τα pits της Sauber, όπου τον απέφυγε την τελευταία στιγμή ένας μηχανικός, και έπειτα προς αυτά της Williams, όπου χτύπησε και έριξε κάτω τον μηχανικό Nigel Hope. Ευτυχώς, ούτε αυτό το συμβάν, ούτε η σύγκρουση Kubica-Sutil είχε περαιτέρω συνέπειες για τους πάρα πολλούς μηχανικούς που βρίσκονταν στο pit lane εκείνη τη στιγμή και ο Hope, που επισκέφθηκε προληπτικά το ιατρικό κέντρο της πίστας τη γλίτωσε με μερικές μελανιές και συμμετείχε μάλιστα στο pit stop του Barrichello αργότερα στον αγώνα. Η Renault δέχθηκε πρόστιμο 50.000 δολαρίων για μη ασφαλή απελευθέρωση του Kubica, ενώ άλλες 50.000 δολάρια κλήθηκε να πληρώσει και η Mercedes για τον ίδιο λόγο στην περίπτωση του Rosberg.

 
H Red Bull διέθετε μακράν το ταχύτερο μονοθέσιο στην Ουγγαρία, για μια ακόμα φορά -και μάλιστα με μια από τις μεγαλύτερες διαφορές που έχουμε δει να έχει η RB6 φέτος-, ωστόσο, δεν κατάφερε να συλλέξει το μέγιστο αριθμό βαθμών. Παρά ταύτα, κατάφερε να ανακτήσει την πρωτοπορία στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
 
Το Ουγγρικό GP αποτέλεσε την 6η φορά σε 7 περιπτώσεις που ο Vettel δεν κατάφερε να μετατρέψει την pole position του σε νίκη και για αυτό έχει μονάχα τον εαυτό του να κατηγορεί, αν και ο ίδιος δεν το παραδέχεται. Ο Γερμανός ήταν ο πρωτοπόρος του αγώνα πριν την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας και απομακρυνόταν με χαρακτηριστική ευκολία (με ρυθμό 1 δλ. ανά γύρο) από τον Alonso που είχε περάσει στην εκκίνηση τον Webber. Όταν παρενέβη το αυτοκίνητο ασφαλείας, επειδή ένα κομμάτι της εμπρός αεροτομής του Vitantonio Liuzzi κείτονταν στη μέση της πίστας, οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν να μπουν στα pits, πέραν μερικών εξαιρέσεων, μια εκ των οποίων ήταν και ο Mark Webber. Όταν όλα τα μονοθέσια παρατάχθηκαν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Webber ήταν επικεφαλής και ο Vettel 2ος.
 
Μετά τον αγώνα, στη συνέντευξη Τύπου, ο Vettel δικαιολογήθηκε για το γεγονός ότι είχε χάσει πολύ χρόνο από τον team mate του στην επανεκκίνηση του αγώνα, όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα pits. O Γερμανός παραδέχθηκε ότι… «αποκοιμήθηκε», καθώς νόμιζε ότι θα ακολουθήσει ένας ακόμα γύρος πίσω από τη Mercedes του Bernd Maylander. Ισχυρίστηκε ότι δε λειτουργούσε ο ασύρματός του σε εκείνο το γύρο και μονάχα όταν είδε τον Maylander να βουτάει στην είσοδο του pit lane αντιλήφθηκε ότι ο αγώνας είχε ξεκινήσει ξανά. Εντωμεταξύ, ο Webber είχε απομακρυνθεί ήδη γύρω στα 2,5 δλ. Ωστόσο, όταν ανακοινώθηκε ότι ο Vettel θα δεχόταν ποινή διέλευσης από το pit lane επειδή άφησε την απόσταση από τον προπορευόμενό του να επεκταθεί πέραν του μέγιστου (10 μήκη μονοθεσίων), αυτό είχε συμβεί όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας βρισκόταν ακόμα μπροστά από τον Webber στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. 

 
Η συνεννόηση του Vettel με την ομάδα του σήμερα δεν ήταν η καλύτερη, καθώς έκανε φανερή την αγανάκτηση του καθώς εξέτιε την ποινή διέλευσης από το pit lane με έντονες κινήσεις των χεριών του, ενώ από τον ασύρματο της Red Bull τον ακούσαμε να ζητάει εξηγήσεις όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους δέχθηκε ποινή.
 
Ο Γερμανός δήλωσε ότι χωρίς την ποινή, η νίκη θα ήταν για αυτόν σα «βόλτα στο πάρκο» και όσον αφορά το ρυθμό στον αγώνα δεν έχει άδικο, καθώς ο team mate του δύσκολα θα μπορούσε να αναπτύξει διαφορά ισοδυναμούσα με το χρόνο που απαιτεί η διεκπεραίωση ενός pit stop. Η μοναδική περίεργη στιγμή του Vettel, πέραν της γκάφας πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, συνέβη όταν εισήλθε στα pits κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, καβαλώντας το αρκετά υψηλό και ογκώδες kerb, πριν το pit wall το οποίοι είναι τοποθετημένο εκεί για να αποτρέπει αυτές ακριβώς τις απέλπιδες προσπάθειες της τελευταίας στιγμής…
 
Αν ο Vettel αντιμετώπιζε προβλήματα συνεννόησης με την ομάδα του, σε ακριβώς αντίθετη κατάσταση βρισκόταν ο Webber, ο οποίος συνεργάστηκε άψογα με το pit wall της Red Bull. O Αυστραλός είχε χάσει τη δεύτερη θέση από τον Alonso στην εκκίνηση, εκκινώντας από την ακάθαρτη πλευρά της πίστας. Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας εισήλθε στην πίστα στον 15ο γύρο και όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί μπήκαν στα pits, o Webber παρέμεινε στην πίστα, επικεφαλής του αγώνα, μια επιλογή που εξέπληξε πολλούς, καθώς ο Vettel ήταν αρκετά μπροστά από τον team mate του μέχρι εκείνο το στάδιο του αγώνα. Συνεπώς, ο Webber δε θα χρειαζόταν καν να περιμένει τον team mate του να τελειώσει το δικό του pit stop, όπως συνέβη σε αρκετές περιπτώσεις ομάδων.
 
Ωστόσο, στόχος του Webber ήταν η ανάκτηση της 2ης θέσης. Κατά συνέπεια, χρειαζόταν μια πιο ριψοκίνδυνη στρατηγική: θα παρέμενε στην πίστα, με τα μαλακά ελαστικά, πιέζοντας στο όριο, ευελπιστώντας ότι θα αντέξουν αρκετούς γύρους, για να αναπτύξει μια διαφορά που θα του επέτρεπε να πραγματοποιήσει το pit stop του και να επανέλθει στην πίστα εμπρός από τη Ferrari του Alonso. Άλλωστε, η Red Bull είχε αποδείξει ότι διέθετε την απαιτούμενη ταχύτητα για κάτι τέτοιο, στα χέρια του Vettel.

 
O Webber έβαλε το κεφάλι κάτω και άρχισε να κατεβάζει συνεχώς το ρεκόρ ταχύτερου γύρου, αυξάνοντας παράλληλα τη διαφορά με ιλιγγιώδη ρυθμό από τον Alonso. Λίγο μετά το μέσο του αγώνα, ο Aυστραλός είχε αρκετά μεγάλη διαφορά από τη Ferrari για να κάνει το pit stop του και στον 43ο γύρο εισήλθε στα pits για να αντικαταστήσει την πολύ μαλακή γόμα, η οποία άντεξε χωρίς κανένα πρόβλημα και να επιστρέψει στην πίστα ξανά επικεφαλής, αφού ο team mate του είχε ήδη εκτίσει την ποινή του και βρισκόταν στην τρίτη θέση. Από εκεί και έπειτα, κανείς δεν… ξαναείδε τον Webber, παρά μόνο στη γραμμή τερματισμού, όπου πλέον είχε διπλάσιες -4- νίκες από οποιονδήποτε άλλο οδηγό που έχει ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου φέτος.
 
Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε και ο Fernando Alonso σήμερα και παρά το γεγονός ότι παραμένει στην 5η θέση της βαθμολογίας, κατάφερε, σε μια εβδομάδα μόλις, να μειώσει τη διαφορά του από την κορυφή -από τους 47 στους 20 βαθμούς. Ήταν πολύ καλός στην εκκίνηση και βρέθηκε εμπρός από τον Vettel στα φρένα για την πρώτη στροφή, αλλά από την εξωτερική, καθώς ο Γερμανός είχε υπερασπιστεί σωστά το προβάδισμά του στο grid.
  
Ο Ισπανός, όταν κατάλαβε το σχέδιο του Webber, προσπάθησε να αντιδράσει, αυξάνοντας το ρυθμό του, αλλά ήταν σαφές ότι η Ferrari (ή οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο) δεν είχε τη δυνατότητα να πλησιάσει τους χρόνους που έγραφαν τα μονοθέσια της Red Bull. Συνεπώς, ο Alonso επικεντρώθηκε στην υπεράσπιση της δεύτερης θέσης και δήλωσε ότι δε θα τα είχε καταφέρει σε μια κανονική πίστα, λόγω της υπεροχής της Red Bull, ωστόσο το μικρό πλάτος του Ηungaroring του επέτρεψε να διατηρηθεί στη 2ος έως την καρό σημαία, παρά το ότι ο Vettel προσπαθούσε να εκμεταλλευτεί οποιαδήποτε αργοπορία του ferrarista στο ντουμπλάρισμα των πιο αργών συνδυασμών.
 
Ο Alonso όμως, προειδοποίησε τη Ferrari ότι θα πρέπει να βελτιώσει το μονοθέσιό της αν θέλει να ελπίζει στον τίτλο και όπως έχουμε αναφέρει, η Scuderia σκοπεύει να παρουσιάσει ένα καινούργιο κάλυμμα κιβωτίου, καινούργια γεωμετρία αναρτήσεων και αναβαθμισμένο διαχύτη στο GP Βελγίου. Ο Ισπανός παραδέχθηκε ότι σύμφωνα με τις δυνατότητες των μονοθεσίων θα έπρεπε στο σημερινό Grand Prix να έχει τερματίσει 3ος, ωστόσο πιστεύει ότι η τύχη του χρωστούσε κάποια τέτοια αποτελέσματα.

 
Ο Felipe Massa (4ος) καλωσόρισε ένα θετικό όπως το χαρακτήρισε αποτέλεσμα και παραδέχθηκε ότι δε θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει τη στρατηγική του Webber, παραμένοντας στην πίστα για τόσους πολλούς γύρους με τη μαλακή γόμα. Ο Βραζιλιάνος δε χρειάστηκε να περιμένει πίσω από τον team mate του στο box της Ferrari, αλλά μπήκε σε αυτό μόλις είχε αποχωρήσει ο Ισπανός και οι μηχανικοί της ομάδας δεν είχαν προλάβει να φέρουν το δικό του σετ ελαστικών. Για αυτό το λόγο ο Hamilton κατάφερε να περάσει μπροστά, αν και μερικούς γύρους αργότερα, αυτό δεν είχε σημασία, λόγω της εγκατάλειψης του Βρετανού.
 
Καταστροφικό σαββατοκύριακο είχε η McLaren, η οποία σημείωσε για πρώτη φορά φέτος μονοψήφιο αριθμό βαθμών (4). Ο Lewis Hamilton εγκατέλειψε στον 24ο γύρο, από πρόβλημα στο κιβώτιο της McLaren του, το οποίο ίσως υπήρχε από την εκκίνηση του αγώνα, καθώς ο Βρετανός αισθανόταν κραδασμούς οι οποίοι νόμιζε ότι οφείλονταν στο σύστημα πέδησης. Ο Hamilton έκανε έναν πολύ καλό αγώνα μέχρι εκείνη τη στιγμή, καθώς βρισκόταν στην 4η θέση και τόνισε ότι έχασε πολλούς βαθμούς, για δεύτερη φορά φέτος (έπειτα από το ατύχημά του στη Βαρκελώνη). Ο Jenson Button έκανε έναν ανώνυμο αγώνα (από την 11η θέση εκκίνησης) που καταδικάστηκε από την κακή του επιλογή στην πρώτη στροφή, όπου βρέθηκε στην εξωτερική, ενώ τέσσερα μονοθέσια προσπαθούσαν να τη διανύσουν πλάι-πλάι, με αποτέλεσμα να χάσει 4 θέσεις.
 
Ένα σχεδόν τέλειο αγώνα πραγματοποίησε ο Vitaly Petrov, που τερμάτισε 5ος, για να σημειώσει το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στη Formula 1 και να χαρίσει 10 πολύτιμους βαθμούς στη Renault, σε έναν αγώνα που η Mercedes δεν κατάφερε να σημειώσει ούτε έναν. O Ρώσος έκανε πολύ καλή εκκίνηση, προσπερνώντας τους Rosberg και Hamilton. Ωστόσο, επειδή αντιμετώπιζε δυσκολίες να φέρει τη θερμοκρασία των ελαστικών του στο επιθυμητό επίπεδο, δεν αντιστάθηκε πολύ, όταν o Hamilton απαίτησε το προσπέρασμα στο δεύτερο γύρο. Έπειτα από το αυτοκίνητο ασφαλείας πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του δεύτερου stint του πίσω από τον πιο αργό Barrichello, τον οποίο δεν είχε τη δυνατότητα να προσπεράσει. Στη συνέχεια, έφτιαξε μια διαφορά ασφαλείας από τον Hulkenberg, χωρίς να διαπράξει ούτε ένα λάθος. Η ομάδα ήταν πολύ ευχαριστημένη από την εμφάνιση του Petrov.

 
Η Renault, όπως αναφέραμε δέχθηκε πρόστιμο 50.000 δολαρίων, επειδή στη φρενήρη δράση που προκάλεσε στο pit lane η επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο σηματωρός της γαλλικής ομάδας άφησε τον Kubica να φύγει από το box ενώ ερχόταν ο Sutil, ξεχνώντας ίσως ότι το pit του Γερμανού είναι το αμέσως επόμενο. Αν δε βρισκόταν εκεί το box της Force India και ο Sutil συνέχιζε ευθεία στο pit lane, δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, ωστόσο ο Γερμανός έστριψε δεξιά, την ώρα που ο Kubica έβγαινε από το pit της Renault. Ήταν μεγάλο ευτύχημα που η σύγκρουση δεν προκάλεσε κάποιο τραυματισμό στους παρευρισκόμενους μηχανικούς. Oι αγωνοδίκες επέβαλαν ποινή στάσης 10 δλ. στα pits στον Κubica για το συμβάν, πέραν του οικονομικού προστίμου, πριν ο Πολωνός εγκαταλείψει τον αγώνα λόγω ζημιών στην εμπρός αριστερή ανάρτηση του μονοθεσίου του.
 
Την καλύτερη εμφάνιση της καριέρας του μέχρι στιγμής στη Formula 1 πραγματοποίησε και ο Nico Hulkenberg, τερματίζοντας στην 6η θέση, κάνοντας την ημέρα ιδιαίτερα ευνοϊκή για τους rookies. Τα βλέμματα όμως έκλεψε ο Barrichello με το προσπεράσμά του επί του Schumacher και τον επικίνδυνο τρόπο με τον οποίο έσπρωξε προς τον τοίχο τη Williams του Βραζιλιάνου, ο οποίος διέθετε φρέσκα ελαστικά στους τελευταίους γύρους και ήταν πολύ ταχύτερος. Ο Barrichello δήλωνε μετά τον αγώνα ότι ήταν τυχερός που βρισκόταν ακόμα εδώ και μιλούσε στους δημοσιογράφους καθώς η μονομαχία τους εκτυλίχθηκε ενώ αμφότεροι είχαν αναπτύξει ταχύτητα 300 χ.α.ώ. Ο Bραζιλιάνος δήλωσε ότι ο Schumacher θέτει κακό παράδειγμα, δεδομένης της εμπειρίας του, κουβαλώντας κάτι από το παρελθόν που δεν είναι απαραίτητο στις μέρες μας. Αν ο οδηγός της Williams σήκωνε το πόδι του από το γκάζι, θα είχαν μπλεχτεί οι τροχοί των δυο μονοθεσίων και θα είχε δημιουργηθεί σοβαρό ατύχημα. Ήταν τυχερός που τελείωσε το pit wall και έπειτα κατάφερε αυτός να σπρώξει τον Schumacher πίσω στην πίστα, για να αποφύγει το γρασίδι στην έξοδο του pit lane… Στον αγώνα, μέσω του ασυρμάτου, ο Barrichello κατηγόρησε τον Schumacher ότι άλλαζε γραμμή πολύ αργά, κοιτώντας τους καθρέπτες του για να δει προς τα πού θα κατευθυνόταν η Williams και να αντιδράσει ανάλογα, αντίθετα με την αποδεκτή συμπεριφορά, που θα ήταν να επιλέξει τη γραμμή του και να την υπερασπιστεί όσο καλύτερα μπορεί.

 
Η Mercedes, πέραν της ποινής 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του GP Βελγίου για τον Schumacher, εισέπραξε και το πρόστιμο 50.000 δολαρίων για το καταστροφικό pit stop του Rosberg και φυσικά δε σημείωσε καν βαθμούς. Ο διευθυντής της Mercedes, Ross Brawn, δηλώνει σίγουρος ότι ο Schumacher -που αντιμετώπιζε το σύνηθες για τον ίδιο πρόβλημα υπέρμετρης φθοράς των ελαστικών του- δεν είχε την πρόθεση να δημιουργήσει ένα επικίνδυνο συμβάν. Παρά το ότι είναι εμφανές από τα τηλεοπτικά πλάνα ότι ο Γερμανός παρακολουθεί συνεχώς που βρίσκεται ο Barrichello, ο Brawn επιλέγει να πει πως ο επί χρόνια συνεργάτης του δε γνώριζε ότι η Williams βρισκόταν εκεί, σκεπτόμενος να την στριμώξει στον τοίχο. Ο Barrichello δηλώνει ότι ο Schumacher είχε προετοιμαστεί για την επίθεσή του, επειδή γνώριζε ότι είχε κάνει λάθος στην έξοδο της τελευταίας στροφής.
 
Εκπληκτική ημέρα είχε ομάδα της Sauber, που είδε στο 300ό της Grand Prix και για πρώτη φορά φέτος αμφότερα τα μονοθέσιά της στη βαθμολογούμενη δεκάδα (και να διατηρούνται εκεί και μετά την έκδοση των επίσημων αποτελεσμάτων, αντίθετα με ό,τι συνέβη στη Βαλένθια). Ο Pedro de la Rosa βαθμολογήθηκε για πρώτη φορά φέτος, εξυμνώντας την ομάδα για τη δουλειά που έχει κάνει στην εξέλιξη της C29. Εκπληκτική ανάκαμψη από την 23η θέση εκκίνησης (την οποία μετέτρεψε σε 16η στον πρώτο γύρο) πραγματοποίησε ο Kamui Kobayashi, o οποίος ευνοήθηκε από την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας και έπειτα από αυτήν κατάφερε να προσπεράσει τον Schumacher, πράγμα διόλου εύκολο, όπως προαναφέραμε…
 
Η Formula 1 ξεκινάει έτσι το αυγουστιάτικο διάλειμμα της σεζόν. Τα εργοστάσια θα κλείσουν για δυο εβδομάδες, μερικά από τη Δευτέρα, και το επόμενο Grand Prix θα διεξαχθεί στις 29 Αυγούστου, στο Spa-Francorchamps του Βελγίου.
Φ.Λ.
GP Ουγγαρίας: Αποτελέσματα αγώνα
Α/Α
Nο
Οδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Γύροι
Χρόνος/Διαφορά
Μ.Ω.Τ.
Θ. Εκ.
1
6
Mark Webber
Red Bull-Renault
70
1:41:05.571
181.989
2
2
8
Fernando Alonso
Ferrari
70
17.821
181.456
3
3
5
Sebastian Vettel
Red Bull-Renault
70
19.252
181.413
1
4
7
Felipe Massa
Ferrari
70
27.474
181.169
4
5
12
Vitaly Petrov
Renault
70
1:13.192
179.819
7
6
10
Nico Hulkenberg
Williams-Cosworth
70
1:16.723
179.716
10
7
22
Pedro de la Rosa
BMW Sauber-Ferrari
69
1 γύρος
179.364
9
8
1
Jenson Button
McLaren-Mercedes
69
1 γύρος
179.321
11
9
23
Kamui Kobayashi
BMW Sauber-Ferrari
69
1 γύρος
179.292
23
10
9
Rubens Barrichello
Williams-Cosworth
69
1 γύρος
179.239
12
11
3
Michael Schumacher
Mercedes
69
1 γύρος
178.666
14
12
16
Sebastien Buemi
Toro Rosso-Ferrari
69
1 γύρος
178.473
15
13
15
Vitantonio Liuzzi
Force India-Mercedes
69
1 γύρος
178.454
16
14
19
Heikki Kovalainen
Lotus-Cosworth
67
3 γύροι
174.129
19
15
18
Jarno Trulli
Lotus-Cosworth
67
3 γύροι
174.104
20
16
24
Timo Glock
Virgin-Cosworth
67
3 γύροι
173.342
18
17
21
Bruno Senna
HRT-Cosworth
67
3 γύροι
172.513
22
18
25
Lucas Di Grassi
Virgin-Cosworth
66
4 γύροι
169.974
21
19
20
Sakon Yamamoto
HRT-Cosworth
66
4 γύροι
169.138
24
Eγκαταλείψεις
2
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
23
Κιβώτιο
172.508
5
11
Robert Kubica
Renault
23
Ανάρτηση
162.079
8
4
Nico Rosberg
Mercedes
15
Απώλεια τροχού
175.721
6
14
Adrian Sutil
Force India-Mercedes
15
Σύγκρουση
174.558
13
17
Jaime Alguersuari
Toro Rosso-Ferrari
1
Κινητήρας
150.236
17
Ταχύτερος γύρος
5
Sebastian Vettel
Red Bull-Renault
70
1:22.362
 
 
 
Πρωτάθλημα Οδηγών
A/A
Oδηγός
Βαθ.
BA
AU
MA
CH
ES
MO
TU
CA
EU
GB
GE
HU
BE
IT
SI
JA
KO
BR
AD
1
Webber
161
4
2
18
4
25
25
15
10
 
25
8
25
 
 
 
 
 
 
 
2
Hamilton
157
15
8
8
18
 
10
25
25
18
18
12
 
 
 
 
 
 
 
 
3
Vettel
151
12
 
25
8
15
18
 
12
25
6
15
15
 
 
 
 
 
 
 
4
Button
147
6
25
4
25
10
 
18
18
15
12
10
4
 
 
 
 
 
 
 
5
Alonso
141
25
12
 
12
18
8
4
15
4
 
25
18
 
 
 
 
 
 
 
6
Massa
97
18
15
6
2
8
12
6
 
 
 
18
12
 
 
 
 
 
 
 
7
Rosberg
94
10
10
15
15
 
6
10
8
1
15
4
 
 
 
 
 
 
 
 
8
Kubica
89
 
18
12
10
4
15
8
6
10
 
6
 
 
 
 
 
 
 
 
9
Schumacher
38
8
1
 
1
12
 
12
 
 
2
2
 
 
 
 
 
 
 
 
10
Sutil
35
 
 
10
 
6
4
2
1
8
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11
Barrichello
30
1
4
 
 
2
 
 
 
12
10
 
1
 
 
 
 
 
 
 
12
Petrov
17
 
 
 
6
 
 
 
 
 
 
1
10
 
 
 
 
 
 
 
Kobayashi
17
 
 
 
 
 
 
1
 
6
8
 
2
 
 
 
 
 
 
 
14
Liuzzi
12
2
6
 
 
 
2
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
15
Hulkenberg
10
 
 
1
 
 
 
 
 
 
1
 
8
 
 
 
 
 
 
 
16
Buemi
7
 
 
 
 
 
1
 
4
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
17
de la Rosa
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
 
 
 
 
 
 
 
18
Alguersuari
3
 
 
2
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Πρωτάθλημα Κατασκευαστών
A/A
Oδηγός
Βαθ.
BA
AU
MA
CH
ES
MO
TU
CA
EU
GB
GE
HU
BE
IT
SI
JA
KO
BR
AD
1
Red Bull
312
16
2
43
12

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ