top icon
Formula 1

GP Αυστρίας-FP3: Ο Verstappen επιστρέφει στην κορυφή

Η Red Bull χρησιμοποίησε ξανά το μεγαλύτερο ποσοστό της ισχύος που έχει τη δυνατότητα να παράγει η μονάδα της Honda, με συνέπεια ο Max Verstappen να είναι επικεφαλής στον πίνακα των χρόνων, με μεγάλη διαφορά.

O Verstappen δεν εισήλθε καν στην πίστα για το πρώτο μισάωρο της διαδικασίας, όπου όσοι οδηγοί δεν είχαν καλύψει εχθές την απαιτούμενη από την Pirelli απόσταση με τα καινούργια ελαστικά που αναμένεται να χρησιμοποιηθούν στο Βρετανικό GP. Ίσως ήταν ένα δείγμα της αυτοπεποίθησης των Verstappen και Red Bull ότι διατηρούν το προβάδισμα ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών του GP Αυστρίας.

Ο Valtteri Bottas κατετάγη 2ος και βρέθηκε πάνω από μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Ολλανδό οδηγό της Red Bull. O έτερος οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, φρέσκος από την ανακοίνωση της ανανέωσης του συμβολαίου του για δύο ακόμη χρόνια, κατετάγη 3ος.

Ο ταχύτερος χρόνος του Βρετανού διαγράφηκε λόγω παράβασης ορίων πίστας στην τελευταία στροφή. Εκείνος ο χρόνος βρισκόταν πολύ κοντά στην επίδοση του Verstappen, ωστόσο φαίνεται αρκετά δύσκολο για τον Hamilton να αντλήσει αυτή την απόδοση από την Mercedes. Στην προηγούμενη προσπάθειά του, ο Βρετανός δεν είχε καλό πέρασμα από την 1η στροφή και μπλόκαρε τα φρένα του στην 3η.

Ο Pierre Gasly σημείωσε την επίδοση που του χάρισε την 4η θέση με μεταχειρισμένα ελαστικά στα τελικά λεπτά της διαδικασίας, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανταγωνιστικότητα της AlphaTauri με τη βοήθεια της μονάδας ισχύος της Honda.

Οι ριπές ανέμου επηρέασαν αρκετά τους οδηγούς που έψαχναν τα όρια του μονοθεσίου και είχαμε αρκετές εξόδους, με πιο θεαματική αυτήν του Yuki Tsunoda στην 9η στροφή, με περίπου 250 χ.α.ώ. Ο Ιάπωνας κατάφερε να διατηρήσει την AlphaTauri μακριά από τις μπαριέρες, αλλά δεν κατάφερε κα΄τι καλύτερο από την 12η θέση, παρότι τα ιταλικά μονοθέσια βρίσκοτναν πολύ κοντά στην κορυφή στο πρώτο μισό της διαδικασίας.

Πολύ καλός ήταν ο χρόνος του Antonio Giovinazzi με την Alfa Romeo, που τον έφερε στην 5η θέση, εμπρός από τον Carlos Sainz με τη Ferrari. H Scuderia διατήρησε τη λεπτή πίσω αεροτομή που χρησιμοποιούσε εχθές και ο έτερος οδηγός της, Charles Leclerc κατετάγη 9ος.

Ο Sergio Perez, όπως και εχθές, υστερούσε σε απόδοση στον ένα γύρο σε σύγκριση με τον team mate του, Verstappen. O Μεξικανός με έναν γύρο στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας, βρέθηκε 8 δέκατα του δλ. πίσω από την άλλη Red Bull και 6 θέσεις πίσω…

Ο Fernando Alonso ανέβασε την Alpine στην 8η θέση, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Sebastian Vettel, ο οποίος γιορτάζει σήμερα τα 34α γενέθλιά του. O team mate του Γερμανού, Lance Strollκατετάγη 11ος.

Οι McLaren βρέθηκαν πολύ πίσω, στην 15η και 16η θέση, αλλά οι χρόνοι από τα επιμέρους τμήματα της πίστας συνιστούν ότι η MCL35M είναι πολύ πιο ανταγωνιστική από ότι δείχνουν οι σημερινοί χρόνοι. Ωστόσο ο Lando Norris είχε αρκετές εξόδους από την πίστα, ψάχνοντας να βρει το όριο.

Η διεύθυνση αγώνα προειδοποποίησε τους οδηγούς ότι απαγορεύεται να επιβραδύνουν μεταξύ των στροφών 9 και 10 για να αφήσουν κενό από το προπορευόμενο μονοθέσιο στην προετοιμασία ενός γρήγορου γύρου, έτσι ώστε να αποφευχθούν επικίνδυνες καταστάσεις στο συγκεκριμένο σημείο της πίστας, όπου βρίσκεται και η είσοδος του pit lane._Φ.Λ.

GP Αυστρίας

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ