top icon
Αγώνες

F1: Η Honda είναι διατεθειμένη να βοηθήσει τη Red Bull – ακόμα και να της πουλήσει την IP της

Μπορεί η Honda να πήρε την απόφαση να αποχωρήσει από τη Formula 1, αφήνοντας τις Red Bull και AlphaTauri χωρίς κινητήρα μετά το 2021, όμως ο επικεφαλής της, Masashi Yamamoto, δήλωσε πως η ιαπωνική εταιρεία προτίθεται να βοηθήσει με κάθε τρόπο τους Αυστριακούς, ακόμα και να τους πουλήσει την IP τους.

Η Honda πήρε την απόφαση να αποχωρήσει από τη Formula 1 με το τέλος του 2021, σοκάροντας όχι μόνο το κοινό, αλλά και τις δύο ομάδες με τις οποίες συνεργάζεται.

Red Bull και AlphaTauri μένουν -μέχρι στιγμής- χωρίς κινητήρες για το 2022, και σε περίπτωση που δεν έχουν βρει προμηθευτή μέχρι την 1η Ιουνίου 2021, η FIA θα ζητήσει από τη Renault, όντας η εταιρεία που δεν θα έχει πελατειακές ομάδες, να προμηθεύσει αναγκαστικά τις δύο ομάδες, σε μία συνεργασία που θα είναι αρκετά άβολη για αμφότερα τα συμβαλλόμενα μέρη.

Παρόλα αυτά, σε συνέντευξή του στο TheRace.com, ο διευθυντής της Honda F1, Masashi Yamamoto, δήλωσε πως είναι διατεθειμένος να στηρίξει με κάθε τρόπο, όπως του ζητηθεί, τις δύο ομάδες του αυστριακού ομίλου.

«Η Honda είναι χαρούμενη να μιλήσει μαζί τους αν μας χρειάζονται με οποιονδήποτε τρόπο, όχι μόνο στον τομέα της μονάδας ισχύος, αλλά και σε άλλα πράγματα.

«Είμαστε διατεθειμένοι να συνεργαστούμε με την AlphaTauri και τη Red Bull στη συνέχεια του προγράμματός του και μετά το 2021, με κάθε τρόπο.

Όταν ρωτήθηκε για το αν η ιαπωνική εταιρεία είναι σε θέση να πουλήσει την IP της (intellectual property, ήτοι την πνευματική της ιδιοκτησία, όπως είναι οι κινητήρες, τα σχέδιά τους) στους Αυστριακούς, ο ίδιος αποκρίθηκε: «Αν μας ζητηθεί κάτι τέτοιο από την ομάδα, είμαι σε θέση να ρωτήσω τα κεντρικά στην Ιαπωνία.

«Προσωπικά, θέλω να συνεχίσω να τους στηριίζω όσο περισσότερο γίνεται.

«Στόχος μας είναι να βγούμε από το σπορ χωρίς να προκαλέσουμε μεγάλες, αρνητικές αλλαγές. Αυτός είναι ο στόχος μας.»

Το όριο στο budget cap δεν ισχύει για τις κατασκευάστριες κινητήρων, οπότε η Red Bull, αν πράγματι θελήσει να αναλάβει την εξέλιξη των κινητήρων της Honda υπό άλλη επωνυμία, θα πρέπει να δαπανήσει έναν πακτωλό χρημάτων για να ανταγωνιστεί τις Mercedes, Ferrari και Renault, ενώ θα πρέπει να στελεχώσει αυτό το νέο τμήμα και με το κατάλληλο προσωπικό.

Σε κάθε περίπτωση, ο Christian Horner έχει ακόμα 9 μήνες να βρει λύση στο κενό που δημιουργήθηκε, και οι κανονισμοί έχουν δικλείδες ασφαλείας για αυτές τις καταστάσεις._Δ.Μ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ