top icon
Αγώνες

F1: Βαρκελώνη-Ταχύτερος του τεστ ο Hamilton

H τελευταία ημέρα των φετινών χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ήταν και η πιο ενδιαφέρουσα, καθώς που επέτρεψε άμεσες συγκρίσεις μεταξύ των καινούργιων μονοθεσίων.

H τελευταία ημέρα των φετινών χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ήταν και η πιο ενδιαφέρουσα, με τις κορυφαίες ομάδες να πραγματοποιούν για αρκετή ώρα παρόμοια προγράμματα ταυτόχρονα, γεγονός που επέτρεψε άμεσες συγκρίσεις μεταξύ των καινούργιων μονοθεσίων, ενόψει της πρεμιέρας της σεζόν. Ο Lewis Hamilton, με τη McLaren ήταν ο ταχύτερος οδηγός της ημέρας, με εντυπωσιακό ρυθμό και στις μεγάλες ακολουθίες γύρων, ενώ ο Mark Webber που ανέλαβε το μονοθέσιο της Red Bull από τον Sebastian Vettel (5ος σήμερα) το απόγευμα, σημείωσε τη 2η επίδοση, όντας μόλις 24 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Βρετανό. Τρίτος κατετάγη ο Felipe Massa με τη Ferrari, ενώ ο Michael Schumacher κατέλαβε την 6η θέση του πίνακα των χρόνων.
 
Παρά το γεγονός ο ασφαλτοτάπητας της πίστας της Καταλονίας δε βρισκόταν στην ιδανική του κατάσταση σήμερα (ιδίως το πρωί), και τους ισχυρούς ανέμους που έπνεαν στην περιοχή του Μοντμελό, οι ομάδες διεξήγαγαν μεγάλης διάρκειας προγράμματα. Οι κορυφαίες ομάδες επικεντρώθηκαν το πρωί σε προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών και το απόγευμα σε προσομοίωση αγώνα. Το πρωί, οι ταυτόχρονες προσομοιώσεις κατατακτήριων δοκιμών από τις τέσσερις κορυφαίες ομάδες έκανε τη διαδικασία να μοιάζει από τις 12:00 μέχρι τις 12:30 με τρίτο σκέλος κατατακτήριων δοκιμών, με την κατάταξη να αλλάζει συνεχώς. Αξίζει να σημειωθεί ότι εντός μισού δευτερολέπτου του χρόνου του Hamilton, που ήταν ο καλύτερος του τεστ, βρέθηκαν σήμερα άλλοι 8 οδηγοί, γεγονός που πιστοποιεί αυτό που λένε οι ομάδες, ότι στο πρώτο γκρουπ μονοθεσίων, οι διαφορές είναι πολύ μικρές. Στον τεχνικό τομέα, η Mercedes παρουσίασε σήμερα μια καινούργια εμπρός αεροτομή (και καινούργιο αμάξωμα γύρω από τις εξατμίσεις), όπως και η Renault, η οποία «φορούσε» σήμερα και καινούργιες ζάντες.
 
Στη φωτογραφία 2, συγκρίνονται οι προσομοιώσεις αγώνα των πρωταγωνιστών από τις τελευταίες ημέρες στη Βαρκελώνη (λαμβάνοντας πάντοτε υπ’ όψη τις διαφορετικές συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα τις τρεις τελευταίες ημέρες): του Alonso (Ferrari) την Παρασκευή, των Massa (Ferrari) και Button το Σάββατο και των Hamilton (McLaren) και Schumacher (Mercedes) την Κυριακή. Aξίζει να σημειωθεί πώς προστατεύει καλύτερα τα ελαστικά του ο Alonso από τον Massa στους πρώτους γύρους των συγκρινόμενων προσομοιώσεων. Όπως επίσης ότι στο μεσαίο stint οι McLaren καταφέρνουν και βελτιώνουν σταδιακά τους χρόνους τους, σε αντίθεση με τις Ferrari που διατηρούν σταθερό ρυθμό στο δεύτερο stint και χαμηλώνουν σημαντικά τους χρόνους τους με το τρίτο σετ ελαστικών. Ο Schumacher από την πλευρά του, παρουσιάζει αρκετούς γύρους όπου οι χρόνοι του είναι πιο αργοί του κανονικού ρυθμού του. Υπενθυμίζουμε ότι ο Button έκανε την προσομοίωσή του στην πρώτη ημέρα χρήσης του καινούργιου αεροδυναμικού πακέτου της McLaren, πριν προλάβουν οι μηχανικοί να στήσουν ιδανικά την ΜΡ4-25 και ότι ο Hamilton έχασε χρόνο κολλημένος πίσω από τον –βαρύτερο- Schumacher στο τελευταίο stint του, εκεί όπου αυξάνονται οι χρόνοι του.
 
Εντυπωσιακή σταθερότητα στους χρόνους του επέδειξε ο Lewis Hamilton στη σημερινή προσομοίωση αγώνα που πραγματοποίησε με τη McLaren (με τρία stint 22 γύρων) και οι χρόνοι του ήταν οι πιο εντυπωσιακοί που είδαμε στις φετινές χειμερινές δοκιμές, παρά το γεγονός ότι ο 25χρονος Βρετανός καθυστέρησε αρκετά στο τελευταίο του sint, όντας κολλημένος για πέντε γύρους πίσω από τον Michael Schumacher που είχε ξεκινήσει τη δική του προσομοίωση πιο αργά και είχε περισσότερα καύσιμα, συνεπώς ήταν αρκετά πιο αργός. Πέραν της προσομοίωσης αγώνα, ο Hamilton κέρδισε τη μάχη και στην προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών, σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση του τεστ της Βαρκελώνης (1:20.472) στις 12:30, στο τελευταίο του πολύ μικρό stint με ελάχιστα καύσιμα. Στη McLaren είδαμε σήμερα και τις εξαγωγές αέρα στα πλαϊνά των προστατευτικών του κεφαλιού του οδηγού να φέρουν διατρήσεις (φωτογραφία 3).
 
Λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπισε εχθές η Red Bull, αποφάσισε να μοιράσει τη σημερινή ημέρα μεταξύ των δυο οδηγών της, με τον Sebastian Vettel να οδηγεί την RB6 το πρωί και τον Mark Webber το απόγευμα. Αμφότεροι οι οδηγοί επικεντρώθηκαν στο στήσιμο του μονοθεσίου ενόψει του Μπαχρέιν. Ο Vettel το πρωί συμμετείχε στο εικονικό Q3 των μεγάλων ομάδων, ωστόσο είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι ο 22χρονος Γερμανός γύριζε αρκετά κοντά στο ρυθμό των Hamilton και Massa (και ταχύτερα από τον Schumacher) με περισσότερα καύσιμα, αφού τα stint του αποτελούνταν από 5-6 γύρους σε αντίθεση με τους 2-3 των υπολοίπων. O Mark Webber σημείωσε τη δεύτερη επίδοση της ημέρας στη δικιά του προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών η οποία έλαβε χώρα στις 15:10 (με υψηλότερη θερμοκρασία και την πίστα στρωμένη καλά με γόμα), ενώ ο Αυστραλός έκανε στη συνέχεια (όπως και ο team mate του) ένα μεγάλο stint 20 γύρων, για να συγκρίνει τη συμπεριφορά του μονοθεσίου με το συγκεκριμένο στήσιμο και βαρύτερο φορτίο καυσίμου.
 
Ο Felipe Massa (που κατέγραψε την τρίτη επίδοση της ημέρας στο εικονικό Q3 πριν το μεσημεριανό διάλειμμα), δεν πραγματοποίησε προσομοίωση αγώνα σήμερα. Έπειτα από την πρωινή προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών (έχοντας αντιμετωπίσει και ένα τεχνικό πρόβλημα στις 10:30 που τον καθυστέρησε κάτι λιγότερο από μισή ώρα), ο Βραζιλιάνος έκανε ένα μεγάλο stint πριν το μεσημεριανό διάλειμμα (όπως και όλοι οι κορυφαίοι συνδυασμοί) και ξεκίνησε το απόγευμα με ένα μεγάλο stint, λίγο αργότερα από την έναρξη της προσομοίωσης αγώνα του Hamilton. Ωστόσο, ο Massa επέστρεψε και παρέμεινε στα pits έπειτα από 17 γύρους, στους οποίους ο ρυθμός του ενώ ξεκίνησε καλά, στη συνέχεια ήταν αρκετά πιο αργός (5-6 δέκατα του δευτερολέπτου) από αυτόν του οδηγού της McLaren. Ο Massa παρουσιάστηκε συγκρατημένος στις δηλώσεις του, λέγοντας ότι η Ferrari πέτυχε το στόχο της, να εξελίξει ένα ανταγωνιστικό και αξιόπιστο μονοθέσιο με συνοχή στην απόδοση, ωστόσο η ιταλική ομάδα ποτέ δεν περίμενε να έχει τόσο μεγάλο πλεονέκτημα που θα της επέτρεπε να νικήσει τον πρώτο αγώνα με ευκολία, κατά το Βραζιλιάνο, που διαφώνησε με αυτούς που ισχυρίζονται ότι η Scuderia είναι η ισχυρότερη αυτή τη στιγμή. Ο Massa πιστεύει ότι η Ferrari βρίσκεται στο γκρουπ των πρωτοπόρων με μερικές άλλες ομάδες, όπου οι διαφορές είναι λίγα δέκατα του δευτερολέπτου και παρά το ότι δε μπορεί να εγγυηθεί ότι η Scuderia θα κατακτήσει τη νίκη στο Μπαχρέιν, είναι σίγουρος ότι θα παλέψει για αυτήν. Ο Βραζιλιάνος δήλωσε ότι σε αυτό το τεστ η ομάδα κατανόησε αρκετά τη συμπεριφορά των ελαστικών, αν και παραδέχθηκε ότι στις πιο υψηλές θερμοκρασίες που θα επικρατούν στα Grand Prix, αυτή μπορεί να είναι λίγο διαφορετική.
 
Ο Adrian Sutil κατετάγη 4ος, με μια πολύ καλή επίδοση το απόγευμα. Λόγω των ισχυρών ανέμων, η Force India αντέστρεψε το πρόγραμμά της και ξεκίνησε την προσομοίωση αγώνα το πρωί για να την ολοκληρώσει το απόγευμα, πριν περάσει σε προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών (πράγμα που σημαίνει ότι ο Sutil σημείωσε την επίδοσή του σε καλύτερες συνθήκες πίστας από τους κορυφαίους) και έπειτα σε αξιολόγηση διαφορετικών υλικών φρένων και εξελίξεων στη διάταξη απαγωγής θερμότητας του συστήματος πέδησης. Ο Sutil δήλωσε πως η σημερινή, του φάνηκε σαν την πρώτη πραγματική ημέρα δοκιμών.
 
Την 6η σημερινή επίδοση σημείωσε ο Michael Schumacher με τη Mercedes. Tο πρωί, οι προσπάθειες του Γερμανού με ελάχιστα καύσιμα έδειξαν ότι η MGP W01 δε θα κατέβαινε κάτω από το 1:20.7, ενώ και η προσομοίωση αγώνα που πραγματοποίησε το απόγευμα ήταν σταθερά πιο αργή από αυτήν του Hamilton. Έπειτα από τους αρχικούς καλούς γύρους (ταχύτερους από του Ηamilton), ο ρυθμός του Schumacher σταθεροποιήθηκε σε αρκετά υψηλά επίπεδα, σα να μη λειτουργούσαν ιδανικά τα ελαστικά, καθώς οι χρόνοι δεν κατέβηκαν έπειτα από την καθιερωμένη και φυσιολογική απότομη πτώση απόδοσης των Bridgestone μεταξύ 3ου και 6ου γύρου. Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι σε αντίθεση με οποιαδήποτε άλλη ομάδα, η Mercedes χρησιμοποιούσε σε όλες τις δοκιμές εξέλιξης τον περυσινό διαχύτη, καθώς η φετινή έκδοση του πιο σημαντικού αεροδυναμικού εξαρτήματος κάθε μονοθεσίου (καθώς παράγει το 40% της συνολικής αρνητικής άντωσης) θα παρουσιαστεί στο Μπαχρέιν. Ο Schumacher δήλωσε ότι έχει αυτοπεποίθηση ενόψει της αρχής της σεζόν και πιστεύει ότι οι χρόνοι των δοκιμών εξέλιξης δεν ανταποκρίνονται πάντοτε στην πραγματική εικόνα, με τις προσδοκίες της Mercedes για τους πρώτους αγώνες είναι πολύ καλές. Ο 41 ετών 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, δήλωσε ότι η McLaren φαινόταν πολύ δυνατή σήμερα, αλλά πιστεύει ότι πολλά εξαρτώνται από τις αναβαθμίσεις που θα φέρει η κάθε ομάδα στο Μπαχρέιν. Εκτιμάει ότι η γερμανική ομάδα βελτίωσε την απόδοσή της και σιγά-σιγά η κατάσταση βελτιώνεται. Ο διευθυντής της ομάδας της Mercedes, Ross Brawn, παραδέχθηκε ότι η MGP W01 υπολείπεται λίγο των προσδοκιών της ομάδας, ωστόσο πιστεύει ότι βρίσκεται αρκετά κοντά για να μπορεί να φτάσει τους αντιπάλους της. Ο Βρετανός τόνισε ότι στην αρχή των δοκιμών εξέλιξης, η Ferrari φαινόταν κυρίαρχη, ωστόσο έπειτα από το τεστ της Βαρκελώνης οι πρώτες ομάδες βρίσκονται αρκετά κοντά μεταξύ τους. Η Mercedes διέθετε σήμερα μια καινούργια εμπρός αεροτομή (φωτογραφία 4), η οποία διαφοροποιείται ελάχιστα από την παλιά (φωτογραφία 5). Το εξωτερικό πλευρικό τοίχωμα του ανώτερου στοιχείου έχει μετακινηθεί προς την εξωτερική πλευρά του μονοθεσίου, στον ίδιο άξονα με το πίσω πλευρικό τοίχωμα της αεροτομής. Επίσης, τροποποιημένο είναι και το εξωτερικό άκρο των εμπρός πτερυγίων (που ανασηκώνεται περισσότερο), καθώς και ο διαχωρισμός στο κάτω μέρος του οριζοντίου επιπέδου του πλευρικού τοιχώματος. Επίσης, η Mercedes διέθετε σήμερα ένα ασύμμετρο αμάξωμα (φωτογραφία 6), με την αριστερή πλευρά να «φουσκώνει» επάνω από την περιοχή της απόληξης της εξάτμισης (που έχει τροποποιηθεί από τη Jerez για να πληροί τους κανονισμούς που τη θέλουν να μην προεξέχει από το αμάξωμα), δημιουργώντας και μια μεγαλύτερη οπή εξαγωγής θερμού αέρα από τα ψυγεία, σε σύγκριση με τη δεξιά πλευρά.
 
Ο Rubens Barrichello με τη Williams-Cosworth σημείωσε την 7η επίδοση της ημέρας. Σε αντίθεση με τους περισσότερους συναδέλφους του, ο πολύπειρος Βραζιλιάνος δεν πραγματοποίησε προσομοίωση αγώνα, ενώ οι ταχύτερες επιδόσεις του σημειώθηκαν το απόγευμα. Περίπου μια ώρα έπειτα από την έναρξη της διαδικασίας, ο Barrichello προκάλεσε την πρώτη κόκκινη σημαία της ημέρας, λόγω εξόδου στη στροφή 4 (Repsol). Eπίσης, ο 37χρονος οδηγός της Williams προκάλεσε και την προτελευταία κόκκινη σημαία της ημέρας, λίγα λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας, λόγω προβλήματος στα υδραυλικά της FW32. O Barrichello δήλωσε ότι η Cosworth διόρθωσε ένα πρόβλημα που είχε ανακαλύψει η Williams στο πρώτο τεστ, στη Βαλένθια και ήταν ευχαριστημένος από την ιπποδύναμη του CA2010 από τη Jerez. Παραδέχθηκε, ότι επειδή πρόκειται για καινούργιο κινητήρα (η Cosworth είχε το δικαίωμα να εξελίξει τη μονάδα του 2006 ενόψει της φετινής σεζόν), η οδηγησιμότητά του (ο τρόπος με τον οποίο αποδίδει την ισχύ στο φάσμα στροφών) θέλει περαιτέρω βελτίωση, όπως και μερικά μικρά θέματα. Ο Barrichello δήλωσε ότι η Williams θα παρουσιάσει περαιτέρω αναβαθμίσεις στην FW32 στo Μπαχρέιν, προσθέτοντας ότι το βρετανικό μονοθέσιο έχει κερδίσει ένα δευτερόλεπτο στο γύρο από τη Βαλένθια, μέσα σε αυτό το μήνα εξέλιξής του. Ο Βραζιλιάνος πιστεύει ότι η Williams μπορεί να αποτελέσει μια από τις ομάδες που θα προκαλέσει έκπληξη στον κόσμο με την απόδοσή της φέτος, καθώς πιστεύει ότι η FW32 βρίσκεται σε ανταγωνιστικό επίπεδο, αλλά τονίζει ότι είναι πολύ δύσκολο να διαπιστωθεί από τις χειμερινές δοκιμές που βρίσκεται ο καθένας όσον αφορά την απόδοση.
 
Αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας αντιμετώπισε η Sauber σήμερα, ωστόσο και πάλι ο Kamui Kobayashi κατάφερε να σημειώσει χρόνο εντός μισού δευτερολέπτου της καλύτερης επίδοσης του τεστ. Στις 11 το πρωί, το κιβώτιο της C29 παρουσίασε πρόβλημα στην αλλαγή σχέσεων και η επίλυσή του κόστισε δυο ώρες στην ομάδα. Πενήντα λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας, ο Kobayashi προκάλεσε άλλη μια κόκκινη σημαία, λόγω προβλήματος στο σύστημα τροφοδοσίας. Η Sauber είναι πεπεισμένη ότι μπορεί να επιλύσει τα προβλήματα πριν το Μπαχρέιν, αν και αυτό του κιβωτίου θα πρέπει να αναλυθεί για να αποκαλυφθούν τα αίτια. Η Sauber χρησιμοποιούσε στη Βαρκελώνη το πακέτο με το οποίο θα αγωνιστεί στο Μπαχρέιν.
 
Την 9η επίδοση σημείωσε ο Sebastien Buemi, ο οποίος επικεντρώθηκε στο μηχανικό στήσιμο και αεροδυναμικές αξιολογήσεις της Toro Rosso. O διευθυντής της ιταλικής ομάδας, Franz Tost, πιστεύει ότι η Toro Rosso είναι καλύτερα προετοιμασμένη ενόψει του 2010 από οποιαδήποτε άλλη σεζόν στην πενταετή ιστορία της.
 
Στη 10η θέση κατέληξε ο Robert Kubica με τη Renault, καθώς η R30 στον πρώτο αναγνωριστικό της γύρο παρουσίασε πρόβλημα στο κιβώτιο και ο Πολωνός επέστρεψε στην πίστα έπειτα από τρεις ώρες, ξεκινώντας την αξιολόγηση των καινούργιων αεροδυναμικών εξαρτημάτων του γαλλικού μονοθεσίου. Το απόγευμα, ο Kubica ξεκίνησε μια προσομοίωση αγώνα η οποία διακόπηκε. Ωστόσο, συμπληρώθηκε ο επιθυμητός αριθμός χιλιομέτρων, οπότε η Renault επικεντρώθηκε στη συνέχεια στο στήσιμο της R30. H Renault παρουσίασε σήμερα στη Βαρκελώνη μια καινούργια εμπρός αεροτομή (φωτογραφία 7), της οποίας τα ανώτερα στοιχεία παρουσιάζουν ένα έντονο βύθισμα στο εσωτερικό τους μέρος. Το ορθογώνιο πλευρικό τοίχωμα του επάνω στοιχείου προεξέχει από το εμπρός μέρος του διπλού (πλέον) πλευρικού τοιχώματος της αεροτομής. Το πίσω μέρος του πλευρικού τοιχώματος της αεροτομής είναι τοποθετημένο πιο κεντρικά, για να παίρνει τον αέρα από τα εξωτερικά άκρα της αεροτομής και να τον διοχετεύει γύρω από τα εμπρός ελαστικά. Επίσης, στην πρόσοψή τους, τα εμπρός (κάτω) βασικά πτερύγια της αεροτομής, ανασηκώνονται στα άκρα τους, δημιουργώντας μια έντονη καμπύλη εκεί που συναντούν το πλευρικό τοίχωμα, παρόμοια με το σχεδιασμό στις εμπρός αεροτομές των Mercedes, Red Bull και Williams. Επιπλέον, η R30 έφερε σήμερα καινούργιες ζάντες (φωτογραφία 8), με έναν μεγάλο μπλε δακτύλιο γύρω από το μπουλόνι, ο οποίος αποσκοπεί στην επιτάχυνση της διαδικασίας αντικατάστασης ελαστικού. Επίσης, στο εσωτερικό τους οι ζάντες έφεραν δακτυλίους σαν και αυτούς που παρουσίασε η Ferrari στη Βαρκελώνη, για την ανάκτηση κάποιων εκ των αεροδυναμικών πλεονεκτημάτων που προσέφεραν τα -απαγορευμένα φέτος- καλύμματα ζάντας.
 
Ο Heikki Kovalainen με τη Lotus, έπειτα από εργασία επάνω στο μηχανικό στήσιμο και μερικές διαφορετικές κατανομές βαρών, ήταν έτοιμος να καλύψει απόσταση αγώνα το απόγευμα, ωστόσο ένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης αντικατάστασης κιβωτίου κόστισε αρκετό χρόνο και η ομάδα δεν κάλυψε τα χιλιόμετρα που θα ήθελε. Ο Φινλανδός προκάλεσε και την τελευταία κόκκινη σημαία της ημέρας, ένα τέταρτο πριν τη λήξη της διαδικασίας, ωστόσο η Lotus είναι αισιόδοξη ότι η Τ127 διαθέτει την απαιτούμενη αξιοπιστία για την αρχή της σεζόν.
 
Ο Lucas di Grassi ολοκλήρωσε την ημέρα του σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Kovalainen στον πίνακα των χρόνων έχοντας συμπληρώσει 47 γύρους, αναχωρώντας για το ντεμπούτο του στο Μπαχρέιν χωρίς ποτέ να έχει πραγματοποιήσει προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών. Η Virgin δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το σημερινό της πρόγραμμα, καθώς το επίμονο υδραυλικό πρόβλημα που ταλανίζει την VR-01 από τη γέννησή της, έκανε την επανεμφάνισή του. Στο Μπαχρέιν, η ομάδα θα στείλει μια καινούργια τεχνική λύση για να διευθετήσει το πρόβλημα.
Φ.Λ.
 
Xειμερινές δοκιμές εξέλιξης: Βαρκελώνη, 28/02/2010
A/A
Oδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Μοντέλο
Χρόνος
Διαφ.
Μ.Ω.Τ.
Γύροι
1
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
MP4-25
1:20.472
 
208.246
134
2
Mark Webber
Red Bull-Renault
RB6
1:20.496
0.024
208.184
61
3
Felipe Massa
Ferrari
F10
1:20.539
0.067
208.073
114
4
Adrian Sutil
Force India-Mercedes
VJM03
1:20.611
0.139
207.887
100
5
Sebastian Vettel
Red Bull-Renault
RB6
1:20.667
0.195
207.743
76
6
Michael Schumacher
Mercedes
MGP W01
1:20.745
0.273
207.542
123
7
Rubens Barrichello
Williams-Cosworth
FW32
1:20.870
0.398
207.221
84
8
Kamui Kobayashi
BMW Sauber-Ferrari
C29
1:20.911
0.439
207.116
67
9
Sebastien Buemi
Toro Rosso-Ferrari
STR5
1:22.135
1.663
204.03
88
10
Robert Kubica
Renault
R30
1:23.175
2.703
201.479
107
11
Heikki Kovalainen
Lotus-Cosworth
T127
1:25.251
4.779
196.572
65
12
Lucas Di Grassi
Virgin-Cosworth
VR-01
1:26.160
5.688
194.499
49
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ