top icon
Αγώνες

F1: Οι δοκιμές στη Βαρκελώνη σε αριθμούς!

Ολοκληρώθηκε το πρώτο σετ δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη, με την Pirelli να εξάγει πολύτιμα συμπεράσματα για τη συμπεριφορά και την απόδοση των ελαστικών της.

Ολοκληρώθηκε το πρώτο σετ δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη, με την Pirelli να εξάγει πολύτιμα συμπεράσματα για τη συμπεριφορά και την απόδοση των ελαστικών της.

Στη Βαρκελώνη, οι ομάδες κατάφεραν να συμπληρώσουν αρκετά χιλιόμετρα δοκιμών, χρησιμοποιώντας όλους τους τύπους ελαστικών, εκτός από τα ελαστικά για βαριά βροχή (full wet). Όσον αφορά στα ενδιάμεσα ελαστικά, χρησιμοποιήθηκαν πολύ λίγο. Η πίστα του Μοντμελό είναι τεχνική και έχει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων που την καθιστά ιδανικό προορισμό για δοκιμές κάθε κρίσιμης παραμέτρου στη συμπεριφορά των ελαστικών. Είναι ακόμη πολύ νωρίς για οριστικά συμπεράσματα, όμως οι χρόνοι γύρων δείχνουν πως τα μονοθέσια είναι πιο γρήγορα φέτος, καθώς αρκετοί γύροι ήταν στο επίπεδο της περσινή pole position. Οι ομάδες είχαν την δυνατότητα να εργαστούν σε μια ποικιλία προγραμμάτων που περιελάμβαναν και εξάσκηση στα pit stop ώστε να εξοικειωθούν με τα χαρακτηριστικά των ελαστικών του 2015 και να τα ταιριάξουν στα νέα τους μονοθέσια. Η δουλειά αυτή θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του επόμενου τεστ στη Βαρκελώνη που ξεκινά σήμερα Πέμπτη 26/2. Πρόκειται για την τελευταία ευκαιρία των ομάδων να προετοιμάσουν τα μονοθέσια τους πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς (15/3 Αυστραλία).

Εκτός από την γκάμα ελαστικών του 2015, οι ομάδες είχαν τη δυνατότητα επίσης να δοκιμάσουν μια πρωτότυπη μέση γόμα στη Βαρκελώνη που τους δόθηκε από την Pirelli για λόγους εξέλιξης. Επίσης όσες ομάδες για κάποιο λόγο δε δοκίμασαν την ειδική «χειμερινή σκληρή» πρωτότυπη γόμα ελαστικών στη Χερέθ, είχαν την ευκαιρία και το πραγματοποίησαν στη Βαρκελώνη. Κάθε ομάδα έχει στη διάθεσή της συνολικά 110 σετ ελαστικών για δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια του 2015, σε αντίθεση με πέρυσι που υπήρχαν διαθέσιμα 135 σετ._Χ.Α.

Ταχύτεροι χρόνοι και επιλογές ελαστικών ανά ημέρα
Ημέρα 1 – Maldonado (Lotus) – 69 γύροι – 1:25.011 – Μαλακή γόμα
Ημέρα 2 – Ricciardo (Red Bull) – 143 γύροι – 1:24.574 – Μαλακή γόμα
Ημέρα 3 – Maldonado (Lotus) – 104 γύροι – 1:24.348 – Πολύ μαλακή
Ημέρα 4 – Grosjean (Lotus) – 111 γύροι – 1:24.067 – Πολύ μαλακή

 
Σετ ελαστικών στη Βαρκελώνη: 398
Πολύ μαλακή γόμα (Supersoft): 18
Μαλακή γόμα (Soft): 56
Mέση γόμα (Medium): 135
Σκληρή γόμα (hard): 51
Ενδιάμεσα (intermediate): 70
Βρόχινα (full wet): 44
Πρωτότυπη μέση γόμα: 18
Πρωτότυπη χειμερινή γόμα: 6
 
Σετ ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν: 261
Πολύ μαλακή γόμα (Supersoft): 11
Μαλακή γόμα (Soft): 56
Mέση γόμα (Medium): 126
Σκληρή γόμα (hard): 35
Ενδιάμεσα (intermediate): 9
Βρόχινα (full wet): 0
Πρωτότυπη μέση γόμα: 18
Πρωτότυπη χειμερινή γόμα: 6
 
Περισσότεροι γύροι με ένα σετ ελαστικών
Πολύ μαλακή (Supersoft) – Felipe Nas, Sergio Perez, Pascal Wehrlein – 5 γύροι
Μαλακή (Soft) – Valtteri Bottas – 16 γύροι
Μέση (Medium) – Max Verstappen – 24 γύροι
Σκληρή (Hard) – Valtteri Bottas – 27 γύροι
Πρωτότυπη μέση γόμα – Daniel Ricciardo – 14 γύροι
Ενδιάμεσα – Sebastian Vettel – 7 γύροι
Βρόχινα – 0 γύροι
Σκληρή χειμερινή –
Jolyon Palmer – 14 γύροι

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ