top icon
Αγώνες

F1: Στις 28/1 η καινούργια Ferrari

Η Ferrari ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει στο Maranello το καινούργιο της μονοθέσιο στις 28 Ιανουαρίου, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του την 1η Φεβρουαρίου στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια στο πρώτο τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης.

Η Ferrari ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει στο Maranello το καινούργιο της μονοθέσιο στις 28 Ιανουαρίου, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του την 1η Φεβρουαρίου στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια στο πρώτο τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης.

Το μονοθέσιο της Scuderia ενδέχεται να ονομάζεται 281. Αυτός είναι πάντως ο κωδικός που χρησιμοποιείται για το μονοθέσιο εντός της ομάδας.

Δεδομένης της απαγόρευσης των ανεφοδιασμών κατά τη διάρκεια των αγώνων, σύμφωνα με πληροφορίες από τον ιταλικό Τύπο, το ρεζερβουάρ καυσίμου της καινούργιας Ferrari έχει επιμηκυνθεί στο μέγιστο δυνατό (για να διατηρείται χαμηλά το κέντρο βάρους), ενώ το μεταξόνιο θα αυξηθεί κατά 15 εκατοστά.

Στην εκκίνηση των αγώνων, δεδομένης της απαγόρευσης των ανεφοδιασμών κατά τη διάρκειά τους, τα μονοθέσια θα είναι κατά 185 κιλά βαρύτερα σε σύγκριση με πέρυσι (συνυπολογίζοντας και την αύξηση του ελάχιστου βάρους από τα 605 στα 620 κιλά), αφού τα ρεζερβουάρ τους, χωρητικότητας περίπου 240 λίτρων θα είναι γεμάτα.

Η απόσταση από το έδαφος είναι δεδομένο ότι θα μεταβάλλεται σημαντικά στους τελευταίους γύρους του αγώνα σε σύγκριση με τους πρώτους, αφού θα αδειάζει το ρεζερβουάρ. Συνεπώς, η αεροδυναμική και οι αναρτήσεις θα σχεδιαστούν έτσι ώστε να μην επηρεάζονται πάρα πολύ από αυτή την αλλαγή. Πολλά θα εξαρτώνται και από την ικανότητα των οδηγών να διατηρούν σε καλή κατάσταση τα φρένα τους και τα μηχανικά μέρη του μονοθεσίου.

Σημαντική είδηση αφορά η επανατοποθέτηση, έπειτα από 12 χρόνια του ντεπόζιτου λαδιού όχι πλέον μεταξύ του κινητήρα και του πλαισίου, αλλά εντός του καλύμματος του κιβωτίου. Μια αλλαγή που προκλήθηκε από τη μεγέθυνση του ρεζερβουάρ καυσίμου και η οποία όμως μειονεκτεί στον τομέα κατανομής βαρών, που επιτάσσει τη συγκέντρωση όσο το δυνατό περισσότερου βάρους στην κεντρική περιοχή του μονοθεσίου.

Το εμπρός μέρος του πλαισίου της καινούργιας Ferrari αναφέρεται ότι θα είναι πιο ψηλό και θα θυμίζει το εμπρός μέρος της περυσινής Red Bull, με “νεύρα” να προεξέχουν στα πλαϊνά του ρύγχους. Η ανύψωση αυτή του ρύγχους αποσκοπεί στην τροφοδοσία του διαχύτη με όσο το δυνατό μεγαλύτερη ποσότητα αέρα.

Τα ψυγεία αναμένεται να έχουν μεγαλύτερο μήκος από πέρυσι, λόγω της μεγέθυνσης του ρεζερβουάρ. Στην παρουσίαση του μονοθεσίου, αμφότερες οι αεροτομές αναμένεται να είναι οι περυσινές.

Το μονοθέσιο αυτό θα αποτελέσει το όπλο με το οποίο η Ferrari θα προσπαθήσει να επανακτήσει την κορυφή, με τους Fernando Alonso και Felipe Massa στο τιμόνι.

Παράλληλα, η ομάδα της Williams μάλλον δεν πρόκειται να πραγματοποιήσει παρουσίαση -τουλάχιστον όχι πριν την έναρξη των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης-, όπως και πέρυσι, οπότε η FW32 μάλλον θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση την πρώτη ημέρα τους, στη Βαλένθια, την 1η Φεβρουαρίου.
Φ.Λ.
[email protected]

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ