top icon
Αγώνες

WRC: Όνειρο ζωής

Έτσι ακριβώς χαρακτήρισε ο Λάμπρος Αθανασούλας τη συμμετοχή του στο 57ο Ράλλυ Ακρόπολις με το Ford Fiesta WRC!

Το ταξίδι του Λάμπρου Αθανασούλα στους αγώνες αυτοκινήτου, μοιάζει με ένα όνειρο που πήρε σάρκα και οστά το 2002, και συνεχίστηκε μέχρι και σήμερα ακολουθώντας μία πορεία που μοιάζει βγαλμένη από ένα φανταστικό σενάριο. Από το διαγωνισμό του «Γίνε Πρωταθλητής» του περιοδικού μας, στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Ράλλυ Ακρόπολις στην κατηγορία του PWRC το 2009, αντιμετωπίζοντας τους κορυφαίους οδηγούς του θεσμού. Φέτος, ο Λάμπρος κάνει ένα βήμα παραπάνω, συμμετέχοντας με ένα Ford Fiesta WRC, έχοντας πάντα στο πλευρό του τον Νίκο Ζακχαίο, με τον οποίο μάλιστα μοιράστηκαν και την επιτυχία του 2009. Μιλώντας μαζί του, ο Λάμπρος μας ανέφερε ότι αυτή η συμμετοχή ήταν για τον ίδιο ένα όνειρο ζωής, το οποίο τώρα παίρνει σάρκα και οστά. «Όταν εμπλέκεσαι σε κάποιο σπορ, από την πρώτη στιγμή θέλεις να συμμετάσχεις στην κορυφαία κατηγορία του. Έτσι και εγώ, μετά την επιτυχία του 2009, αλλά και την ταυτόχρονη παρουσία της νέας κατηγορίας αυτοκινήτων, σκέφτηκα ότι η περίσταση είναι ιδανική. Βλέπετε, τα αυτοκίνητα είναι όλα σχεδόν ίδια, με αποτέλεσμα η ψαλίδα ανάμεσα σε αυτοκίνητα εργοστασιακών συμμετοχών και ιδιωτών να είναι μικρή».
 
Με το Fiesta WRC, όπως είναι λογικό, οι στόχοι έχουν διαφοροποιηθεί σε σχέση με τη συμμετοχή του 2009, όταν και ο Λάμπρος έλαβε μέρος με το Skoda Fabia S2000. «Ο στόχος μου είναι να πάω όσο πιο γρήγορα εγώ μπορώ. Θα προσπαθήσω στο shakedown και στις πρώτες ειδικές του αγώνα να φέρω το αυτοκίνητο στα μέτρα μου, και από εκεί και πέρα να οδηγήσω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Δεν θέλω απλά να λάβω μέρος για να αναφέρω ότι έφτασα στον τερματισμό. Από εκεί και πέρα, ότι αποτέλεσμα έρθει θα είναι καλό». Πριν από μερικές εβδομάδες, όταν η Ford βρέθηκε για δοκιμές στην Ελλάδα είχε την ευκαιρία να συνοδηγήσει με τον Mikko Hirvonen και ουσιαστικά να πάρει μία πρώτη γεύση από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. «Πέρα από τον Mikko που ήταν εντυπωσιακός, το Fiesta είναι κοντά σε ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000. Δεν σε εντυπωσιάζει η ισχύς και η ροπή του κινητήρα, όσο το αμάξωμα, οι αναρτήσεις και τα φρένα. Μπορεί η ροπή να είναι σαφώς μικρότερη, αλλά από τις 6.500 έως και τις 8.500 που ο Mikko δούλευε τον κινητήρα η απουσία της δεν είναι εμφανής».
 
Σε κάθε περίπτωση, ο Λάμπρος έχει μπροστά μία τεράστια εμπειρία, από αυτές που αποκαλούμε ευκαιρίες ζωής, την οποία αρχικά πρέπει να απολαύσει και εν συνέχεια να εκμεταλλευθεί χωρίς άγχος._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ